Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det där med tant har väääldigt stor betydelse VEM som säger det! Främst.
Men också av vilken anledning och hur. I det fallet, i den tråden du syftar på, är det ytterst olämpligt av just DEN personen att yttra sig öht. Det borde vederbörande inse själv. :mad:

Teflonminne vore annars skönt att ha! Vore en lättnad att vara som alla/vissa andra. :rolleyes:

Solly, my bad. Skulle inte dragit upp det... :Bugar Hoppas du kan få ned blodtrycket igen.;)

Ibland är det kanske skönt med Teflonet, fast enligt omgivningen (Ingen nämnd och ingen glömd) är det INTE poppis om man glömmer saker...:gnissla

En kvinna som var äldre än mig som hade ett barn på sisådär tre år bad barnet be om ursäkt till tanten (det var jag i det fallet) bara för att barnet gick omkring och lekte framför mig...

Då kände jag mig kränkt som fan, jag ser ju fortfarande ut som en liten skitunge ju!

Jag blev kallad "Gubbjävel" av en slyngel när jag var 19 och körde taxi...:huvet
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
En kvinna som var äldre än mig som hade ett barn på sisådär tre år bad barnet be om ursäkt till tanten (det var jag i det fallet) bara för att barnet gick omkring och lekte framför mig...

Då kände jag mig kränkt som fan, jag ser ju fortfarande ut som en liten skitunge ju!
Äsch, jag bryr mig inte om jag blir kallad för tant, jag är ändå jag. *L* Men jag blev lite upprörd när jag var 11 och sålde majblommor och det var nå'n dum morsa som sade till sin unge att de skulle betala tant... :mad:

Jag jobbar i en bransch som är full av gubbar i övre medelåldern och uppåt, de tycker/tror att jag är en liten flicksnärta. :D Puckon. :tungan

Solly, my bad. Skulle inte dragit upp det... :Bugar Hoppas du kan få ned blodtrycket igen.;)
Långsint som sagt... speciellt om folk inte erkänner sina egna fel och brister och DESSUTOM inte har vett nog att be om ursäkt för det man åsamkat ngn annan i olika former. Iofs, det kräver viss självkritik och insikt (Pluggens honnörsord). Och det saknas helt klart. :)

Shooter skrev:
Ibland är det kanske skönt med Teflonet, fast enligt omgivningen (Ingen nämnd och ingen glömd) är det INTE poppis om man glömmer saker...:gnissla

Ni killar får självklart skit för att ni glömmer, men det beror på att ni ALDRIG kommer ihåg så'nt som VI tycker är viktigt!!! Det finns vetenskaplig forskning som skrivits i mer populärversion om det här fenomenet, om varför kvinnor alltid kommer ihåg och män alltid glömmer... :gnissla

Vilken jäkla smörja!!! :rofl
 

Queen

Guest
Äsch, jag bryr mig inte om jag blir kallad för tant, jag är ändå jag. *L* Men jag blev lite upprörd när jag var 11 och sålde majblommor och det var nå'n dum morsa som sade till sin unge att de skulle betala tant... :mad:

Jag jobbar i en bransch som är full av gubbar i övre medelåldern och uppåt, de tycker/tror att jag är en liten flicksnärta. :D Puckon. :tungan

Långsint som sagt... speciellt om folk inte erkänner sina egna fel och brister och DESSUTOM inte har vett nog att be om ursäkt för det man åsamkat ngn annan i olika former. Iofs, det kräver viss självkritik och insikt (Pluggens honnörsord). Och det saknas helt klart. :)



Ni killar får självklart skit för att ni glömmer, men det beror på att ni ALDRIG kommer ihåg så'nt som VI tycker är viktigt!!! Det finns vetenskaplig forskning som skrivits i mer populärversion om det här fenomenet, om varför kvinnor alltid kommer ihåg och män alltid glömmer... :gnissla

Vilken jäkla smörja!!! :rofl

På mitt företag är vi mellan 25-45 och jag har fått ett så fint smeknamn som lolita :tungan Jag har inte förstått varför finns inga äldre herrar att förföra:va
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag räknar mej inte till övre medelåldern direkt, men en pigg och glad tjej... Jag kan nästan förstå dem...:va
Gissa om de har svårt att bestämma sig för hur de ska förhålla sig när de möter mig irl?!? :lol DE tycker att jag är en flicksnärta (och de har ingen aning om hur gammal jag är) och jag är ju ganska glad och trevlig, MEN de hör till generationen som har ruggig respekt för myndigheter och myndighetspersoner... det är rätt roligt. :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ni killar får självklart skit för att ni glömmer, men det beror på att ni ALDRIG kommer ihåg så'nt som VI tycker är viktigt!!! Det finns vetenskaplig forskning som skrivits i mer populärversion om det här fenomenet, om varför kvinnor alltid kommer ihåg och män alltid glömmer... :gnissla

Vilken jäkla smörja!!! :rofl

Precis! Vilken jäkla smörja!!! Som DU skriver! Det NI tycker är så jäkla viktigt, det tror jag NI håller för Er själva! Jag är HELT övertygad om att en massa som jag fått skit för, har HON aldrig ens sagt! HON bara tänker det och då ska jag lixom veta/fatta det!:huvet
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
En kvinna som var äldre än mig som hade ett barn på sisådär tre år bad barnet be om ursäkt till tanten (det var jag i det fallet) bara för att barnet gick omkring och lekte framför mig...

Då kände jag mig kränkt som fan, jag ser ju fortfarande ut som en liten skitunge ju!

Hehe, det där fick mig att komma ihåg en händelse för några :rolleyes: år sedan...

En mamma sa åt sitt barn: "akta farbron som ligger där på golvet och jobbar".
21 år gammal så tyckte jag att farbror var lite väl gammalt. :gnissla


:rullandeu


Så det hade varit bättre om hon kallat dig lilla flickan? :va
Men Jessica sluta. Be genast den lilla flickan om ursäkt för att du springer framför hennes fötter! :tungan :D


:tomten
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
På mitt företag är vi mellan 25-45 och jag har fått ett så fint smeknamn som lolita :tungan Jag har inte förstått varför finns inga äldre herrar att förföra:va
Man får göra det bästa av situationen, tro att de menar det som en komplimang? :va Men 45 är väl en "äldre" herre i ditt sällskap?!? :7peta

Precis! Vilken jäkla smörja!!! Som DU skriver! Det NI tycker är så jäkla viktigt, det tror jag NI håller för Er själva! Jag är HELT övertygad om att en massa som jag fått skit för, har HON aldrig ens sagt! HON bara tänker det och då ska jag lixom veta/fatta det!:huvet
Hoppsan, kadisch, och där fick JAG stryk för att DIN fru inte kan konsten att kommunicera. :rodnar

:lol
 

Queen

Guest
Jag känner mig mer som en liten flicka än en tant, detta är sex månader sedan...

Så det hade varit bättre om hon kallat dig lilla flickan? :va
Men Jessica sluta. Be genast den lilla flickan om ursäkt för att du springer framför hennes fötter! :tungan :D


:tomten
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Joråsåatte... en och annan käfsmäll kan jag nog ta i det kvinnliga könets namn, men jag tänkte f-n inte ta allt! :)

Vräk ur dig du, det är bättre att du gör det här än bråkar hemma, det är säkert lönlöst. Det brukar det vara... *suckar lite*

:krama
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top