Och du är ett kötthuve.twinner skrev:Du är korv.
Vi har varit på bana, men det var inte så mycket roligare där.
Och du är ett kötthuve.twinner skrev:Du är korv.
Mattias skrev:Och du är ett kötthuve.
Vi har varit på bana, men det var inte så mycket roligare där.
Lasker skrev:Muhahahaha roller har du retat folk nu igen ja e inte nykter nu hehehehe., inge snack om saken snubben kör ju fett me fort så deså
Caffe skrev:Jag kommer ihåg förra året när du la upp den filmen där du totalförnedra Matti på hjälmknäppning. Då tänkte jag att det där är ju syyykt, ingen knäpper sin kruka så fort. Sen en kväll vid café Rosenhill, sist att lyfta rumpan från bänken och ställa muggen i diskstället men först ut från parkeringen. Reeeespekt RoLLER
Davo skrev:Är du allvarlig?
DanTheMan71 skrev:Oj Oj Oj !! Vänta bara till Roller ser ditt inlägg han kommer bli galen.
Ang nycklar...det går i 130-140+ i dom flesta kurvorna o över 230 blås på rakan så nog fan ska nycklarna svajja annars vore det verkligen skumt,sen med tanke på att Slingerbulten inte precis e len som ett baby
gör ju sitt till.Varvräknaren ser inge konstig ut alls,,jag tycker den rör sig för sakta till o med.Fan Roller kanske tom har speedat ner filmen för att jag lättare ska slå tiden nästa gång.Måste ta ett snack med han.
Hade vi inte tejpat hastighetsmätaren hade det verkligen sett mysko ut.
Som sagt den går för sakta.Vid verklig fart 100 visade mätaren 92 ,betänk då att vid verklig fart vid 100 blås visar en normalt fungerande mätare runt 110.
Skiljer alltså runt 18 km/h
Så det hade onekligen sett mysko ut om jag kört repan långsammare(enligt mätaren) men ändå fortare än exempelvis Mattias repa.
Men om du fortfarande inte tror på tiden kan du ju komma ut till SB så ska jag visa dig "Live" hur den ska tas på sub 5 tider.Om vädret tillåter kommer jag ta ett par repor ikväll vid 8 tiden.
Mvh DTM
EBS skrev:Kolla en gång på hur nycklar och varvräknare rör sig. Även så bör alla bilar hålla sådär en 110 - 120 om det ska stämma något sånär.
Men visst jag kan ha fel, spela in en film utan tejpad hastighetsmätare så finns det större chans att tro på det.
EBS skrev:Så du menar att din hoj är uppdrevad?
Davo skrev:Våga vinn mannen upp med en lusing o kolla på originalet med RoLLER så kan han få bjuda mig på några bira när han har plockat av dig degen.
EBS skrev:Kolla en gång på hur nycklar och varvräknare rör sig. Även så bör alla bilar hålla sådär en 110 - 120 om det ska stämma något sånär.
EBS skrev:Men visst jag kan ha fel
EBS skrev:Kul att speeda upp en film.
Mattias skrev:Men EBS... Du får inte dissa saker på det här viset. Är det avund som får dig att agera såhär? Har du snackat med din kurator? Red ut dina inre knutar, driv ut demonerna!
RoLLER skrev:Näe det menar han inte.
Pssst! Hans bakdäck har en högre profil än originalet.
Tror jag att det va... Men det e nog bättre att DTM svarar själv på det där.
Tjoffe skrev:Är du lika grönjävlig på den riktiga banan dvs Bogesund?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |