Slangträning

Gavazn

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R6...99 omlackad svart
rr

Så jävla trött på alla som klagar på att nybörjare förstör försäkrings premierna hit o ditt,,,, Fan så är det jag vill kroka min hoj om det e det som krävs att jag ska lära mig stegra... Föräkrings bolagen är till för sånt...
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
R1 wannabe skrev:
Jag har full förståelse för att folk inte vill vara med och betala mina "missar".



Hur äre med andra missar då? Det är väl antagligen inte bara bakhjulsdemoner som fixar härliga försäkringsnotor..

Nacka: Jag hoppas att du aldrig kör för fort eller gör någon miss i trafiken, så du förstör för mig. Du får heller inte klota pg rullgrus eller nån dålig lagning i asfalten för då blir jag förbannad :rolleyes:
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
BlueNote skrev:
Hur äre med andra missar då? Det är väl antagligen inte bara bakhjulsdemoner som fixar härliga försäkringsnotor..

Nacka: Jag hoppas att du aldrig kör för fort eller gör någon miss i trafiken, så du förstör för mig. Du får heller inte klota pg rullgrus eller nån dålig lagning i asfalten för då blir jag förbannad :rolleyes:

Ja det är ju PRECIS samma sak att skrota för att det är rullgrus som att skrota för att man MÅSTE öva bakhjul efter 1 vecka med körkort. :kocko
 

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Ort
WestCoast
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Vad har bakhjulsåkning med att klota, premier och precis tagit körkort att göra??? Om man tycker det är kul att åka på bakhjulet och öva är det helt ok. Alla nöjer sig med olika saker, själv tycker jag det är kul att öva och köra på slangen. Tycker inte det är större risk att köra omkull än annars. Sälj hojen om det nu skall klagas på premien. En dag står du där Nacka och vill ha lite hjälp!
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
BlueNote skrev:
Hur äre med andra missar då? Det är väl antagligen inte bara bakhjulsdemoner som fixar härliga försäkringsnotor..

Det är sant....
Men mycket svårare att "hänga upp sej på".

Det uppenbara är ju -nyttkörkortjagskadrapåbakhjuletdirekt attityden.

Vad har bakhjulsåkning med att klota, premier och precis tagit körkort att göra??? Om man tycker det är kul att åka på bakhjulet och öva är det helt ok.

Risken att klota generellt är väl ändå större när man kör på bakhjulet....

Om man tycker det är kul att skjuta in älgstudsaren i ditt villaområde och öva lite så är väl det också ok? *IRONI*

Folks syn på sunt förnuft skiljer sej alltid, ibland lite och ibland mer....
 
Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
R1 wannabe skrev:
Det är sant....
Men mycket svårare att "hänga upp sej på".

Det uppenbara är ju -nyttkörkortjagskadrapåbakhjuletdirekt attityden.



Risken att klota generellt är väl ändå större när man kör på bakhjulet....

Om man tycker det är kul att skjuta in älgstudsaren i ditt villaområde och öva lite så är väl det också ok? *IRONI*

Folks syn på sunt förnuft skiljer sej alltid, ibland lite och ibland mer....
ajja men skjuta studsare bland villor är väll ungefär som slangträna bland folkmassor,, vilket du kan se att ja inte gör på bilden!! lägg ner den attityden har hunnit köra en sesongs miiiil antal!!
 

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
MostWanted_NKPG skrev:
ajja men skjuta studsare bland villor är väll ungefär som slangträna bland folkmassor,, vilket du kan se att ja inte gör på bilden!! lägg ner den attityden har hunnit köra en sesongs miiiil antal!!
1 säsongs mil...då har du nog kört mer än någon annan här........Det är precis då man blir världsmästare :)

Precis när du tror att du kan allt....det är då det börjar bli farligt...
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
hahaha vilken dum diskussion! :rofl :lol

vaffaaan om man är med i leken får man leken tåla! :fakta :rock
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
R1 wannabe skrev:
1 säsongs mil...då har du nog kört mer än någon annan här........Det är precis då man blir världsmästare :)

Precis när du tror att du kan allt....det är då det börjar bli farligt...

förresten åker du i goretex :hoppskrat manligt...
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Det finns två kategorier av Motorcyckel förare....

Det som HAR krashat, och de som KOMMER att krasha :hihi
 

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
bara tvungen att fråga: vi som har kört helfösäkrat i åratal utan att lyft försäkringspengar, har vi rätten att köra på slangen utan att moralpinnen kommer fram?
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Det är helt ok att skrota av efter krokväg i 200 blås. Det är bara att åka på 1 hjul man hamnar i helvetet för.
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
EBS skrev:
Ja det är ju PRECIS samma sak att skrota för att det är rullgrus som att skrota för att man MÅSTE öva bakhjul efter 1 vecka med körkort. :kocko

Att köra såpass fort så man inte hinner se rullgrus tycker jag är minst lika klantigt (om klotningen ens beror på rullgrus, att köra fort och klota är väl minst lika illa).


Edit: Rigge hade redan svarat.
 
Last edited:

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Framför datorn!
Hoj
1000RR Repsol Replica
sandstream skrev:
@Nacka: Jag tror inte att du ska läsa så många trådar på SH för du kommer att blir trött på att försöka få folk att köra som du. Koncentrerar dig på din egen körning så fixar vi andra vår! :tummenupp

:fakta :fakta
 

Cyber_Zeke

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2004
Ort
Skaune
Hoj
KTM 690 Enduro -R
Köp två hojar!

Tja,
Själv köpte jag två hojar. En pärla som jag absolut inte vill klota med (blackbird). Sen när jag ville lära mig att köra på bakhjulet och busa lite så köpte jag en risig gammal Husqvarna enduro som jag bara trafikförsäkrade.
På så sätt belastar jag inte någon försäkring eller får någon dyr reparation om (läs när) jag klotar. :tummenupp
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Det här med höjd. Jag försöker lite smått jag med att slanga. men när vet man när man har rätt höjd..? :confused: Ska man ha med en polare som är van slangare som får säga..Liiite till! Lite till ändå! Såja knuffa upp skiten sista biten nu! :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top