Skuldsatt, stackarn!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Minibananer ? Fan..minibar låter nog bättre...fast ärligt talat, allt är ju relativt men är det verkligen sådär brutalt mycket med 100 k i de sammanhangen ? Det tycker jag verkligen inte. Sen är väljer ju alla själv hur mycket kolfiber och skit vi måste ha och vilka hojar osv. Varför just en hojåkare dessutom ? Det är fasen betydligt vanligare att förköper sig på bilar och all skit som man ska ha till de.

Last edited:

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
Förtydligande

Artikeln är en delartikel till en huvudartikel som handlade om att det är lätt att leva över sina tillgångar under semester. Detta framgår inte i webbupplagan av aftonbladet. Vad journalisten som skrev artikeln ville ha var ett exempel på någon som gjort av med ganska mycket pengar under sommaren. Genom bekanta så fick hon höra talas om mig, tyckte att det lät som en kul grej så jag ställde upp. Håller med de flesta att artikeln är ganska ”fattigt” skriven, men samtidigt är den precis i linje med den typ av journalistik aftonbladet bedriver, och som uppenbarligen är mycket framgångsrik.

Angående de som anser sig kunna bedöma min intelligens genom att läsa två stycken mig i aftonbladet så tycker jag det säger mer om dem än om mig.

Så nu låter vi den här tråden självdö. Det finns betydligt intressantare trådar här på forumet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...