Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Flåt,måste ju skylla på nåt,ju...:rolleyes:

:D Jo jag ser de :tungan

Varför krossa kulorna efter att dom är bortskurna :va :confused:

Vet att de brukar sätta tänger med taggar för att krossa sädesledaren och blodkärl innan de skär bort kulorna. Allt för att få en så bra yta som möjligt så att det blöder mindre och läker fortare. Tängern brukar hänga och dingla i ca 5 minuter innan kniven åker fram :D

:skrattaåt :skrattaåt :cdevil

Det vet du väll att det finns inget i Norrland :D

:sissy :fatta! va är de du säger människa :mad:
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Tror ni att jag har fått svar från SJ än
th_waiting.gif


Kakan om jag skulle gjort som du ville så skulle jag fått den här blicken till svar :hihi

aV4Z9Pk0.jpg
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Håll käft och tjööööööp en hoj åt mig då!!!! *s*

Äh, vad gnäller du om? Måndagen är slut för länge sen :mad:
Letar fortfarande kunder som vill tjöpa min kropp, innan dess blir det ingen hoj...


Fifan, det är jobbigt att göra ren och olja en stor altan. Fast det är iofs positivt att man kan dricka öl när man "hemmafixar"... det går åt ett par stycken på 70 kvm... :gnissla
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Äh, vad gnäller du om? Måndagen är slut för länge sen :mad:
Letar fortfarande kunder som vill tjöpa min kropp, innan dess blir det ingen hoj...


Fifan, det är jobbigt att göra ren och olja en stor altan. Fast det är iofs positivt att man kan dricka öl när man "hemmafixar"... det går åt ett par stycken på 70 kvm... :gnissla

Räcker det inte att bara spola vatten på den? :rolleyes: Min altan har nog inte fått olja på sig sedan den byggdes när det nu var.. Mina utemöbler skulle oxå behöva omvårdnad..Jaja, det ordnar sig nog. Jag kan ju hyra dig för en femma eller nått...*tssssss*
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Räcker det inte att bara spola vatten på den? :rolleyes: Min altan har nog inte fått olja på sig sedan den byggdes när det nu var.. Mina utemöbler skulle oxå behöva omvårdnad..Jaja, det ordnar sig nog. Jag kan ju hyra dig för en femma eller nått...*tssssss*

Nu var det inte det sättet min kropp var till salu på :brynad
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag är KÄR!!!

Jo, faktiskt. Och ja, jag brukar bli väldans kär i mina fordon, men faktum är att den lilla Suzukin som numera är i min ägo, nog är bland det bästa jag upplevt i hojväg. Det är så illa att min älskade Husa helt allvarligt har fått konkurrens! *skräck*

Tog några första, trevande mil på den lilla svarta igår och växellådan är så len, motorn mullrar så fint och shit vad den svarar när man vrider på gasen. :D

Imorgon är det Knutstorp som gäller, får se om han gillar att bli inkörd där. :rolleyes: Jag är SÅ j-a nöjd med mitt hojval och jag var bara tvungen att berätta det! :krama
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jo, faktiskt. Och ja, jag brukar bli väldans kär i mina fordon, men faktum är att den lilla Suzukin som numera är i min ägo, nog är bland det bästa jag upplevt i hojväg. Det är så illa att min älskade Husa helt allvarligt har fått konkurrens! *skräck*

Tog några första, trevande mil på den lilla svarta igår och växellådan är så len, motorn mullrar så fint och shit vad den svarar när man vrider på gasen. :D

Imorgon är det Knutstorp som gäller, får se om han gillar att bli inkörd där. :rolleyes: Jag är SÅ j-a nöjd med mitt hojval och jag var bara tvungen att berätta det! :krama

:7peta :3freak :eek: kom nu inte å säg att du gillar årancht också för då tappar jag fattningen helt ju :rolleyes: :D

:tummenupp Kul att du trivs med nya hojen iallfall :)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
JAG ÄR LEDIG!!!!!! Wohoooooo
HAHA

Fast å andra sidan ska jag städa o sånt hemma. :näsblod
Men det klart. Jag gillar ju å städa. :tungan :yoparty
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top