Skriv-vad-du-vill-tråden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Herre jösses, hur mycket lera kan det finnas egentligen :confused:

Tog säkert 30min att bara spola av hojen innan jag var nöjd. Grannarna var säkert på väg att ringa psyket ett par gånger med tanke på att det regnade rätt bra när jag stod där och tvättade glad som få :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Grannarna var säkert på väg att ringa psyket ett par gånger med tanke på att det regnade rätt bra när jag stod där och tvättade glad som få :D

Du behöver nog inte oroa dig, har dom inte gjort det ännu så lär dom inte göra det heller...:D

Nicotin

Guest
vart e thyg0d..inte 1 enda inlägg på hela helgen..har han fått :borra sig helst slut el ? :mattias

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Du behöver nog inte oroa dig, har dom inte gjort det ännu så lär dom inte göra det heller...:D

Hmm ,det kan ju faktiskt stämma lite om jag tänker efter...... tänker på den gången när jag kravlade runt på taket som har 45 graders lutning för att slänga ut ett par fågelbon som hade ockuperat lite ventilationsskorstenar. Blev ju inte bättre än att fåglarna attackerade mig vilket slutade med att jag nästan ramlade ner från taket innan jag lyckades dräpa fågelj*vlarna.....

Lillgrabben satt då med stora ögon och tittade på mig samt halva gatan. Fick muta grabben med både grillad hamburgare och glass så att han inte skulle skvallra. Tog ung 2 sekunder från det att sambon kom hem innan hon visste vad som hänt :mad:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jaha. Då var den helgen åt helvete då. :mad: Tanken var ju att umgås med en kompis hela lördagen och sen gå på fest och idag så skulle jag bakat Kardemummakaka. Vad händer? Min jävla migrän tycker annorlunda och jag vaknar utslagen på lördagen. När jag mår någorlunda bättre på kvällen försöker jag att bli av med den sista huvudvärken med ett långt skumbad, chokladpudding och (himmelska) rimbobullar men liktförbannat vaknar jag med fortsatt migrän idag. :huvet
Blir tjurig. Till affären, införskaffar mums-mums som goffas friskts och sen stannar jag i pyjamas resten av dagen.

NU mår jag bra, när helgen gått åt till att må dåligt och det är dags att krypa till sängs för att sen vakna till väckarklocka, gå upp och dra till plugget. :mad: :huvet :tummenner :censored :finger

*sällar sej till Måndagshatarna*

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaha. Då var den helgen åt helvete då. :mad: Tanken var ju att umgås med en kompis hela lördagen och sen gå på fest och idag så skulle jag bakat Kardemummakaka. Vad händer? Min jävla migrän tycker annorlunda och jag vaknar utslagen på lördagen. När jag mår någorlunda bättre på kvällen försöker jag att bli av med den sista huvudvärken med ett långt skumbad, chokladpudding och (himmelska) rimbobullar men liktförbannat vaknar jag med fortsatt migrän idag. :huvet
Blir tjurig. Till affären, införskaffar mums-mums som goffas friskts och sen stannar jag i pyjamas resten av dagen.

NU mår jag bra, när helgen gått åt till att må dåligt och det är dags att krypa till sängs för att sen vakna till väckarklocka, gå upp och dra till plugget. :mad: :huvet :tummenner :censored :finger

Tråkigt att hela helgen blev förstörd för dig, surt att vara dålig hela helgen för friskna till lagom på söndag kväll...

Så det blir till att tjöra lastabil i morgon då?

*sällar sej till Måndagshatarna*

Som ordförande i "Måndagshatarklubben" är det mig ett sant nöje att hälsa dig välkommen i klubben...:tungan

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag är sugen på roadtrip till Gotland i veckan. Surfa och campa...
Men så måste man plugga lite, deadlines finns tyvärr av den anledningen...

Har jag tur hinner jag dra torsdag morgon och stanna hela helgen.
Hm.... :va

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
ÄNTLIGEN MÅNDAG MÅSTE JAG JU SÄGA,

ingen annan har ju hyllat denna underbara dag ännu. :yoparty:D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooooood moooooooooorning... Hehe...
It's a beautiful MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...