max350
Yamaha RD-2Takt
- Gick med
- 23 Jan 2006
- Hoj
- 83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Barn är inte heller en mänsklig rättighet utan LYX man unnar sig. Ändå är vi med och finansierar ungar till de som inte hade hjärna nog att skaffa en stabil ekonomisk bas innan de satte ett barn till världen...Lustigt att du tar upp den grupp som ofta skickar räkning för sina fuckups i livet till "samhället" . Dvs oss andra som betalar inte bara sina egna räkningar men också förväntas att vara medfinansiärer för en 20 årig bimbette med 2 ungar men utan tillstymmelse till utbildning. Tycker du att det är en rättighet att producera en unge och sedan låta andra stå för violerna ? Jag tycker att vi ska vara konsekventa. i betalar för våra hojar, ensamstående föräldrar för SINA nöjen dvs sina barn.
Frågan är sedan VAD ett farligt nöje är...Sporthojskörning eller äta skitmat, inte träna, inte sova ordentligt, röka, kröka mer än man bör och leva ett allmänt sunkigt liv...Lägg därtill ett kasst och stressigt jobb...tjaa då har vi en kandidat som lever farligare än jag som kör en snabb hoj. Jag tycker att han ska stå för sina farliga nöjen själv om jag ska stå för mina.
Barn är som du säger ingen mänsklig rättighet, men en nödvändighet för att ett samhälle ska överleva , färre unga = mindre skatteinkomster flera pensionärer = mera skatteutgifter . Du har inga egna barn? Kan nog avstå allt för mina