Skulle du, som kille/man, kunna bli skjutsad av en chey?

Skulle du som kille/man kunna sitta på bönpallen när en chey tjör?

• Antal röstningar
    0

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Skönt, så slipper ni alla homorykten. ;)

Du som har vibrationsfri nipponplastradfyra och i tråd efter annan visat upp dina plattevesar i östermalmsbarren samt visat fallenhet för bättre restauranger ska ju bara ta det riiiktigt försiktigt i frågan om bögrykten. :hihi ;)

Chuck Norris

Chucati
Gick med
4 May 2007
Hoj
Hypermotard S, XR650R
Kör helst själv, men åker hellre med bakpå en brud. Varför i hela världen skulle man åka med bakpå en kille om man har körkort och hoj själv? Hmm ja ok om man skall sätta nått fett stuntrekord eller liknande... annars neeeeeej!!!!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det var ju i restaurangtråden för ett år sedan vi fann varandra Markus! :kär
Kommer inte ihåg vad den hette, folk tipsade om bra matställen i sthlm.

Ah, det var väl i vanlig ordning någon lantis som skulle hit och undrade om han skulle på Mongolian BBQ (exotiskt) eller äta finmiddag i Kaknästornet (De Luxe).

Apropå det: Pontus
Fantastiskt.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ah, det var väl i vanlig ordning någon lantis som skulle hit och undrade om han skulle på Mongolian BBQ (exotiskt) eller äta finmiddag i Kaknästornet (De Luxe).

Apropå det: Pontus
Fantastiskt.

..by the sea?

Dark_Messenger

Guest
Nej det skulle jag inte kunna. Av två anledningar.

* Bli skjutsad på hoj är svårt tramautiserande för vem som helst. Man har ingen kontroll över något och eftersom majoriteten av kvinnorna jag har åkt bil med kör asdåligt tar jag för givet att det avspeglar sig i deras hojkörning också.

* Jag skulle känna mig underlägsen.

(finns undantag från detta, tex om det är ett nödläge eller liknande)

Dr.Bike

Guest
Varför är den konstig? :)

Vad är SYFTET med frågan?

Underförstått skulle det ju då vara en skillnad att bli skjutsad av tjejer och killar.
Eller vad vill du bevisa?

Rent krasst är det nog SÄKRARE att bli skjutsad av en tjej...

Dr.Bike

Guest
Hahaha, vilket homo du är. Hahahaha. :rofl

Aldrig att jag skulle bli skjutsad, inte av tjej, inte av kille och inte av någon annan.

:mad:

HOmo? :va HUR tänker du nu?
Nu vill jag ju inte berätta varför det är så bra att bli skjutsad av en tjej... då vågar/vill ju aldrig nån tjej skjutsa mig mer... men om du tänker till lite och läser vad andra kloka skribenter skrivit om att bli skjutsad av en chey så....
;)

Cheyer jag åkt med har aldrig verkat ha nåt behov av att stajla eller gambla med mitt liv heller så... bara en sån sak! :tummenupp

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Alla som har tant med mcambitioner vet vad jag talar om nu,"om inte jag får köra så blir det inget"!
Accepterar man inte så är det dags att skaffa ny tjej(var tydligen inte rätt iaf.)om man faller för det så är man giftasmogen och har tydligen lärt upp tanten ordentligt!

Menar,skulle aldrig sätta mig bakom tanten om jag inte visste vad hon kunde men om jag sätter mig där så är hon en säker förare och det är enda anledningen att hon skulle få åka för mig iaf.
Hade varit tvärt om om hon kört hoj istället för jag när vi träffades.

Alltså måste alla här som inte åker med en tjej specifikt inte kunna lita på henne och om ni då är tillsammans hur kan ni då släppa ut henne själv?

Släpp taget alla "macho men",det finns tjejer som sopar banan med er när det gäller hojåkning och det är lika bra ni vänjer er nu istället för att bli kastrerade på nästa bandag. :)

Sätter mig dock inte bakom någon oavsett ras,kön,reigion och social status om jag inte vet vad han/hon kan och litar på PERSONEN!

Henrik

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
hojlös... :(
Alla som har tant med mcambitioner vet vad jag talar om nu,"om inte jag får köra så blir det inget"!
Accepterar man inte så är det dags att skaffa ny tjej(var tydligen inte rätt iaf.)om man faller för det så är man giftasmogen och har tydligen lärt upp tanten ordentligt!

Menar,skulle aldrig sätta mig bakom tanten om jag inte visste vad hon kunde men om jag sätter mig där så är hon en säker förare och det är enda anledningen att hon skulle få åka för mig iaf.
Hade varit tvärt om om hon kört hoj istället för jag när vi träffades.

Alltså måste alla här som inte åker med en tjej specifikt inte kunna lita på henne och om ni då är tillsammans hur kan ni då släppa ut henne själv?

Släpp taget alla "macho men",det finns tjejer som sopar banan med er när det gäller hojåkning och det är lika bra ni vänjer er nu istället för att bli kastrerade på nästa bandag. :)

Sätter mig dock inte bakom någon oavsett ras,kön,reigion och social status om jag inte vet vad han/hon kan och litar på PERSONEN!

Henrik

wooooot!! :klappar :klappar :klappar DET var ett trevligt inlägg!!! :fakta :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag tycker inte om att göra som du säger. Speciellt inte när du har en geishakula som avatar :gnissla

Icke, det är endast en kewl ellips. :fakta

Vad är SYFTET med frågan?

Underförstått skulle det ju då vara en skillnad att bli skjutsad av tjejer och killar.
Eller vad vill du bevisa?

Rent krasst är det nog SÄKRARE att bli skjutsad av en tjej...

Syftet med frågan är helt enkelt att få veta om det är allmänt accepterat bland killar att bli skjutsad av en tjej. Svårare än så är det inte.

Ja, jag skulle nog vilja påstå att det är skillnad mellan en kvinnlig förare och en manlig dito.
Kvinnan kör nog lugnare samt planerar bättre än en kille i t ex. 22 års åldern där hormonerna kommer i spel ibland (hornen växer osv.).

Måste jag försöka bevisa någonting?

Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Fint å se att ett sådant här inlägg kan samla alla orden homo, bröön och schnase om och om igen.

Okej, vi tar det en gång till...homo...bröön...schnase......:näsblod :näsblod

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...