Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag bidde glad när jag såg dem iaf :) Och jag har lite kläder som passar ihop med dem så det ska bli kul och se när jag provar dem :)

Allt bra med er ikväll?

Det förstår jag.:) Här är allt bra, det är ju torsdag -snart är det helg och snart är det dessutom långledigt!:) :rock Hur är det damen då?:)
 

Queen

Guest
Det förstår jag.:) Här är allt bra, det är ju torsdag -snart är det helg och snart är det dessutom långledigt!:) :rock Hur är det damen då?:)

Damen mår bara bra tack :)
Ett kort möte på förmiddagen i morgon och en massa siffror efter det och sedan min första semester på tre år :)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Damen mår bara bra tack :)
Ett kort möte på förmiddagen i morgon och en massa siffror efter det och sedan min första semester på tre år :)

Då är det en välfötjänt semester med andra ord.:fakta Men hur går det till att inte ha semester på så lång tid om man jobbar?:)
 

Queen

Guest
Då är det en välfötjänt semester med andra ord.:fakta Men hur går det till att inte ha semester på så lång tid om man jobbar?:)


Jag har jobbat på tre olika företag och valt bort att ha semester när jag har bytt arbetsplats... Men nu känner jag att jag har hamnat rätt med en toppen lön, bra kollegor, bra läge, fina förmåner osv... Så här kommer jag stanna kvar :tummenupp
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag har jobbat på tre olika företag och valt bort att ha semester när jag har bytt arbetsplats... Men nu känner jag att jag har hamnat rätt med en toppen lön, bra kollegor, bra läge, fina förmåner osv... Så här kommer jag stanna kvar :tummenupp

Grattis! Skönt när allting är bra, då kan det vara riktigt roligt att gå till jobbet...:)
 

Queen

Guest
Grattis! Skönt när allting är bra, då kan det vara riktigt roligt att gå till jobbet...:)

Ja det är kul, men nu vill jag bara sova hela tiden är slutkörd och trött nonstop :(

Försiktigt tjejen! Du kommer ju att bli överöst med PM från grabbar på SH som vill byta hoj!:D

Jag är ingen bank :D

Vad ska jag med alla killar till? :va
Det finns bara plats för en och dyker han upp ja då lär ju jag bli gladast av alla :D
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hurricane Hugo svepte in över Charleston, South Carolina med omnejd typ 1990 eller så! :fakta

Apropå Yrväder ja... Där kom ju svar från ett, eller...:D Nääää, just kidding!:) :pannkyss

:gnissla Sitter Darkwing och laddar nu, så att man ska huka sig bakom knapparna...:skrämd
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Apropå Yrväder ja... Där kom ju svar från ett, eller...:D Nääää, just kidding!:) :pannkyss

:gnissla Sitter Darkwing och laddar nu, så att man ska huka sig bakom knapparna...:skrämd
Äsch, skulle någon bli sur för att bli kallad Yrväder?!? :pannkyss

Visst är jag yr ibland, men väder? Nä, det är det bara du som hotar med att släppa juh! :fart
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:brynad

Det är till och med lite av en komplimang att bli kallad för yrväder i min ålder. :lol

Och minne har jag, som en häst. Och långsint är jag med. :tungan

Åja, så gammal är väl inte Tant Cheyen!:tungan (Kunde inte låta bli efter att ha läst annan tråd, solly...)

Hästminne är att föredra framför mitt Teflonminne!:näsblod
Och JAG är inte långsint, men jag kommer ihåg saker...:mad: :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åja, så gammal är väl inte Tant Cheyen!:tungan (Kunde inte låta bli efter att ha läst annan tråd, solly...)

Hästminne är att föredra framför mitt Teflonminne!:näsblod
Och JAG är inte långsint, men jag kommer ihåg saker...:mad: :D
Det där med tant har väääldigt stor betydelse VEM som säger det! Främst.
Men också av vilken anledning och hur. I det fallet, i den tråden du syftar på, är det ytterst olämpligt av just DEN personen att yttra sig öht. Det borde vederbörande inse själv. :mad:

Teflonminne vore annars skönt att ha! Vore en lättnad att vara som alla/vissa andra. :rolleyes:
 

Queen

Guest
Det där med tant har väääldigt stor betydelse VEM som säger det! Främst.
Men också av vilken anledning och hur. I det fallet, i den tråden du syftar på, är det ytterst olämpligt av just DEN personen att yttra sig öht. Det borde vederbörande inse själv. :mad:

Teflonminne vore annars skönt att ha! Vore en lättnad att vara som alla/vissa andra. :rolleyes:

En kvinna som var äldre än mig som hade ett barn på sisådär tre år bad barnet be om ursäkt till tanten (det var jag i det fallet) bara för att barnet gick omkring och lekte framför mig...

Då kände jag mig kränkt som fan, jag ser ju fortfarande ut som en liten skitunge ju!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top