Skulle du, som kille/man, kunna bli skjutsad av en chey?

Skulle du som kille/man kunna sitta på bönpallen när en chey tjör?

• Antal röstningar
    0

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Jo det händer att jag åker med tjejen, om vi ska hämta eller lämna någon av hojarna på servie eller liknande.
Mest skrämmande var att åka med,när hon övningskörde.:gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Okej, är kanske ingen "riktig" schauvinist, men lite homofob är jag väl åtminstone, va va?!

Jo du var angelägen att lämna en del loose ends i ditt svar för att inte verka oklädsamt servil. Det är ju ändå SH det här syntes du ha tänkt! :hihi

Last edited:

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Jo det händer att jag åker med tjejen, om vi ska hämta eller lämna någon av hojarna på servie eller liknande.
Mest skrämmande var att åka med,när hon övningskörde.:gnissla

Du, för oss var det värre att åka med sonen än med dottern :D :D
Det är alltid svårt att åka bakpå vid övningkörning:pannkyss

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
HOmo? :va HUR tänker du nu?

Tycker det är ruskigt homo att sitta bak helt enkelt. :fakta

För mig finns det visa fysiska hinder från att skjutsas också, för få (lyckligtvis) brudar matchar min vikt och size så det skulle se helt sjukt ut med 2m/100kg bakpå 60kg/170cm eller vad brudar nu väger.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500

För mig finns det visa fysiska hinder från att skjutsas också, för få (lyckligtvis) brudar matchar min vikt och size så det skulle se helt sjukt ut med 2m/100kg bakpå 60kg/170cm eller vad brudar nu väger.

44kg/160cm, du får köra :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Det brukar ju vara små korta killar och tjejer som vill ha sporthojar, för att de har komplex. Varför har du sporthoj om du väger 100 pannor och är 2m? Har du liten kük? :va

Pizzabagarn

Guest
Det brukar ju vara små korta killar och tjejer som vill ha sporthojar, för att de har komplex. Varför har du sporthoj om du väger 100 pannor och är 2m? Har du liten kük? :va

Kan faktiskt inte minnas att jag slagit just den personen i huvudet med min pizzaspade så de kanske ligger något i ditt antagande :gnissla

För att förklara mitt inlägg så måste ni läsa inlägget enligt nedan
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3155089&postcount=13

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Det stavas kewk, och självklart har han komplex. Det har väl alla på plasträser. :fakta

Jag är tillika mercabög, vi stavar alltid kük. Du kör plastis och stavar följdaktligen alltid kewk :fakta

Skönt att vi kom fram till nåt även denna fredag: alla som åker bakpå är bögar eller tjejer, alla som har plastis har komplex och slutligen: Markus har liten kük :fakta :hihi

Kan faktiskt inte minnas att jag slagit just den personen i huvudet med min pizzaspade så de kanske ligger något i ditt antagande :gnissla

För att förklara mitt inlägg så måste ni läsa inlägget enligt nedan
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3155089&postcount=13

Joodå, det inlägget har jag läst och garvat åt! :rofl :tummenupp

/J

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag är tillika mercabög, vi stavar alltid kük. Du kör plastis och stavar följdaktligen alltid kewk :fakta

/J

Jag tjör faktiskt ingenting för tillfället (på 2 hjul). :rodnar

Bilen är det iof lite plast på, okej då.

Skönt att vi kom fram till nåt även denna fredag: alla som åker bakpå är bögar eller tjejer, alla som har plastis har komplex och slutligen: Markus har liten kük :fakta :hihi

/J

Amen to that brother! :fakta

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag skulle vara bra för wheelieövningar i alla fall.

Förstår det!
fat%20kid12.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Om du bara visste hur obekvämt det är när forumets homoprofil börjar fråga om mina genitalier så... eh... hade du låtit bli. :mad:

För övrigt är det intressant när en HD-förare börjar snacka om komplex, den enda hoj som är dyr och dålig (på allt). :hihi

Det stavas kewk, och självklart har han komplex. Det har väl alla på plasträser. :fakta

En sak bara som bör redas ut, var det du som avreggade dig efter diverse hån och sedan dök upp med nytt nick? Och fortfarande inte har hoj och bor i pojkrum?
Bara så jag vet vem det är som skriver om mig alltså. :)

Bild-Googla på Conan så är du närmre sanningen. :hihi
Något för dig att fantisera om Jörgen. :slicka

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Om du bara visste hur obekvämt det är när forumets homoprofil börjar fråga om mina genitalier så... eh... hade du låtit bli. :mad:

För övrigt är det intressant när en HD-förare börjar snacka om komplex, den enda hoj som är dyr och dålig (på allt). :hihi

Om du får vädra dina generaliseringar så får väl jag travestera mina egna iakttagelser :hihi

Du som brukar vara en sån USA-vän annars!. :krama
HD är en utmaning :hihi

Bild-Googla på Conan så är du närmre sanningen. :hihi
Något för dig att fantisera om Jörgen. :slicka

Jag går inte igång på 100 kilos sporthojssnubbar, så du kan slappna av :hihi

Last edited:

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Vissa killar vågar och vill bli skjutsade av en chey.... :tuttar ...

Bildbevis:tummenupp

Bifogat

• sköj.jpg
    sköj.jpg
    66.9 KB · Visningar: 64
Last edited:

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
hmm knepig fråga men svaret är ja. tycker inte om att åka hoj så det spelar mindre roll om det är tjejen som kör eller någon kill kompis. men jag har åkt med tjejen på hennes hoj och jo det funkar men kul är det inte som sagt.

Jag förstår inte. Du tycker inte om att åka hoj men har ändå hoj & hänger på ett hojforum. Varför? :va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA