Hörde ditt meddelande !
Fan vad kul.
Ska kolla på deras hemsida efter klippet.
Klistra in länken här om du hittar den.
Hörde ditt meddelande !
Fan vad kul.
Ska kolla på deras hemsida efter klippet.
Klistra in länken här om du hittar den.
Just nu älskar jag inte vår personalavdelning.
Det gjordes en överenskommelse innan årsskiftet, som personal/ekonomi var inblandade i, gällande mina resor, så jag bara skulle behöva förmånsbeskattas för det som var privata resor, men ändå kunna ha ett årskort på flyget för att förenkla resandet generellt.
Det har personal "glömt" OCH skiter fullständigt i, så nu ska jag förmånsbeskattas för 100 % av årskortet och det retroaktivt! Chefen är bortrest och trots att jag har överenskommelsen skriftligt så bryr de sig inte förrän de fått ett pesronligt utlåtande från närmsta chef.
Gulliga de är, så 22 000 i tre månader... och sedan 11 000 varje månad, det är underbart att få betala för att få arbeta. Frågan är om jag älskar mitt arbete så mycket?!?
Jo, jag vet att jag kan söka jämkning, ta betalt av arbetsgivaren för tjänsteresor som görs på kortet och så vidare, men det var ju det jag skulle slippa hålla på med... Jag är lite sur. Bara lite...
Just nu älskar jag inte vår personalavdelning. ... massa text... Jag är lite sur. Bara lite...
Tufft, det enda jag kan rekommendera är att diskutera med SBK och försöka hitta en lösning som fungerar.
I de här fallen finns inga givna lösningar, MEN att bli förbannad fungerar inte.
Det har jag lärt mig den hårda vägen...
Prova att fråga handläggaren vad han tycker kan vara lämpligt.
Kommer här!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.956122&renderingdepartment=2.4034
(Hoppas jag gjorde rätt nu...)
Skomakarns barn?JEFLA SKIIIIIIIIIT... Jag får det inte att lira på min burk...
Videon bara hackar dom två första sekunderna och sen är det bara ljud...
får kolla hemma sen...
Skomakarns barn?
Gå hem å polera din gris [tm] istället!
Det gjordes en överenskommelse innan årsskiftet, som personal/ekonomi var inblandade i, gällande mina resor, så jag bara skulle behöva förmånsbeskattas för det som var privata resor, men ändå kunna ha ett årskort på flyget för att förenkla resandet generellt.
Det har personal "glömt" OCH skiter fullständigt i, så nu ska jag förmånsbeskattas för 100 % av årskortet och det retroaktivt! Chefen är bortrest och trots att jag har överenskommelsen skriftligt så bryr de sig inte förrän de fått ett pesronligt utlåtande från närmsta chef.
Gulliga de är, så 22 000 i tre månader... och sedan 11 000 varje månad, det är underbart att få betala för att få arbeta. Frågan är om jag älskar mitt arbete så mycket?!?
Jo, jag vet att jag kan söka jämkning, ta betalt av arbetsgivaren för tjänsteresor som görs på kortet och så vidare, men det var ju det jag skulle slippa hålla på med... Jag är lite sur. Bara lite...
Synd om dig, Cookie. Kalla kakor brukar man värma i ugnen! Bra eller anus? Dotra stoppade den sista ursmaskiga kakan i mikron idag och brände den. Det var nog anus. Hon lät hemskt besviken.Nått är fel jag fryser, de är kallt hemma och jag börjar misstänka att hyresvärden har slagit av värmen
Jag fryser ju extremt sällan men nu har jag sutte här hemma och fryst 2 kvällar på raken
Synd om dig, Cookie. Kalla kakor brukar man värma i ugnen! Bra eller anus? Dotra stoppade den sista ursmaskiga kakan i mikron idag och brände den. Det var nog anus. Hon lät hemskt besviken.
Själv har jag lite huvudbry... måste klura ut hur jag skall få frugan att gå med på inköp av ny hoj som kostar 130k och ungefär 5ggr så mycket i försäkring mot vad nuvarande gör.
Var nämligen och provkörde CBR1000RR idag... ha-begäret är enormt!!!
Äsch, visste redan innan att det är en sån jag vill ha.
Men måste prova lite fler hojar... men det får bli på södra sidan av stan för DinMC åker jag absolut inte tillbaka till, de kommer aldrig få en krona av mig.
Hatar verkligen säljare som inte vill sälja utan tror att de gör mig en tjänst bara av att vara där.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|