Eller hur. Har en känsla av att det kan bli mer.... Det var en stor miss att provköra en motard för ett tag sen...Inte lite habegär det väckte...T509 skrev:2486734Hehe undrar hur många gånger jag har blåst alla mina besparingar på hojen...
100 000 är inte lite men jag är rädd att jag har spenderat det ett par gånger om på 14 år...
Bananhjärna skrev:2486746Eller hur. Har en känsla av att det kan bli mer.... Det var en stor miss att provköra en motard för ett tag sen...Inte lite habegär det väckte...![]()
Icke! Här ska jobbas järnet så jag har råd med två hojar. För motard ska det bli. Den saken är säker.Gnutten skrev:2486758He he bara att byta då och ansluta sig till motard maffian på onsdagarna!!!
Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som äri artikeln.
Fast jag är INTE skuldsatt! Det var bara besparingarna som rök...![]()
Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som äri artikeln.
Haha, såå illa låter det väl inte i artikeln... eller jo...anyway tyckte mest det var en kul grej att vara med på... man ska inte ta allt så allvarligt.Kajan skrev:2486824Fan, jag skulle stamma aftonbladet. Artikeln far ju dig att lata som en idiot som inte kan lasa prislappar och addera siffror med med mer an tva decimaler.
![]()
JK79 skrev:2486536Men jag har faan inte vågat räkna efter, känns som det kvittar vad det kostar, så länge man fortfarande har hojen och kan köpa havregryn varje månad är jag nöjd
Nu slipper man ringa, har man internetbank kan man skuldsätta sig med rätt rekorderliga summor på ett par dagarZee skrev:2486889-Hej banken. Det är jag. Igen.
![]()
Bananhjärna skrev:2486526Hmm jo.. trodde faktiskt att hon som skrev artikeln skulle göra den lite fylligare...Syftet (från hennes sida) var tydligen att illustrera att det är lättare att konsumera (och kanske då oxå leva över sina tillgångar på sommaren). Jag blev tillfrågad via en bekant om jag ville vara med och jag sa ja.
Kan bara säga: Best money spent ever!
Ögnar du bara igenomBlanco skrev:2486446Någon som känner igen sig?http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,893238,00.html
man lever bara en gång, kör hårt!!!Bananhjärna skrev:2486453Väntade bara på att nån skulle hitta den.... Jo det är jag som äri artikeln.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |