Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:ajjabajja Är man inte där får man inte veta...:hihi
Precis! :fakta

Jag antar dessutom att om det är nå'n tok som sjunger, så är det väl jag. :rolleyes: Och det gör varken någon glad eller ger några hållhakar eftersom jag inte fattar hur illa det verkligen är. :gnissla :crash

Och en stång va :va



What happens at Kakans stay's at Kakans I guess...
Ja ja det går fler tåg...

Neeeh... stången har vi sparat till julafton. Den ska Pucken ha som stöd... :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Idag fick jag reda på att lucia sången går lusse lelle lusse lelle elva nätter före jul, jag har alltid sjungit elva nätter kvar till jul, så jag blev lite :huvet det är lite pinsamt att sjunga fel i 27 år... :D
Irriterande :lol

Queen skrev:
Vilken syn att se Pucken åla sig på stången, shit jag kommer verkligen missa ngt.:tungan
Han har själv begärt stången, så... aj äm looking fårvard to it! :fakta
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vi stod och kollade på en skåpslucka idag... och funderade på om du skulle gå fri under den, men eftersom du bara är NÄSTAN två meter, så trodde vi att du skulle vara säker. Luckan också. :pannkyss

Nu är det ju NÄSTAN strunt samma om det skulle ta i, det är ju tanken som räknas...:)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag sade ju att hörnen är SLUT!!! :mad:

Mitt på golvet finns det bara ett podium! :D

Ja alltså, det brukar väll vara lite tunnsått med hörn mitt på golvet?:va Men ska ni köra med podium till Shooter så lär det som sagt få bli ett lågt podium...:hihi :hihi
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja alltså, det brukar väll vara lite tunnsått med hörn mitt på golvet?:va Men ska ni köra med podium till Shooter så lär det som sagt få bli ett lågt podium...:hihi :hihi
Meeeh, låt mig få bråka lite då! :mad: Skit i om det finns hörn eller inte. :sissy

Det är tillräckligt högt i tak för att Skjutarn ska kunna stå på en pall om det är så, men vi ska väl inte utsätta honom för mer uppmärksamhet än han sjlv antagligen redan drar till sig redan nu. :tungan
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Har har begärt den själv så finns det säkert en repertoar inövad, så ni kommer nog få se på show :yoparty
En inoljad puck, wow :D


Eeeuuuuwww... frågan är bara om det ska ske före maten, så man tappar aptiten, eller efter maten så man inte får behålla den?!? :gnissla
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
så...då kommer jag inte att behöva springa ut i köket? så mycket för att hämta mer kaffe, utan det får Pluggen göra istället!:D
Luckan är i hallen och sade jag inte alldeles nyss att vi kom fram till att du går fri under luckan? :va

Lgh är 37,5 kvm, så jag tror inte det kommer behövas springas så mycket. Om alla kommer samtidigt riskerar vi att bli drygt 20 pers där inne... :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top