Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
jAg HaR tRåKiGt !
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Känns som om jag är den enda som jobbar idag....

Nej du... Inte ensam om det...
Sitter på jobbet o har astråkigt...
O till råga på allt så är det jag som ska gå rond o det innebär att jag slutar tidigast kl 18:00. *morr*

Fast om det regnar stannar Tant hemma.

Om det inte regnar. Vilken tid tänkte Tant vara på plats???
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Nej du... Inte ensam om det...
Sitter på jobbet o har astråkigt...
O till råga på allt så är det jag som ska gå rond o det innebär att jag slutar tidigast kl 18:00. *morr*



Om det inte regnar. Vilken tid tänkte Tant vara på plats???

Tant kommer att vara på plats så tidigt som det bara går typ senast 1100H, måste hem å baka inför söndagen!!!

När kommer ni ut?
 

Dr.Bike

Guest
Inte en Buck får dom av mig !:D

( kan bero på att jag ser ut som ett sjökort på skallen med Finskaviken på ena sidan och Bottenviken på andra ):va

Såg du vad "lite" cheyerna nappade på detta snacket om att SPARA pengar på klippning! ;)
Det örat ville de INTE lyssna på!
Cheyer brukar annars nästan perverst skryta om hur DYR deras senaste klippning var inför alla, och som man häpnar man. Varje gång! :3freak Dessutom verkar de stolta glada och nöjda!
Frisörer har det bra! Mycket pengar för ett icke bestående arbete. Klockrent.


Tänk om folk la ner lika mycket i månaden på sin hoj i min salong!
OCH var glada för att få betala! :D
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Såg du vad "lite" cheyerna nappade på detta snacket om att SPARA pengar på klippning! ;)
Det örat ville de INTE lyssna på!
Cheyer brukar annars nästan perverst skryta om hur DYR deras senaste klippning var inför alla, och som man häpnar man. Varje gång! :3freak Dessutom verkar de stolta glada och nöjda!
Frisörer har det bra! Mycket pengar för ett icke bestående arbete. Klockrent.


Tänk om folk la ner lika mycket i månaden på sin hoj i min salong!
OCH var glada för att få betala! :D

Meeeen det är lite svårt att spara pengar på något som man måste ha för att ens våga gå ut. Om nu Tant skulle köra med trimmer alternativt klippa sig själv så skulle de flesta barn bli skrämda på riktigt samt att köpa sex skulle kosta ÄNNU mer. och så bra betalt har jag inte, ännu i alla fall!

Såg du nu att du är bjuden på födelsedagsfika minsann!!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tant kommer att vara på plats så tidigt som det bara går typ senast 1100H, måste hem å baka inför söndagen!!!

När kommer ni ut?

Okej. Vet inte riktigt när vi dyker upp. Men nån gång vid elva el så blir det nog. :D
Vi kan göra så att jag ringer när vi är på plats så får vi se var du håller hus. :D
 

Dr.Bike

Guest
Meeeen det är lite svårt att spara pengar på något som man måste ha för att ens våga gå ut. Om nu Tant skulle köra med trimmer alternativt klippa sig själv så skulle de flesta barn bli skrämda på riktigt samt att köpa sex skulle kosta ÄNNU mer. och så bra betalt har jag inte, ännu i alla fall!

Såg du nu att du är bjuden på födelsedagsfika minsann!!

Åja åja, jag kommer inte ta mer betalt bara för att du klipper dig själv :brynad
Och ja det såg jag, men är nog ute med BMW-gänget om det är gött väder, och troligen då uppe i roslagen.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Okej. Vet inte riktigt när vi dyker upp. Men nån gång vid elva el så blir det nog. :D
Vi kan göra så att jag ringer när vi är på plats så får vi se var du håller hus. :D

Låter som en plan.

Åja åja, jag kommer inte ta mer betalt bara för att du klipper dig själv :brynad
Och ja det såg jag, men är nog ute med BMW-gänget om det är gött väder, och troligen då uppe i roslagen.

Inte gnälla dårå....:D
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top