Slingerbulten förstörd!

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Kattskallen
Hoj
CBR 929 rr
Jodå, har funderat på ta licence och ev. köra rookie 1000 men allt kostar så förbannat. Ställer inte upp för att bara mysåka så att säga, det klarar inte mina nerver av. Har tävlat i cross innan och tyckte det var dyrt tills man började med det här:gnissla . Men kanske nån snikvariant som att ta lic och bara träna kan vara något?
------
Jobbar kväll på onsdag och sen blir det långhelg för mig. Ikväll då, mulet och perfekt hojväder? Du kan ju pm:a mig isf.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Såg när vi åkte till Gotland att det asfalterats om en del men hur ser det ut på "bulten" nu, är det körklart?
 

Nicotin

Guest
Såg när vi åkte till Gotland att det asfalterats om en del men hur ser det ut på "bulten" nu, är det körklart?


Jag körde bulten igår och ger den 6plus av 5 möjliga..

Enda negativa är leran lastbilarna dragit upp och gruset i kurvan vid tippen...
 

Nicotin

Guest
Tusen tack för infon, åker strax upp dit :tummenupp


Njut säger jag..bara njuta..


Bara den nya mattan för sätta sig lite så blir den ändå bättre..
Men fördelen med ny matta är att alla gropar är borta, rena ban asfalten på bulten nu...:tummenupp
 

trosell

Medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
LJUSDAL
Hoj
1 Liter
Köp en beg SS600 och gasa satan, kostar inte mer än att köra helsäsong cross..
Jodå, har funderat på ta licence och ev. köra rookie 1000 men allt kostar så förbannat. Ställer inte upp för att bara mysåka så att säga, det klarar inte mina nerver av. Har tävlat i cross innan och tyckte det var dyrt tills man började med det här:gnissla . Men kanske nån snikvariant som att ta lic och bara träna kan vara något?
------
Jobbar kväll på onsdag och sen blir det långhelg för mig. Ikväll då, mulet och perfekt hojväder? Du kan ju pm:a mig isf.
 

Regno MC

Rauken81
Gick med
23 Mar 2007
Ort
Tumba
Hoj
Kawasaki ZXR 750 -91
Gillar man att köra fort där det svänger är det väl bara att åka på närmaste RR-bana.Det är där man får reda på om man är snabb eller inte:tuttar

Ja, man vill ju inbilla sig att man är ruggigt snabb i alla fall :confused:
Vet inte hur det är med den saken, men ett test av det lär det bli i sommar. Har varit i Anderstorp två ggr å kikat på race. Man blir ju lagom sugen... :yoparty

Och hur är det med försäkring om man vill åka bana??
Har en Z1000 -06... Jag menar, ska man åka så ska man ÅKA! :yoparty

Så mycket som man kan med en Z1000 i alla fall! :tungan
 

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Kattskallen
Hoj
CBR 929 rr
Köp en beg SS600 och gasa satan, kostar inte mer än att köra helsäsong cross..

Ahh....är det samma sak som rookie 600 då? Och är det billigare än rookie 1000? Okej, kostnaden för själva körningen kanske inte är den värsta men att ta sig dit är ett projekt i sig. Bor man i Stockholm är det väl ca 20 mil till närmsta rr bana, sen vill man variera sig och utvecklas lite på andra banor, då blir det dryga res kostnader. Så för mig försvinner dom drömmarna och dessutom vill jag ha det på en rolig nivå, iaf just nu. Men suget finns att testa en säsong. Inte försöka bli ett proffs. Så du kör ss 600 då?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top