Bikerbitch skrev:
Ingen har legat och pressat på bulten..? 230 på 70väg kallar iallafall jag för att pressa. Vad var syftet med filmen då? Det har ju kommit ett antal rullar nu där folk kör fort på bulten.
Hoppas du inte syftar på att det är jag som hackar. Jag ifrågasätter bara varför.
Som jag skrev. Vi har inte legat och pressat för att jaga bra TIDER. Visst vi gasar på/pressar för att vi tycker det är en kul krokig väg att åka.
Och den blir för vissa roligare med högre fart. Man vill väll känna sig lite som en Rossi kopia...
Jag kör sporthoj för att jag gillar att busa och köra krokväg (kör även bana). Det är hela nöjet med hojåkningen. Det är det sätt jag vill åka på. Visst det medför risker, risker man är medveten om och är villig att ta för att få känna sig som Rossi typ. Man är en typ A människa. En sådan som måste klättra i berg. Hoppa fallskärm, dyka mm för att man ska trivas med livet. Dvs göra farliga saker...
Syftet med filmen?? hmm ja det kan man ju fråga sig... En kul grej typ... Ett verkligt syfte mer än coolfaktorn är kanske svårt att hitta,,,
Syftar inte på någon utpekad med hackningarna. Vet dock att det finns funderingar på av vissa att hoppa av sporthoj.com pga av många medlemmars attityd. Finns ingen orsak att ge sig på någon med tex, Roller det är ditt fel om någon dör på bulten... Samt liknande påhopp.
Var och en måste ju ta ansvar för sitt eget handlande.
Det är som när man klotat och man förklarar sig med typ " nä däcken hade inte blivit varma, Så det var däcken fel!" Eller hur? Och vems är felet att däcken inte var varma?
Alla vet att det körs som svin på slingerbulten, Att det finns på film gör ingen skillnad. Eller ju kankse... det leder till att fler vill hitta dit och åka den kuliga vägen,,,
Roller keep it up