Skulle du, som kille/man, kunna bli skjutsad av en chey?

Skulle du som kille/man kunna sitta på bönpallen när en chey tjör?

• Antal röstningar
    0

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Du verkar ju lika konventionell i din könsrollssyn som de du kritiserar: Är man tjej när man kommit ut? :hihi

/J

Några kanske, kan ju bo en lesbisk kvinna i en mans kropp, eller? (Raljerar). Äger ringa eller rentav ingen kunskap i ämnet.
Kanske slog med en lite större slägga än nödvändigt. Såg sen att det inte var så många i pollen som hade problem med frågeställningen utan jag kommenterade några, som jag tyckte, rätt onyanserade inlägg.
Fö är det alltid underhållande att läsa dina alltid lika välformulerade inlägg, så lite smickrande är det att du kontrade, Jörgen. Har förstått av dina inlägg att du inte är så road av homosexuella killar som är alltför "tjejiga/fjolliga". Hoppas att du inte känner dej påhoppad av mej?
Fler felaktigheter i inlägget?

OT;Apropå vad du skrev någon annanstans om Ebbe P, min hoj skall dit i oktober, Yipee!

Edit. Citerade Martein tidigare i tråden;
sammtidigt som det känns mindre ghey att sitta dikt an en tjej än en kille och jag föredrar så lite gheykänsla som möjligt tack!

Edit 2; Japp, helt konventionell i min syn, illa?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är lungt.
Jag kunde inte låta bli bara ;)

Jo du har rätt i att jag kan vara lite less på schablonbögsbilden som tillråga på allt gaypressen och mediabögar själva sprider. Men de är ju där fjollorna jobbar dessvärre.

Vad skoj! Jag undrar om Ebbe kommer ihåg mig efter alla år. Jag var nere och hälsade på honom i Arlöv ngn gång i slutet på 90-talet minns jag. Säker kille, Ebbe!

Några kanske, kan ju bo en lesbisk kvinna i en mans kropp, eller? (Raljerar). Äger ringa eller rentav ingen kunskap i ämnet.
Kanske slog med en lite större slägga än nödvändigt. Såg sen att det inte var så många i pollen som hade problem med frågeställningen utan jag kommenterade några, som jag tyckte, rätt onyanserade inlägg.
Fö är det alltid underhållande att läsa dina alltid lika välformulerade inlägg, så lite smickrande är det att du kontrade, Jörgen. Har förstått av dina inlägg att du inte är så road av homosexuella killar som är alltför "tjejiga/fjolliga". Hoppas att du inte känner dej påhoppad av mej?
Fler felaktigheter i inlägget?

OT;Apropå vad du skrev någon annanstans om Ebbe P, min hoj skall dit i oktober, Yipee!

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det är lungt.
Jag kunde inte låta bli bara ;)

Jo du har rätt i att jag kan vara lite less på schablonbögsbilden som tillråga på allt gaypressen och mediabögar själva sprider. Men de är ju där fjollorna jobbar dessvärre.

Vad skoj! Jag undrar om Ebbe kommer ihåg mig efter alla år. Jag var nere och hälsade på honom i Arlöv ngn gång i slutet på 90-talet minns jag. Säker kille, Ebbe!

Du är rätt cool fast du hugger som en terrier och jag avundas dej inte i din kamp och delar den inte heller! Jag har en grundläggande respekt för människan och hoppas det lyser igenom, är ju trots allt född nån gång på sextiotalet vilket borde förklara att jag är lite besk och lätt ironisk i mitt språk.
Ska kolla om han minns dej även om jag inte har en aning om vem du är. Känner respekt för ditt bygge även om jag föredrar trepipen, (din gamla), rent smakmässigt. Själv kör nåt betydligt mer civiliserat. Jag skall nog sluta kapa tråden nu..

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Kom ni inte fram till i nån tidigare tråd att inte en endaste chey kan ouiila? Har ni öht hittat nån chey som KAN skjutsa?

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Kom ni inte fram till i nån tidigare tråd att inte en endaste chey kan ouiila? Har ni öht hittat nån chey som KAN skjutsa?

Jadå, flera stycken! Alla som gått FMCK:s grundkurs kan skjutsa, det ingick i utbildningen :) Och Jawa var inte den lättaste mc:n att skjutsa på :(

De tjejer som fortsatte som MC-ordonnanser kan det troligen bättre än de flesta :D

Många har väl också haft någon förälder bakpå vid övningskörning. :gnissla

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nej för f-n aldrig i h-e!! Inte om en kille kör heller!!Hoj skall man köra själv punkt. Det skulle väl vara isåfall om man klotat sönder el kört sönder hojen och en vänlig varelse på hoj stannar o frågar om man vill ha lift så kanske....

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
haha har inte gjort annat än att skjutsa runt på min handledare jag hade i Gbg..

Så nog kan tjejer skjutsa allt :tummenupp

Skillnade brukar ju dock vara att sitter du bakpå en kille betalar du antingen soppan el.....om du är tjej vill säga eller kanske vissa killar oxå :va

så är inte vi flickor :hihi

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Du verkar ju lika konventionell i din könsrollssyn som de du kritiserar: Är man tjej när man kommit ut? :hihi

..och vems inlägg i tråden är det du syftar på här: "Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. " Vem skrev det? Eller var det ngt önsketänkande :va :hihi
/J

Plingade gayometern, Jörgen? :hihi

Jaja, skriv något konstruktivt eller starta en mottråd. ;)

Last edited:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

..och vems inlägg i tråden är det du syftar på här: "Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. " Vem skrev det? Eller var det ngt önsketänkande :va :hihi
/J

d va jag! :crash

Iom att tjejer enligt statistik kör lugnare än killar och således hamnar i färre olyckor så sitter jag hellre på pallen när lilla lisa styr raketen än när frasse ska sätta rEkOrD-BoMBrEPa pÅ BuLTen!!1... sammtidigt som det känns mindre ghey att sitta dikt an en tjej än en kille och jag föredrar så lite gheykänsla som möjligt tack! :mattias

modern fråga för övrigt.. :rolleyes:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Orkar inte läsa tråden, men är frågan seriös är svaret definitivt: JA.

Vilken konstig fråga...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Hahaha, vilket homo du är. Hahahaha. :rofl

Aldrig att jag skulle bli skjutsad, inte av tjej, inte av kille och inte av någon annan.

:mad:

För DrBike och jag är frågan en smula kuriös av den anledningen att man inte lär bli erbjuden skjuts i vår ålder :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning