Slingerbulten på... FORTIGAST!!!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Lasker skrev:
Muhahahaha roller har du retat folk nu igen :tungan ja e inte nykter nu hehehehe., inge snack om saken snubben kör ju fett me fort så deså :tummenupp

HaHAHahhA Lasker Slasker!!! :D :D :D Jag e iaf nykter idag... Tur det för jag e inte lika trevlig som du när jag e full :tungan

Jag hänger gärna med på Lördag och svingar nåra bägare btw! :tummenupp

Asså... Du förstår att man kan bli lite irriterad när folk tror att man e så patetisk att man läger upp en fake'ad film lixom... Men men "It takes one to know one" :D :D :D

Iofs så e jag ju patetisk...., Men att lägga upp en fake'ad film skulle jag inte göra.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Jag kommer ihåg förra året när du la upp den filmen där du totalförnedra Matti på hjälmknäppning. Då tänkte jag att det där är ju syyykt, ingen knäpper sin kruka så fort. Sen en kväll vid café Rosenhill, sist att lyfta rumpan från bänken och ställa muggen i diskstället men först ut från parkeringen. Reeeespekt RoLLER :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Jag kommer ihåg förra året när du la upp den filmen där du totalförnedra Matti på hjälmknäppning. Då tänkte jag att det där är ju syyykt, ingen knäpper sin kruka så fort. Sen en kväll vid café Rosenhill, sist att lyfta rumpan från bänken och ställa muggen i diskstället men först ut från parkeringen. Reeeespekt RoLLER :tummenupp

:D :D :D :D

Asså när det gäller att knäppa MC-hjälmen e jag syyyyykt snabb asså! Ingen som har slagit det rekordet än vad jag vet ;)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Davo skrev:
Är du allvarlig?

Kolla en gång på hur nycklar och varvräknare rör sig. Även så bör alla bilar hålla sådär en 110 - 120 om det ska stämma något sånär.

Men visst jag kan ha fel, spela in en film utan tejpad hastighetsmätare så finns det större chans att tro på det.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
DanTheMan71 skrev:
Oj Oj Oj !! Vänta bara till Roller ser ditt inlägg :mad: han kommer bli galen.
Ang nycklar...det går i 130-140+ i dom flesta kurvorna o över 230 blås på rakan så nog fan ska nycklarna svajja annars vore det verkligen skumt,sen med tanke på att Slingerbulten inte precis e len som ett baby :arsele
gör ju sitt till.Varvräknaren ser inge konstig ut alls,,jag tycker den rör sig för sakta till o med.Fan Roller kanske tom har speedat ner filmen för att jag lättare ska slå tiden nästa gång.Måste ta ett snack med han.
Hade vi inte tejpat hastighetsmätaren hade det verkligen sett mysko ut.
Som sagt den går för sakta.Vid verklig fart 100 visade mätaren 92 ,betänk då att vid verklig fart vid 100 blås visar en normalt fungerande mätare runt 110.
Skiljer alltså runt 18 km/h
Så det hade onekligen sett mysko ut om jag kört repan långsammare(enligt mätaren) men ändå fortare än exempelvis Mattias repa.
Men om du fortfarande inte tror på tiden kan du ju komma ut till SB så ska jag visa dig "Live" hur den ska tas på sub 5 tider.Om vädret tillåter kommer jag ta ett par repor ikväll vid 8 tiden.
Mvh DTM

Så du menar att din hoj är uppdrevad?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Du verkar vara en trevlig prick. Duktig på att köra också. Marginalerna börjar bli mindre och mindre om man håller på och hetsar för mkt.

Dra ner på tempot lite på vanliga vägar så finns du nog i denna värld ett tag längre.

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2005 KTM 625
EBS skrev:
Kolla en gång på hur nycklar och varvräknare rör sig. Även så bör alla bilar hålla sådär en 110 - 120 om det ska stämma något sånär.

Men visst jag kan ha fel, spela in en film utan tejpad hastighetsmätare så finns det större chans att tro på det.

Det var fanns folk som tvivlade på första repan som lades ut med DanTheMan71, läs RoLLER´s svar här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=817372&postcount=40
Våga vinn mannen upp med en lusing o kolla på originalet med RoLLER så kan han få bjuda mig på några bira när han har plockat av dig degen. :yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
EBS skrev:
Så du menar att din hoj är uppdrevad?

Näe det menar han inte.

Pssst! Hans bakdäck har en högre profil än originalet. :7peta

Tror jag att det va... Men det e nog bättre att DTM svarar själv på det där.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Davo skrev:
Våga vinn mannen upp med en lusing o kolla på originalet med RoLLER så kan han få bjuda mig på några bira när han har plockat av dig degen. :yoparty

Jag hoppas han stätter emot så sätter vi oss med DTM på en uteservering, tittor på lite sommarfina flickor och dricker bira för pengarna :D :D :D

Mattias får följa med oxå, men han får sitta vid ett bort lite längre bort så man slipper skämmas. :tungan

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
EBS skrev:

Jo jag kollade på nycklarna, varvräknare. Vad är det som ser konstigt ut?

Och... Ser bilarna ut att köra fort tycker du?

EBS skrev:
Men visst jag kan ha fel

Jo.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
EBS skrev:
Kul att speeda upp en film.

Jag lovar dig att filmen inte är speedad. En bit in i filmen så möter han en mc. Det är mig han möter. Det går ruskigt fort... jag vet att jag kommer att möta honom och släpper själv av för att ge plats när jag får syn på DTM.

Filmen är helt äkta!!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men EBS... Du får inte dissa saker på det här viset. Är det avund som får dig att agera såhär? Har du snackat med din kurator? Red ut dina inre knutar, driv ut demonerna!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Men EBS... Du får inte dissa saker på det här viset. Är det avund som får dig att agera såhär? Har du snackat med din kurator? Red ut dina inre knutar, driv ut demonerna!

GAAhHAHHAHA.... Jag spontan skrattar när jag andas inåt.... Det låter helt sjukt....

Jag låter som en säl ungefär!!!! :D :D :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
RoLLER skrev:
Näe det menar han inte.

Pssst! Hans bakdäck har en högre profil än originalet. :7peta

Tror jag att det va... Men det e nog bättre att DTM svarar själv på det där.

Kom vi inte fram till att det var precis det den var i en annan tråd?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka