Skriv-vad-du-vill-tråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Grådaskigt duggväder i morse, men plötsligt sprack det upp och nu gassar solen som gött här i syd.

Man kanske ska damma av gamla bettan och ge sig ut på en tur.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Grådaskigt duggväder i morse, men plötsligt sprack det upp och nu gassar solen som gött här i syd.

Man kanske ska damma av gamla bettan och ge sig ut på en tur.
Det var nära. Att jag faktiskt gjorde det, men hojen står inte hemma så jag orkade inte. Tycker inte om att frysa, så det får vänta några dagar till innan premiären. Om det blir någon... :gnissla

Jag kan iaf ta hem skräpet så kan jag ju välja själv. :näsblod

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det var nära. Att jag faktiskt gjorde det, men hojen står inte hemma så jag orkade inte. Tycker inte om att frysa, så det får vänta några dagar till innan premiären. Om det blir någon... :gnissla

Jag kan iaf ta hem skräpet så kan jag ju välja själv. :näsblod
Solen värmde gott så jag öppnade garaget och rullade ut gammelgixxern, i vanlig ordning så är den helt oservad sedan förra sommaren, men den verkar gilla lite stryk så det är som sig bör.

Dammig och tung som en söndagsbaksmälla rasslar liket igång trots allt, 19 år har satt sina spår, det kallas visst för patina.

Polarn & grannen hänger på och det blir en fin runda i vårsolen, på grusiga och lappade krokvägar styr vi kosan snabbt på väg mot ingenstans, detta har vi väntat på i flera månader.

Inspirerad körstil över ett krön där någon parkerat en traktor i 30 km/h ger lite hjärtflimmer men det hör ju till, en kaffe & mazarin senare så rullar vi mot solnedgången, vi ser fan ingenting pga motljuset men vad gör det.

Mörktonat visir är ingen hit när solen ramlar ner bakom kullarna, samma visa varje vår, snorkall men lycklig så rullas liket in i garaget och trots permafrost i hela kroppen så känns allt helt underbart.

:fyllisar

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
...
Polarn & grannen hänger på och det blir en fin runda i vårsolen, på grusiga och lappade krokvägar styr vi kosan snabbt på väg mot ingenstans, detta har vi väntat på i flera månader.

Inspirerad körstil över ett krön där någon parkerat en traktor i 30 km/h ger lite hjärtflimmer men det hör ju till, en kaffe & mazarin senare så rullar vi mot solnedgången, vi ser fan ingenting pga motljuset men vad gör det.
...

Äkta kärlek! :kär

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
He he 3450*220 cm !
Musen skulle nog vara stor som en sacco-säck !:D
Någonstans har det smugit sig in en nolla för lite eller en för mycket... :va

Med tanke på storleken på släpet, gissar jag att det är en nolla för mycket (förutom Pucken), men jag är bara en så'n däringa ingentinggör, så vad vet jag?!? :tungan

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Solen värmde gott så jag öppnade garaget och rullade ut gammelgixxern, i vanlig ordning så är den helt oservad sedan förra sommaren, men den verkar gilla lite stryk så det är som sig bör.

Dammig och tung som en söndagsbaksmälla rasslar liket igång trots allt, 19 år har satt sina spår, det kallas visst för patina.

Mörktonat visir är ingen hit när solen ramlar ner bakom kullarna, samma visa varje vår, snorkall men lycklig så rullas liket in i garaget och trots permafrost i hela kroppen så känns allt helt underbart.

:fyllisar

Ditt smile smittar av sig ända hit.
Fan vad trevligt !:tummenupp

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Någonstans har det smugit sig in en nolla för lite eller en för mycket... :va

Med tanke på storleken på släpet, gissar jag att det är en nolla för mycket (förutom Pucken), men jag är bara en så'n däringa ingentinggör, så vad vet jag?!? :tungan

Begär inte att snickar'n ska kunna hålla isär mm och cm, han lever kvar i tum! :rofl

Btw, it's friday! Å dottra har åkt på scharlakansfeber...:(
Halvday på kontoret och VAB resten.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha