Skulle du, som kille/man, kunna bli skjutsad av en chey?

Skulle du som kille/man kunna sitta på bönpallen när en chey tjör?

• Antal röstningar
    0

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Nej, jag skulle inte vilja bli skjutsad av en chey!

Äh, sanningen är att jag inte gillar att bli skjutsad över huvud taget. Om jag via hot eller annan övertalning ändå ger med mig, så måste jag nog tillstå att jag faktiskt hellre blir skjutsad av en chey än en kille, eftersom jag tror att olycksrisken är lägre :)

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Varför jag frågar grundar sig nog i en viss jargong man ser ibland på forumet. Bomba helvetet där och uuiiilaa där. Ja du förstår nog.

Visst är det så men jag kan tycka att det är en fråga som handlar om mognad i många avseenden. Din frågeställning däremot genomsyras av en skabbig syn på "kön".

Hela din frågeställning bygger på att det skulle vara en skillnad mellan:
Kille - tjej
tjej - kille

Det känns okunnigt och inte nämnvärt mc-relaterat.

/Fredde

Pizzabagarn

Guest
Bara om man blir bjuden på mat och sex!

/perris

:tummenupp
Är man på extra gott humör så räcker det med sex.
Eller om man är riktigt skitnödig så räcker det med att få låna toaletten för den
som tycker det är skönt med sex har ju som alla vet inte varit riktigt skitnödig!

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Om båda är nakna så varför inte? :tuttar

Men som några sagt innan, kan ibland vara obehagligt att bli skjutsad, kön spelar inge roll!

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
hmm knepig fråga men svaret är ja. tycker inte om att åka hoj så det spelar mindre roll om det är tjejen som kör eller någon kill kompis. men jag har åkt med tjejen på hennes hoj och jo det funkar men kul är det inte som sagt.

men som redan sagts så får man ju passa på å ha lite närhet till henne och hålla om riktigt, (kan ses som förspel då man definitivt inte kommer åt nå kul med alla dom kläderna på). hon kör en Honda shadow så några extrema omkörningar och höga farter blir det ju inte..

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
ALDRIG att jag skulle åka bakpå om en tjej kör! Då kan jag lika bra ta en överdos knark och dö på ett roligt sätt!

Pizzabagarn

Guest
ALDRIG att jag skulle åka bakpå om en tjej kör! Då kan jag lika bra ta en överdos knark och dö på ett roligt sätt!

Vilken tur att det finns riktiga män kvar bland alla dessa jämställda pappalediga fjollor här på SH.:tungan

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Visst är det så men jag kan tycka att det är en fråga som handlar om mognad i många avseenden. Din frågeställning däremot genomsyras av en skabbig syn på "kön".

Hela din frågeställning bygger på att det skulle vara en skillnad mellan:
Kille - tjej
tjej - kille

Det känns okunnigt och inte nämnvärt mc-relaterat.

/Fredde

Mjaa, det kanske var en aningen snedvinklat, alternativt fel uppfattat av andra, då jag hur lätt som helst skulle kunna bli skjutsad av en chey och har inga problem med det. :)

Ja, och varför jag frågade var hur andra såg på det hela. Inte hur jag ser på det, för det vet jag.

Nu blir Duckie jewligt sur på dig. :fakta

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kunde ha svurit på att Nyteknik var trådskaparen.

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Hoj
En Liten
Självklart åker jag bak...

Självklart att jag kan åka bak när en tjej kör, eller brevid i bil och som pax i buss etc. :tummenupp Skickligheten sitter inte i könet.

Dessutom: När hon kör kan jag sitta bak och dricka öl. Det finns alltså en möjlighet att kombinera motorcykelåkning med öldrickande...
Sträcker jag sen ut armarna kan jag citera Frank Zappa: " :tuttar & :öl "

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Skulle aldrig åka med en brud, av två orsaker. De kan inte köra hoj och jag kan inte se mig själv sitta på en hoj bakom en tjej av ett så simpelt skäl som image.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning