Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det är tråkigt men sant, man ska vara frisk för att orka vara sjuk... :gnissla

Jo det är ju det som är så sjukt..
Hemma igen nu iaf men inte fipplade dom hennes ledband inte, näe då...
3 av fem läkare säger att det är fel på dom men sista läkare och nu kirurgen säger att det inte är..
Visst är det intressant?? *suck* Döda lite bara??? :D

Det där tror jag inte du menar!
TGIF ska det väl ändå vara eller har du blivit en sån där måndagsälskare som
de flesta andra här... :gnissla

:hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jo det är ju det som är så sjukt..
Hemma igen nu iaf men inte fipplade dom hennes ledband inte, näe då...
3 av fem läkare säger att det är fel på dom men sista läkare och nu kirurgen säger att det inte är..
Visst är det intressant?? *suck* Döda lite bara??? :D

Så vad egentligen gjorde dom jävla sossarna då ?:mad:

Dr.Bike

Guest

Njaa och njooo, eller javafaan, Måndagar ÄR bra, men denna måndag började ju med 1,5 h förnedring, så tjaa....

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Om det fortsätter så här så är det bara du och jag kvar i "Måndagshatarklubben"...:huvet :huvet

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Om det fortsätter så här så är det bara du och jag kvar i "Måndagshatarklubben"...:huvet :huvet

Nix, jag är också med i måndagshatarklubben.
Inte för att jag tycker illa om jobbet, men jag är så jävla trött varje måndag. :5sure
Utvilad efter helgen, var köper man det pillret? :va

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Guuuuu' va' ni är kinkiga. :hihi

Klockan ringde 06:00, trött som ett litet as efter att ha somnat 01:00 för jag var med dottern på konsert på Debaser igår och fjortisar fick inte komma in utan målsman. Kravlar mig upp ur sängen och fixar och grejar och packar och försöker få med mig allt för att hinna med tåget till flyget kl 07:19, väcker en vresig tonåring som trynar på övervåningen innan jag drar iväg.

Kommer till Arlanda, tidigt. Jävla tåg att gå sällan så man måste vänta. Nu visar det sig att det inte spelade någon roll att tågen gick sällan, för det var dimma nere i Ronneby så vi fick vänta. Och vänta. Och vänta. När avgångstid passerats, fick vi besked om att vi snart skulle få komma på flyget. Jaha, och?

Väl på planet fick vi vänta lite till. Så meddelar de att de ska tanka planet, så vi skulle koppla loss våra säkerhetsbälten. Tack för det. :skrämd Det fanns alltså risk för att vi skulle bli kvar uppe i luften ovanför Ronneby ett tag, men varför flyga dit alls då?

Jaja, vi kommer iväg en halvtimme sent, kommer fram till Ronneby och vi får inte landa. Gör ett landningsförsök och få stiga upp igen. Gör ett landningsförsök till, om inte det lyckas får vi flyga till Växjö och åka buss till Karlskrona istället. Tack och lov kom vi ner på andra försöket. Då var klockan 10:48, vi skulle ha landat 09:05. Vi cirklade där uppe i nästan en timme. :mad:

Så, istället för att vara på plats på möte kl.10:00, kom jag fram 11:45. Perfekt tajming, mötet avslutades 5 minuter senare.

För att göra ett kort avslut på den här långa och tråkiga historien, så är det väl en himla TUR att det är måndag, för tänk om det hade varit någon annan j-a dag, så att det hade varit dubbelt surt! :lol

Tacka vet jag måndagar. :yoparty

:krama

Cammi

One life one chance
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
Honda Fireblade CBR 929 RR
Ingen av er som vet hur man får tag på Biljetter till Buddy Holly på Göta lejon i Stockholm till den 3 eller 4 April. Mor lilla mor skulle köpa biljetter av något fucko på blocket men tråkigt nog blev hon blåst. Nu drar hon upp till Stockholm över helgen ändå men det hade vart nice att överraska henne med 2 biljetter dit. Tyvärr slut på ticnet... men kanske någon som känner någon som-.. ja, hör ni något kan ni väl hojta till. Ha de!!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Massa text här.....

F*^*n vad dum jag är som inte tänkte på att du sprang omkring på Arlanda imorse....... Hade jag vetat det hade du fått leta upp personen i fråga som jag beskriver härefter och gå Darkwing-med-fett-Visakort på honom :D

Detta var ytterligare en sån här skön måndag när man får dryga sig med beväringen :yoparty

Beväring X (vi kan kalla honom så) ringer mig imorse och beklagar sig över att han missat att det är sommartid och således har ju planet redan lyft mot Ronneby när han behagar släntra in på Arlanda.....

Jaha säger jag, ocg du vill att jag ska göra vad???

Fixa en biljett från adjutanten, blir svaret.

Nöjd meddelar jag att är han så j*^*^`a dum så får han vackert stå för sin egna resa ner då skattebetalarna nu redan har fått betala en biljett som brunnit inne.
Sju svordomar senare inser beväringen att någon hjälp från mig finns inte att hämta.

5 minuter senare redan drygot och vrålar i falsett att en biljett med nästa flyg kostar över 2000:- vilket han inte har råd att betala utan han ska komma ner senare ikväll.

Jaha, tänker jag och börjar plita på en anmälan som nu förhoppningsvis kommer kosta honom X antal löneavdrag för otillåten frånvaro :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
F*^*n vad dum jag är som inte tänkte på att du sprang omkring på Arlanda imorse....... Hade jag vetat det hade du fått leta upp personen i fråga som jag beskriver härefter och gå Darkwing-med-fett-Visakort på honom :D

Detta var ytterligare en sån här skön måndag när man får dryga sig med beväringen :yoparty
...

Jaha, tänker jag och börjar plita på en anmälan som nu förhoppningsvis kommer kosta honom X antal löneavdrag för otillåten frånvaro :hihi
Inse att måndagar ÄR rätt bra trots allt och gissa om du hade gjort den här måndagen till en fantastisk dag om jag hade fått agera Darkwing-Frisens-högra-hand med bestraffningsrätt. :rofl

Jäääla snorungar helt enkelt. Glöm inte mig nästa gång. Jag lovar att jag inte ska le. :hihi

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM