Oj vad känsligt det här verkar vara - på tonen i en del meddelanden verkar det som folk tar det som ett personligt angrepp när någon tar upp detta. Jag kan bara påminna mig om att jag träffat en av er i verkligheten så jag förvånas över hur mycket ni kan 'veta' om mig, vad jag gör och vad jag tycker...
Jag tycker slangträning är helt ok sålänge det är en erfaren förare och övningen sker på en avskild plats. Däremot tycker jag att det synd att en 19-åring som har haft körkort i
två veckor ska behöva tycka att det är nödvändigt att lära sig köra på bakhjulet långt innan han ens kan framföra hojen på två hjul på ett säkert sätt (jo jag vet att många nyblivna körkortsinnehavare anser sig vara riktiga fantomer på att köra från första dagen men verkligheten ser inte riktigt ut så). Det handlar lika mycket om hans hälsa som om eventuella försäkringspremier.
Bluenote - skriv gärna hur klantigt du tycker att det är att vurpa på rullgrus i den här tråden,
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=49843 . Nån annan kanske orkar ta den diskussionen då. Eller återgå till 125-forumet.