Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hoppa Jahop då var man lite mer norr över än vanligt då :)
Regnar gör de självklart vorre ju dumt med nå annat väder :D
Fast när man ska rota bland alla möbler i ladugården och stall osv så kan de vara skönt om de är regn utanför så man slipper lida av att de är sol.
Fullspekad helg och en annan har inte sove mer än ca 2 timmar sen man klev upp i går :crash

Men lite underhållning på de lokala X-tåget från Gävle till hit :rolleyes: fick jag mej i allafall, tjejen som skulle kolla biljeterna hade så mycke att göra att jag han somna innan hon han fram till mej :rolleyes:
Så hon peta lite lätt på min axel var på jag slet tag i hennes hand och blängde rakt in i hennes ögon :)va tror att jag morrade också :rolleyes:):D gissa om hon vart skraj :D :rolleyes:
Så jag fick uräkta mej och förklara att jag jobbar med detta och jag har bara sove en timme än :)
Hon förstod då min reflex och sen fortsatte hon kolla biljetter lätt fnissandes resten av resan :lol Kul å skrämmas ju :rolleyes:

Nu ska jag se om jag får i mej nå mer mat innan jag börjar tugga lite lätt på mammas alla möbler :crash :lol Tror inte min lilla mamma skulle gilla de så värst :) och jag tror inte trä är så himlans gött heller :lol

Och hörrni fota lite så jag får se vad som hände ute i barkaby eftersom jag missar det :(
Sen får TANT ROSA minsan fota lite på söndagen också så man får se vad ni roa er med när jag inte är med ;)

Må så gött alla barn :yoparty
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Hände inte sååå mycket på Barkaby förutom att någon lycklig människa bromsade omkull med en provkörningshoj och fick en öppen fraktur på köpet!

Kul att träffa alla man känner samt att Tants små kakpåsar blev uppskattade!
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Hände inte sååå mycket på Barkaby förutom att någon lycklig människa bromsade omkull med en provkörningshoj och fick en öppen fraktur på köpet!

Kul att träffa alla man känner samt att Tants små kakpåsar blev uppskattade!

Och inte vilken provkörninghoj som helst heller......typiskt !!

Hoppas han klarade sig väl efter omständigheterna.....


Kakpåsar......:va .......
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Och inte vilken provkörninghoj som helst heller......typiskt !!

Hoppas han klarade sig väl efter omständigheterna.....


Kakpåsar......:va .......


Jag fick en och den var jättegod !
Tack tant !
 

sportbike

Guest

aaaaaaa,jettegod !!!!
fick välja mellan fyra stycken,å efter noga övervägande så tog jag en som såg ut som en liten kulle..:tummenupp

Och ja,Hypermotardens bromsar är elaka,rycker man tag i handtaget så stannar framhjulet,något som en olycklig provryttare fick känna på idag,med ett nasty armbrott och 10 tusen fattigare.
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
aaaaaaa,jettegod !!!!
fick välja mellan fyra stycken,å efter noga övervägande så tog jag en som såg ut som en liten kulle..:tummenupp

Och ja,Hypermotardens bromsar är elaka,rycker man tag i handtaget så stannar framhjulet,något som en olycklig provryttare fick känna på idag,med ett nasty armbrott och 10 tusen fattigare.

Hördu du.. Är du här och spammar nu igen; du skulle ju tjöpa scanner:7peta :7peta:D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top