Det kallas dålig planering de grabben
Nä jag fick inte välja när jag skulle flytta, annars hade jag inte flyttat mitt under säsongen...
Det kallas dålig planering de grabben
Nä jag fick inte välja när jag skulle flytta, annars hade jag inte flyttat mitt under säsongen...
Hemma!!!!
har du vare på rymmen nu igen
Nu börjar det synas på Tants trinda kropp att dieten samt resorna till gym1 har lönat sig!!!!
Kul när det går framåt...
Var borta HELA dan o kvällen igår......var till Jönköping på julbord o teater !!
Med jobbet, suuuuuuuuupertrevligt !!!!
Det låter som en bra dag
Vad gör du här?!? Gå hem med dig och fixa klart så man kan komma och hälsa på're nå'n gång.
Vad gör du här?!? Gå hem med dig och fixa klart så man kan komma och hälsa på're nå'n gång.
EkSaGt !!!
Snart kommer vi och våldgästar...Mohahahaha
Du skrev ju själv. Nästa söndag.Bara lite seg i dag efter allt upp packande.
Och så sitter jag å kollar efter en ny matta så jag har en sån till nästa söndag
när när när dåååååå
jag är glad att jag har goa vänner som hjälper mej när jag behöver de
:bugar Annica du är en
Bruden är en jäkle på bakstycken till hyllor
Nu ska bara alla böcker upp sen så är alla lådor tomma
Meeh, förvisso kanske man inte pratar om en killes hylla direkt, men visst f-n kan de ha schyssta bakstycken!!!Nona problemas bruden, fast de där med hyllor och bakstycken ja jag vet inte låter som om det är nått som grabbar e mer intresserad av
Meeh, förvisso kanske man inte pratar om en killes hylla direkt, men visst f-n kan de ha schyssta bakstycken!!!
Varför är jag inte förvånad över att kommentaren om schyssta bakstycken kommer från dig
Men, tänk så här. Om man har något snyggt, ta en hoj eller en bil till exempel, så är det oftast bakan som folk ser, när man kör om dem och sedan drar iväg. Då är det VIKTIGT, om inte viktigAST med en schysst bak än något annat. Så de stackarna har något att minnas och njuta av när de blir förnedrade.
Du skrev ju själv. Nästa söndag.
GÅ HEM MED DIG NU!!! Annars...
Nona problemas bruden, fast de där med hyllor och bakstycken ja jag vet inte låter som om det är nått som grabbar e mer intresserad av
Där kan jag bara hålla med, ibland när man väl få se framstycket så önskar man att man inte hade gjort det....
Bakstycken är viktiga!!
Hmmmm tänker du på det övre eller de nedre framstycket nu
Hmmmm tänker du på det övre eller de nedre framstycket nu
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|