Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fan vad jag är uppretad och förbannad just nu... GAAAAAHHHHHH!!!!
*Ring Ring*
Jag: Krister
Idiot: Hej, visst har du deklarerat... sånt där e-deklaration?
Jag: Jovisst, det var läääänge sedan.
Idiot: Jag har försökt göra det nu men får inte till eleg, det är via SEB och det går inte att installera, vad gör jag för fel?
Jag: Har du läst instruktionerna du får via Telia då det är dem som utfärdar ditt e-leg?
Idiot: MEN JA!! Jag har något program bla bla bla installerat, jag ser ikonen och nån bla bla .exe fil... det funkar inte, vad gör jag för feeeeeel???
Jag: Men jag vet inte, jag ser inte din skärm och jag kör inte med SEB eller Telia utan min bank har egna leg... sen kör jag mac så jag kan inte din bank, ditt leg-system utantill.
Idiot: Meeeeen vafan då, sluta vara sån..... ggaaaah... *KLICK*

Ringa på kvällen, kräva support och sen bli förbannad och lägga på i örat för att jag förklarar att jag inte kan se vad fan som är på idiotens skärm.... tänk om man ändå kunde säga upp bekantskapen med familjemedlemmar!!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ringa på kvällen, kräva support och sen bli förbannad och lägga på i örat för att jag förklarar att jag inte kan se vad fan som är på idiotens skärm.... tänk om man ändå kunde säga upp bekantskapen med familjemedlemmar!!

Är det inte underbart? En av mina kära familjemedlemmar kan ringa och tro att jag är någon sorts datasupport, tänk dig följande konversation: Familjemedlemmen: Den fungerar inte... Jag: Vad gör den då? Familjemedlemmen: Den blippar... Jag: Blippar?! Familjemedlemmen: Ja den blippar... Jag: Har du gjort något med datorn? Familjemedlemmen: Som vadå? Jag: Jaaa... Typ att du har använt den? Här brukar det komma en massa fula ord följt av ett: DET ÄR KLART SOM FAN ATT JAG HAR ANVÄNT DEN... Jag: Där har du problemet, sluta använd datorn så är problemet löst...

Ibland undrar jag, ser jag ut som någon j-a masochistisk datasupport? Det bästa är när man inte får någon bra beskrivning av symtomen och ändå förväntas lösa all världen problem som dom har skapat...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag måste ha missat något väsentligt här :va

Har SH blivit någon förtäckt porrförmedlarsajt?!? :confused:

Apropå TVÅ trådar startade av tjejer som vill tjäna pengar genom att tvätta hojar och göra detta klädda i bikini och lödder? :3freak

F-n vad jag är gammal... :brinnerup

:va vart finns dom trådarna jag har då missat dom helt (i å försig är jag glad för att jag har missat dom) man skulle kanske ha anmält sig till killens erbjudande :gnissla

:hihi du är inte gammal jag känner samma vad händer när folk kommer på dessa underbara ideer ?!:3freak

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det KAN man.......:rolleyes:

Jo, vet mycket väl och det finns en till som vet att jag kan om jag verkligen verkligen vill, men kanske inte för att man är trött på att vara datasupport.

Enklare än man tror faktiskt...

Vi verkar vara några som gjort det med andra ord...

Är det inte underbart? En av mina kära familjemedlemmar kan ringa och tro att jag är någon sorts datasupport, tänk dig följande konversation: Familjemedlemmen: Den fungerar inte... Jag: Vad gör den då? Familjemedlemmen: Den blippar... Jag: Blippar?! Familjemedlemmen: Ja den blippar... Jag: Har du gjort något med datorn? Familjemedlemmen: Som vadå? Jag: Jaaa... Typ att du har använt den? Här brukar det komma en massa fula ord följt av ett: DET ÄR KLART SOM FAN ATT JAG HAR ANVÄNT DEN... Jag: Där har du problemet, sluta använd datorn så är problemet löst...

Ibland undrar jag, ser jag ut som någon j-a masochistisk datasupport? Det bästa är när man inte får någon bra beskrivning av symtomen och ändå förväntas lösa all världen problem som dom har skapat...

Låter som samtalet jag hade nyligen fast jag inte hann bli dryg... det är ju det som är halva nöjet med att agera support, att få vara dryg och visa hur banalt allt är... :yoparty Så klart man blir förbannad när man inte får spela det kortet liksom. :gnissla

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag måste ha missat något väsentligt här :va

Har SH blivit någon förtäckt porrförmedlarsajt?!? :confused:

Apropå TVÅ trådar startade av tjejer som vill tjäna pengar genom att tvätta hojar och göra detta klädda i bikini och lödder? :3freak

F-n vad jag är gammal... :brinnerup

Men skärp dig! Det är ju asnajs! :wank

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha