Skriv-vad-du-vill-tråden

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Aaaajjjj... Inte slå Pluggen, då blir Pluggen ledsen...:( :brinnerup

Ok, som den underbart gulliga halvfinska jag är så kan jag kan vara liiiite shysst... Lite... Ytterst lite... :hihi

Men fan. Att dra direkta kopplingar till "landet på andra sidan havet" till häxor kanske inte är helt fel. :D Jag menar, då förväntar sig ju ingen att man ska vara snäll... :tummenupp (Sen att ni pratar om annat EGENTLIGEN, det skiter vi i... Roligare att misstolka. :banana )

Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH, vad kul det ska bli att åka till jobbet om en timme... Ska bli underbart att åka till bunkern och sitta där hela eftermiddagen och kvällen i dunkel belysning och veta att det är underbart väder samt att alla man känner utnyttjar det till max just nu oxå. :huvet

PERKELE!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vilken fantastisk dag det är idag! :)
Det KOMMER verkligen bli sommar igen, det är underbart! :kär

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Vilken fantastisk dag det är idag! :)
Det KOMMER verkligen bli sommar igen, det är underbart! :kär

Mmmmmm, om du nu inte varit så klantig och låtit Bitchen bli stulen så hade jag haft en hoj att kopiera, som det är nu kommer det bli banan av allt om poletten inte trillar ner..... :gnissla

Som det är nu är det INGET fantastiskt med denna dagen, sambon och terroristen har dragit till Nässjö på fest, lämnat mig hemma som hundvakt och Husan bara bråkar med mig...... Gissa vem som ska deppdricka hemma ensam ikväll :D :fyllisar

Pssst, smart drag av dig kan vara att döda din mobil, känner ett nakenmess ligga i tiden :rolleyes:

Dr.Bike

Guest
Sisådärja... 25 mil i sadeln idag... fiiiina vägar norröver, landa in hos lite olika strategiskt placerade vänner i roslagen och fika bort delar av eftermiddagen... kan det bli bättre? :)
Ja - det kan det! På vägen hemigenom passerade jag Turbo Andersson i Lapplands-Väsby, och bänkade hojen oxå. :tummenupp

Sen red jag in i solnedgången på väg västerut...nynnandes på låten; "Young men gone west..." ;) Åt en asiatisk middag på ett nytt ställe här i byn, och nu har jag en Lagavulin, Distillers Edition i handen...

NU kan det knappast bli bättre! :D

Joo, det kan det.. säger nån... Och ok då, men det spar vi tills senare ;)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...