Så nu har jag kört på Gelleråsen en heldag.
kompk hela dagen på framfälgen har nu gått 12pass på m-torp och 6pass på g-åsen.
inte ett släpp nu heller.(bra däck för en medelmåtta som mig)
Ca tider för mig var snabb grupp M=1.28-1.30 bästa varv 1.26, långsam licens G =1.11-1.18 bästa tid ?(uppskattade tider om man jämförde med andra förare)
Michelin bak 20\69 b 6 pass och skrot!!
Vad är rätt lufttryck kallt vs varmt??
Någon säger 1.45 och nästa 2.1 vad i helvete!!(varmt)
Hur kan det skilja så mycket och det funkar bra för båda?
Har det så stor betydelse på körsättet?
Radfyra vs Twin... släng in den olikheten med så blir det ännu mörkare.
Ska byta bak till ett beg Michelin 19\69 första passen på Kullen nästa vecka för jag tror att 20 däcket rör sig för mycket för min smak.(med lite luft uh vad äckligt)
Sedan ska jag prova Pirelli pro fram och Michelin 20\69 bak.
Får jag ingen ordning på problemet så blir det bara bandags däck fram och bak eftersom jag inte tävlar är ju tiden inte sååå noga.
Ska dock ge conti bak en chans med för de ska tydligen vara lite hårdare i stommen och det tror jag passar mig.
Tycker att jag har Öhinaren bra inställd men men kanske är det bara en massa spöken i skallen.
Så om det finns någon som har BRA koll och ska köra på Kinnekulle 18-19 HJÄLP