Skriv-vad-du-vill-tråden

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Stockholm idag. Imorgon Borlänge...bänka hojar. Dra andras maskiner till varvstoppet, brrrrrraaaaaaaaaaaaapapapapapapa..... 108,4hk.
-Mé, vafan, dé stämmer´nte. Det står ju i papprena att min 600 ska ha 130:va

Roligast är ändå att köra Harleys. Vissa ägare ser ut som om de ska gå å skjuta sig när de får se hur lite effekt deras maskin har i jämförelse med hur mycket de låter:D


Skadeglad, njaa, lite kanske... :arsele

/Mange
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Stockholm idag. Imorgon Borlänge...bänka hojar. Dra andras maskiner till varvstoppet, brrrrrraaaaaaaaaaaaapapapapapapa..... 108,4hk.
-Mé, vafan, dé stämmer´nte. Det står ju i papprena att min 600 ska ha 130:va

Roligast är ändå att köra Harleys. Vissa ägare ser ut som om de ska gå å skjuta sig när de får se hur lite effekt deras maskin har i jämförelse med hur mycket de låter:D


Skadeglad, njaa, lite kanske... :arsele

/Mange


Hihi du är en ond människa !:D
 

Dr.Bike

Guest
Nix till mitt födelsedagsfika på söndag!!:tuttar

Jahaja å de säger du nu... ja man är ju inte bjuden så...man får väl hållas med nåt trist som att köra hoj! :D

Stockholm idag. Imorgon Borlänge...bänka hojar. Dra andras maskiner till varvstoppet, brrrrrraaaaaaaaaaaaapapapapapapa..... 108,4hk.
-Mé, vafan, dé stämmer´nte. Det står ju i papprena att min 600 ska ha 130:va

Roligast är ändå att köra Harleys. Vissa ägare ser ut som om de ska gå å skjuta sig när de får se hur lite effekt deras maskin har i jämförelse med hur mycket de låter:D


Skadeglad, njaa, lite kanske... :arsele

/Mange

Välkommen till verkligheten... folk TROR mycket om sina hojar.
Har de sedan varit i en "skruvad" dynojetbänk som visar 100 på slangen på vilken brumrörstrimmad motard som helst så är det svårt att övertyga dem om att: Nej denna bänk visar RIKTIGA hästar.. inte dyngjetponnys :D
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jahaja å de säger du nu... ja man är ju inte bjuden så...man får väl hållas med nåt trist som att köra hoj! :D



Välkommen till verkligheten... folk TROR mycket om sina hojar.
Har de sedan varit i en "skruvad" dynojetbänk som visar 100 på slangen på vilken brumrörstrimmad motard som helst så är det svårt att övertyga dem om att: Nej denna bänk visar RIKTIGA hästar.. inte dyngjetponnys :D

Sicka jefla dyngkåpor du hystade ner.
Stora familjepuzzlet på julen har ju för fan färre bitar !:huvet
Alla klagomurens sprickor hade varit lättare att laga än detta...:D
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Sicka jefla dyngkåpor du hystade ner.
Stora familjepuzzlet på julen har ju för fan färre bitar !:huvet
Alla klagomurens sprickor hade varit lättare att laga än detta...:D

Skyll på självmordspiloten!!

Han var ju nödvändigt tvungen att kasta sig med dem på gelleråsen SISTA körningen! :gnissla
Att de bara blev sopor hade jag glömt!! :D

Hoppas du kan få till nånting av det... :( Men du är ju bäst så... *kliar lite rygg medhårs*
Fronten/rutan såg ut som en lutfisk iaf, hoppas du inte trodde att den skulle vara så platt? Killen cabbade ju ner kåpstaget mot gaffelkronan fan...
Den ska "resas upp" och vara smalare.
Ja det där begriper du bäst iaf.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Skyll på självmordspiloten!!

Han var ju nödvändigt tvungen att kasta sig med dem på gelleråsen SISTA körningen! :gnissla
Att de bara blev sopor hade jag glömt!! :D

Hoppas du kan få till nånting av det... :( Men du är ju bäst så... *kliar lite rygg medhårs*
Fronten/rutan såg ut som en lutfisk iaf, hoppas du inte trodde att den skulle vara så platt? Killen cabbade ju ner kåpstaget mot gaffelkronan fan...
Den ska "resas upp" och vara smalare.
Ja det där begriper du bäst iaf.

Falu svartfärg och en roller får det bli !
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top