Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
...och sen satt upp lite tyg på baksidan av hyllan så man slipper se alla grejor på den baksidan :)

Bakat pepparkakor med Yasha och Linkan, vi gjorde även 80 saffransbullar :) och jag ska fixa lite till nu i kväll, i morgon blir de lite fin lir som att sätta upp adventstacken och julstjärnan och lite annat sån så de är fint när alla kommer :)
Jaha, jag undrar vem som satte upp tyget ja?!? Fast ni får gärna skylla på Kakan, när ni ser hur snett det är. *haha* :tungan

Vi glömde smaka på bullarna också... klantigt. :rolleyes:
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Här är något ni kan fundera på inför stundande jul!

Både rentjurar och renkor får horn på sommaren.
Tjurarna fäller sina i början av vintern.
Honorna behåller sina horn tills de kalvat på våren.
Det betyder att alla jultomtens renar är honor.
Det borde man ju ha begripit.
Det måste vara kvinnor som klarar av...

...att dra en fet karl i röda kläder, till rätt adresser,
runt hela jorden, på en natt, utan att fara vilse.

Hehe, ja, men de är ju fantasifoster liksom tomten.

"Om man ändå diktar upp fantasifigurer kan man ändå ta till lite", tror jag man tänkte då.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag tänkte väll försöka komma dit skapligt tidigt, strax efter 14:00... Typ.

Jag tänkte åxå försöka vara där i tid, så att jag kanske får mitt hörn att stå i...:D
Meeen, så finns det åxå planer på lite hojåka om solfan skulle titta fram och torka upp vägbanorna lite, så vi får väl se...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag tänkte åxå försöka vara där i tid, så att jag kanske får mitt hörn att stå i...:D
Meeen, så finns det åxå planer på lite hojåka om solfan skulle titta fram och torka upp vägbanorna lite, så vi får väl se...
Hörnen är redan slut! :fakta

Ska vi köra hoj imorgon?!? :)

Jag dyker inte upp, jag har bara träffat en person som går dit, men jag hoppas ni alla får det trevligt tillsammans.
Det är ganska många där som inte har träffat varandra, det är lite det som är mys med våra lussefikastunder, det är för alla som vill vara med. :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:tummenupp Givetvis ska du åxå ha credd om du varit med och hjälpt till! TOPPEN!

Linkan har kavlat, rullat och målat! Han är en klippa på hushållsarbete. :kiss

Det vore ju trevligt!:) paPs e sugen och jag me´, så vi drar en repa om det bara torkar upp lite. Självklart kan fler haka på!:tummenupp

Ja, hojen står ju där, nytvättad och blank... nykittad med kraschpuckar och stålomspunnet. :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:yoparty :yoparty Min e INTE nytvättad, men den startar och e sugen att få vråla ur sig lite i Söderledstunneln känns det som...:D
Det som får mig att tveka är tanken på att efter körningen ta fram tandborsten och få bort all skit som kommer från vägarna en dag så här års... :gnissla

Väldigt gulligt av dig, ska baka lite saffransbiscotti i morgon och städa och annat don innan jag åker och hälsar på släkten till jul.
J-vlar!!! Jag visste att det var ngt jag glömde... :mad: Du får ta med dig dina biscottisar och dyka förbi! Annars får du helt enkelt ha en superfin jul med släkten och hänga med en annan gång! :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det som får mig att tveka är tanken på att efter körningen ta fram tandborsten och få bort all skit som kommer från vägarna en dag så här års... :gnissla

:nicka Been there, done that...:rolleyes: Förra året åkte jag iväg med hojen till en polare för vinterförvaring. Den blev inte ren på hela den gångna sommarn´ efter den resan...:gnissla
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
En fråga bara, kommer ni sjunga julsånger? :D

Neeeh... ingen sjungande skara så, men vi kommer spela julskivor och efter tillräckligt mycket glögg eller i den allmänna knäppheten som vissa står för (ingen nämnd och ingen glömd), kan det säkert uppstå spontansång. :lol
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag tänkte åxå försöka vara där i tid, så att jag kanske får mitt hörn att stå i...:D
Meeen, så finns det åxå planer på lite hojåka om solfan skulle titta fram och torka upp vägbanorna lite, så vi får väl se...

Japp, du får ett eget "hörn" mitt på vardagsrumsgolvet...:D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top