Tjita1
Guest
Jag har en V4a i vinter. Framhjulsdrift, 99/1 i viktfördelning fram/bak ungefär. Trevligt.
Då svänger vi då! Nähe..?
Själv har jag ingen bil i år. Blev ju precis Subaruväglag här i Värmland, men int har man nån Subaru då inte...
Jag har en V4a i vinter. Framhjulsdrift, 99/1 i viktfördelning fram/bak ungefär. Trevligt.
Då svänger vi då! Nähe..?
Själv har jag ingen bil i år. Blev ju precis Subaruväglag här i Värmland, men int har man nån Subaru då inte...
Är inte Sharanen framhjuldriven med motorn ända framme vid hjulen typ? Lycka till med det. Dom flesta bilar som inte är höga och kan välta brukar man kunna koppla ur antisladden helt om man håller knappen intryckt en stund, kan vara allt mellan 5-30 sekunder. Inte säkert det står i boken. Bekräftelsen kan vara alltifrån att lampan slocknar igen, börjar blinka till att det inte händer nåt alls. Prova! Håll i hatten!Fan... Försökte visa grabben lite sladd. Så jag ladda med bilen och släppte av svängde och slog på igen.
Ingenting absolut INGET hände. Kanske beror det på att Sharanen jag har inte är byggd för lek eller så beror det på den dåliga turbon. Hur som biljäveln vicka inte ens på rumpan. Trodde jag kunde sladda med allt, men den här kärran kräver visst träning.
I passaten så gick antisladden in när man börja sladda på allvar trots att den var avstängd.
Ska det inte gå att göra det på alla bilar av säkerhetsskäl (tänk: gasen fastnar)?Hur är det med 940 automat, ska det inte gå att slå spaken från D till N utan att trycka på spärren?..
Ska det inte gå att göra det på alla bilar av säkerhetsskäl (tänk: gasen fastnar)?
Allting utan back på merca iaf
Är inte Sharanen framhjuldriven med motorn ända framme vid hjulen typ? Lycka till med det. Dom flesta bilar som inte är höga och kan välta brukar man kunna koppla ur antisladden helt om man håller knappen intryckt en stund, kan vara allt mellan 5-30 sekunder. Inte säkert det står i boken. Bekräftelsen kan vara alltifrån att lampan slocknar igen, börjar blinka till att det inte händer nåt alls. Prova! Håll i hatten!
Ska det inte gå att göra det på alla bilar av säkerhetsskäl (tänk: gasen fastnar)?
På mina Subaru var det när man skulle till och från Park, och till Back. Sen har jag kört en VW-buss som hade Sport rakt under Drive, för att inte av misstag lägga i Sportläget där var man tvungen att trycka in knappen när man skulle från Drive till Sport. (För övrigt helt värdelöst på den, för den hade helt platt effekt- och vridkurva från typ 1500 varv och uppåt (diesel), så bara för att den varvade mer fick man ingen mer knuff i grejerna, bara mer oljud, inte precis nåt välljud heller..)
Usch fy fan.. Det är hemskt när man kommer på sig själv med att tänka:
"Sladda med bilen?!.. Hur infantil och oansvarig får man vara?.."
För att i nästa sekund känna en lätt rodnad på kinderna när verkligheten och självrannsakan kommer tillbaka..
Har ju gjort det själv och tycker fortfarande det är kul men har blivit lite för gammal för att kunna försvara det, ungefär som med slangåka med hojen..
Sen har jag ju saab med..
Sladda på bara!
För att i nästa sekund känna en lätt rodnad på kinderna när verkligheten och självrannsakan kommer tillbaka..
Har ju gjort det själv och tycker fortfarande det är kul men har blivit lite för gammal för att kunna försvara det, ungefär som med slangåka med hojen..
Sladda på bara!
Sladda på bara!
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S