Mattias skrev:Jag tyckte att killen på den lila/rosa hojen var snygg. Han är med vid 1 minut och 46 sekunder på räknaren.
Han som ligger och blockerar den silver/svarta R1'an som vill om?
Mattias skrev:Jag tyckte att killen på den lila/rosa hojen var snygg. Han är med vid 1 minut och 46 sekunder på räknaren.
RoLLER skrev:Du e med på filmen
Nej, vi talar inte om dom. Nånsin.CayLe skrev:Då ska vi inte tala om dom i beemern vid 2:13 på raceklockan
CayLe skrev:Då ska vi inte tala om dom i beemern vid 2:13 på raceklockan
Eller så var just det vi inte försökte eftersom vi visste att Danneponken var på G...RoLLER skrev:HahAHAHHAh Försökte du ta rygg på oss mannen ????
Gick det bra
Asså... Det går ju att köra SKITFORT på bulten med bil....
Ska dit med en Turbomatad Volvo med 3" -> 5" system (down Pipe) och Sport Kat etc.... (ingående utledare).
Ska testa lite på skoj om jag kan ta Spöket med bil.
Asylum_Nakaza skrev:får man fråga om den där danne hänger ut nånting i kurvorna för man ser inget alls av hans huvud i den här filmen.. känns lite skrämmande att luta så där utan att luta...
Asylum_Nakaza skrev:känns lite skrämmande att luta så där utan att luta...
Mago skrev:Man ska väl ändå skutta ut åt sidan, inte luta sig frammåt/neråt?
zx6rChrille skrev:Ja är det nån som kan matcha det där...
DanTheMan71 skrev:Ja , det ska inte va omöjligt
DanTheMan71 skrev:Har faktiskt bara kört där ett par gånger så där håller jag knappt styrfart .
Jag blir nästan åksjuk av alla tvära kurvor
DanTheMan71 skrev:Så länge idioterna som bestämmer :kocko inte lägger nån bana i Stockholms trakten kommer folk att köra av sig på kuliga vägar med olyckor som följd.Så e det bara.Sen vet vi allihop att det inte e så jävla smart att köra som en dåre på små trånga skogsvägar där rådjur,kaniner antiloper o annat smått o gott kan hoppa upp på vägen.Men vad göra? Sitta på en modern sporthoj o puttra fram.NO Way!!
DanTheMan71 skrev:Så länge idioterna som bestämmer :kocko inte lägger nån bana i Stockholms trakten ...!!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|