Slingerbulten på... FORTIGAST!!!

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
DanTheMan71 skrev:
Kan bara svara för mig.
Jag har aldrig pressat nån tid där utan körde bara i mitt tempo.Som Roller sa så la han på klockan efteråt.I normala fall brukar jag sakta ner vid bebyggelsen med tanke på folk,bilar mm det gjorde jag dock inte under filmen.
Även på raksträckan brukar jag fis-köra.

Det är bra att du är medveten om det iaf. På ett ställe där du borde ha en lägre fart håller du nu stumt i stället. Kameran hetsar dig. Lätt att det blir så. Nästa gång kanske det är en bil du ska om, du inser att du inte borde köra om just på detta ställe men hetsen/klockan/kameran gör att du chansar.

Sagt det förut säger det igen. Du verkar vara en trevlig prick som borde få vara i livet ett tag till. Nästa gång släpp på gasen vid dom ställena du vet att du borde ta det lugnt. Du lever längre och moralkärringarna blir grymt imponerade och berömmer dig för att du har omdöme. Alla vinner på det.

Rollers filmer :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Fredde

Whatever!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 990SM
DanTheMan71 skrev:
Tjenare West!!
Var menar du jag ska ha lägre fart?? Personligen tycker jag att jag skulle sänka farten överallt :va men då tappar man ju hela grejen med hojåkning i mina ögon.
Impa på moralkärringarna?? E du tokig människa :huvet
Jag vill ju impa på dom balla grabbarna o brudarna det gör man inte genom att fisa på Bulten direkt.
Omdöme har jag faktiskt i stora lass men inte varje gång på SB kan jag erkänna. I sommar ska det inte gå lika fort,det ska gå fortare :3freak
mvh Danne

Helt rätt :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection