Tja, man kan ju börja med att konstatera att du har plockat av all plast på din hoj.
Därmed har jag klassat dig som galen-panna och därför ignorerat alla dina inlägg
Närå, tackar och bockar för alla dina, och andras inlägg
Sammanfattning:
CBR och alla andra hojar är lätta att få upp men VTR:en är ännu lättare att få upp.
CBR är lättare att hålla kvar jämfört med R1 eftersom den senare har flugpenispunkt.
CBR:en är lättare att dra powerwheelies eftersom twinnarna tappar effekt över 8000 rpm.
Provkör en twin innan du köper.En del gillar inte twinnar.
VTR ljuder bäst.
Resten gick väl mest ut på att TRL kan uppfattas som järnspett av vissa medans andra tycker att den är kalas, möjligtvis kan man behöva fixa lite för att kunna svänga på den.
Hmmm
Byter jag hoj slipper jag varva upp den i 8000 och tjonga ut koppligen på ettan för att den ska lyfta. Sen verkar det inte vara någon större skillnad på CBR och VTR när den väl är uppe. Jag köper helt enkelt VTR om jag får råd eller en gammal CBR om jag inte hittar 30kkr extra i någon gammal sommarjacka på vinden.
Men först måste jag tydligen provköra. Får väl klampa in hos någon mc-handlare och försöka lura i dom att jag ska köpa en hoj där.