HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Bikerbitch skrev:Jag har bara en enkel fråga. Varför?
Tack!
Caffe skrev:Den kan jag svara på tror jag
För att det är kul, det ger lite av en kick.
Njutning!
Ska man bara transportera sig från A till B så tar man bilen.
För du mena varför man kör fort antar jag?
*kram*
HW skrev:
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag tror faktiskt att hon menar varför man tar tid på allmän väg.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag tror faktiskt att hon menar varför man tar tid på allmän väg.
Bikerbitch skrev:@Pejo: Varför inte? Alla gör ju som dom själva vill naturligtvis. Men när det gäller allmäna vägar så kan även oskyldiga bli drabbade.
Pejo skrev:OT:
Fanns det möjlighet att på ett smidigt försäkrat sätt åka på bana så skulle jag göra det, ofta. Åka "åt helvete för" fort på landsväg är ett substitut.
RoLLER skrev:Men min "snabbteori" är:
Människan har sen urminnes tider fascinerats av att tävla mot klockan.
Jag kan minnas att det alltid, enda sen jag va grabb har pratats om hur fort han/hon körde till Göteborg. Eller körde till landet i Mora på ditten eller datten tiden.
Att ta tid e väl inte ett nytt fenomen?
Bikerbitch skrev:Ja, det är ganska så osmidigt att ta sig till banorna. Men krämar man fullt så är man ju i Karlskoga på nolltid..
jP skrev:Jag ställer mig framförallt tveksam till att officiellt gå ut med tiden, och outa den med en film.
Dina videos är bra roller, men just den här typen av filmer tycker jag personligen är mindre bra att publicera eftersom det enbart leder till att en massa fuckos ska försöka slå tiden. Vad är egentligen skillnaden mot en ghostrider-film? Det brukar bara sluta på ett sätt, men jag hoppas innerligen att vi inte komma få sen en film i first-person perspektiv där föraren kör ihjäl sig under sommaren. Det var f.ö. likadant på bogesundsvägen under 80-talet, men då fanns inte internet och billiga vidjokameror. Allt givetvis imho.
Bikerbitch skrev:Men krämar man fullt så är man ju i Karlskoga på nolltid..
jP skrev:Jag ställer mig framförallt tveksam till att officiellt gå ut med tiden, och outa den med en film.
twinner skrev:Kan vi inte starta en vadslagning om vem som dör först
Mina pennies...RoLLER skrev:Asså det e ju det jag tänkt både 1, 2 och 23 ggr oxå. Jag kan iofs ta bort klockan asså.... Det e nog bara ett onödigt inslag fan.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|