helt vanlig otur bara, det förklarar jag raset med!!
Så nya japphojmotorer är jävligt välbyggda och finns inte en chans att de inte tål att gå på stoppet!! Herrejisses, har ni aldrig vart på en mc träff? jag har, och förvånas varge gång hur skottsäkra motorerna är egentligen, folk startar sina 600
r kalla o blåvarvar i minuter!! aldrig sett någon gå sönder..
Däremot är det inte svårt att döda en luftkyld hoj genom att stå still och burna länge, men det är ju en annan sak..
Du har haft något innbygt materialfel i något, vad det nu är som har brustit, men ventilhaveri ligger väl nära till hands. och vad beträffar servicen som är gjord, så är det inget meken kan sia om, sånt håller tills det går sönder, och då går det sönder bigtime!
hojmotorer är sjukt välbyggda, kolla bara alla turbocyklar, man dubblar effekten och ändå håller det.. lite bättre koppling bara! fantastiskt är vad det är egentligen.
surt är det, tro mig jag har kört sönder i princip alla fordon jag ägt, o det är många! Men man blir iallafall inte förvånad längre!
lycka till med motorbytet, o som nån skrev innan, sätt ihop det o kör den i bänk, för PC:n ska ju mappas in med den nya motorn.