Men jag hatar ju måndagar för att jag måste vara på jobbet ju...
VAB!
Over and out!
Jag säger det igen, om det är den enda anledningen till att hata måndagar, byt jobb!
Men inget av de argument du använder har ett enda dugg med måndagar att göra, utan är alla förknippade med jobb och då med jobb som en begränsning.Fast det finns väl ändå fler...
Man får inte sova tills man vaknar, man kan inte åka hoj hur man vill utan måste hitta på jobb för att kunna åka nånstans, en massa nötter tror dom ska hålla koll på en så man verkligen gör det man ska så man är tvungen att "ficksa" så det ser ut som man gör nåt...
Ja du ser... det finns ju hur många anledningar att hata måndagar extra mycket eftersom man då vet att man har 5 dagar framför sig av meck
för att få softa...
:arbetsmoral=nolla
Har för mig att HUsans olika manualer (med elscheman) ligger ute på nätet.
Med ett sånt schema är du safe.
"Resten kvar..." brukar det heta ja. Ja jävlar i min lilla låda...jag håller på att strippa en SP1:a hemma i garaget... å för att komma åt EN sak måste:
- Cuts bort (med en triljon trilskande skruvar)
- Styrdämpare bort, med krångelfäste
- Styrdämparfästet på gaffelkronan, vars mutter var dragen av en dåre,
så jag höll på att dra axeln ur led när jag skulle ha bort den!
- Kåpställning
- Backspeglar
- Tank med slangar och fyfan
Å NU kan jag SNART komma åt luftburken, som oxå måste bort, för att sen komma åt ventilkåpor/tändstift/kunna kolla ventilspel, och ja just det ja, oljekylaren måste förståss bort, den skymmer ju främre cyllen...
Maken till besvärlig hoj får man leta efter! ALLT ska bort helt enkelt!
Ja du ser... det finns ju hur många anledningar som helst att älska måndagar extra mycket eftersom man då vet att man har 5 dagar framför sig att få softa innan det blir helg så man måste fikCsa allt man inte har hunnit med hemma...
Intressant läsning.
Tar en slurk kaffe o en bit sockerkaka till.
Fast det finns väl ändå fler...
Man får inte sova tills man vaknar, man kan inte åka hoj hur man vill utan måste hitta på jobb för att kunna åka nånstans, en massa nötter tror dom ska hålla koll på en så man verkligen gör det man ska så man är tvungen att "ficksa" så det ser ut som man gör nåt...
Ja du ser... det finns ju hur många anledningar att hata måndagar extra mycket eftersom man då vet att man har 5 dagar framför sig av meck
för att få softa...
:arbetsmoral=nolla
Jag säger det igen, om det är den enda anledningen till att hata måndagar, byt jobb!
Precis så är det!
Precis så är det!
Det är ju sanning!Fan Thyg0d, jag hade inte kunnat skriva det bättre själv... Det bannemig det finaste jag har läst sen jag inte blev konfirmerad!
Jupps... Nu blire stryk!Phulquotare.
[YOUTUBE-ID]c2pmVwFryV8[/YOUTUBE-ID]
sommmmrigt!
"Resten kvar..." brukar det heta ja. Ja jävlar i min lilla låda...jag håller på att strippa en SP1:a hemma i garaget... å för att komma åt EN sak måste:
- Cuts bort (med en triljon trilskande skruvar)
- Styrdämpare bort, med krångelfäste
- Styrdämparfästet på gaffelkronan, vars mutter var dragen av en dåre,
så jag höll på att dra axeln ur led när jag skulle ha bort den!
- Kåpställning
- Backspeglar
- Tank med slangar och fyfan
Å NU kan jag SNART komma åt luftburken, som oxå måste bort, för att sen komma åt ventilkåpor/tändstift/kunna kolla ventilspel, och ja just det ja, oljekylaren måste förståss bort, den skymmer ju främre cyllen...
Maken till besvärlig hoj får man leta efter! ALLT ska bort helt enkelt!
Fan Thyg0d, sådär kan du inte skriva. Nu fick jag lust att konfirmera mig!
Phulquotare.
Nu blir det
Så nu måste vi köpa utrustning!
PHULQUOTARE!!!
Nu blir det
Tydligen hade jag inte jobbet alls två
dar förra veckan... Vilket möjlitvis kunde stämma med verkligheten men inte
med vad jag rapporterat så...
Jupps... Nu blire stryk!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|