Slingerbulten på... FORTIGAST!!!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Jag tyckte att killen på den lila/rosa hojen var snygg. Han är med vid 1 minut och 46 sekunder på räknaren.

Han som ligger och blockerar den silver/svarta R1'an som vill om?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
RoLLER skrev:
Du e med på filmen :D

oohhh nu blir jag kääändis.
Fast hinner ett otränat öga se att det är jag då när Dantheman71 möter mig i 250 knyck (minst!!) uppe i östra esset?
Hoppas det och hoppas jag inte gör någon konstig min som jag brukar på kort.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Mattias skrev:
Jag tyckte att killen på den lila/rosa hojen var snygg. Han är med vid 1 minut och 46 sekunder på räknaren.

Då ska vi inte tala om dom i beemern vid 2:13 på raceklockan :gnissla

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
CayLe skrev:
Då ska vi inte tala om dom i beemern vid 2:13 på raceklockan :gnissla

HahAHAHHAh Försökte du ta rygg på oss mannen ????

Gick det bra ;)

Asså... Det går ju att köra SKITFORT på bulten med bil....

Ska dit med en Turbomatad Volvo med 3" -> 5" system (down Pipe) och Sport Kat etc.... (ingående utledare) och testa lite.

Last edited:

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
RoLLER skrev:
HahAHAHHAh Försökte du ta rygg på oss mannen ????

Gick det bra ;)

Asså... Det går ju att köra SKITFORT på bulten med bil....

Ska dit med en Turbomatad Volvo med 3" -> 5" system (down Pipe) och Sport Kat etc.... (ingående utledare).

Ska testa lite på skoj om jag kan ta Spöket med bil.
Eller så var just det vi inte försökte eftersom vi visste att Danneponken var på G... :rolleyes:;)

Under beemern sitter det extraktorgrenrör -> 2,5" -> 4" 6-2-1 system med 1 fullflödesdämpare (+ massa godis under huven också förstås).

Men för att klara bulten hyfsat snabbt krävs ju lite väghållning också.
Volvo...?...vad är det?? :tungan

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
får man fråga om den där danne hänger ut nånting i kurvorna för man ser inget alls av hans huvud i den här filmen.. känns lite skrämmande att luta så där utan att luta... :va

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Asylum_Nakaza skrev:
får man fråga om den där danne hänger ut nånting i kurvorna för man ser inget alls av hans huvud i den här filmen.. känns lite skrämmande att luta så där utan att luta... :va

Man ska väl ändå skutta ut åt sidan, inte luta sig frammåt/neråt? :)

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
zx6rChrille skrev:
Ja är det nån som kan matcha det där... :confused:

Är det inte dags att lägga av snart? Roller, Hulken, Zeb.... alla kan vittna om hur lätt det är hänt, när det väl händer. Välj en vilken kurva ni vill på filmen och fundera på vad som händer om det "oförklarligt" skulle släppa! :kocko

Kör gärna fort, kör idiotfort och filma det men gör det för fan på bana där det inte är lika farligt. Varken för er eller omgivningen.
Det finns tävlingsbanor och det finns gott om tillfällen att köra där. Byt helförsäkringen mot racekåpor och gå en licenskurs så finns det ÄNNU fler tider och banor.

Ni behöver inte tala om för mig vilken moraltant jag är, det vet jag redan.
Jag vet att ni vet att ni beter er helt :kocko men tycker att det är :yoparty

Edit: Kolla noga på den sista smileyn, den är cool men inte fan ser den glad ut!

/HW

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
DanTheMan71 skrev:
Har faktiskt bara kört där ett par gånger så där håller jag knappt styrfart .
Jag blir nästan åksjuk av alla tvära kurvor :zpy

Där ser man, själv e jag betydligt mer hemma på Bogan.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
DanTheMan71 skrev:
Så länge idioterna som bestämmer :kocko inte lägger nån bana i Stockholms trakten kommer folk att köra av sig på kuliga vägar med olyckor som följd.Så e det bara.Sen vet vi allihop att det inte e så jävla smart att köra som en dåre på små trånga skogsvägar där rådjur,kaniner antiloper o annat smått o gott kan hoppa upp på vägen.Men vad göra? Sitta på en modern sporthoj o puttra fram.NO Way!!

Jepp så är det. Fast att tänka tanken själv om det är värt riskerna är ingen dum idé. 20 mil till sviestad, 23-24 till karlskoga, det går att plåga sig för att ha jävligt kul på banan :tummenupp

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
DanTheMan71 skrev:
Så länge idioterna som bestämmer :kocko inte lägger nån bana i Stockholms trakten ...!!

Ingen politiker har någonsin "lagt" någon bana nåonstans. Banor byggs på initiativ av enskilda eldsjälar och föreningar.
Det bor över 1 000 000 människor i Stockholm. Någon borde kunna ta tag i det för "idioterna som bestämmer" kommer inte göra det åt er.

Att skylla på dom är lika fel som att skylla på arrangörerna när det krävs "orginalsystem". Att bygga en bana är inget problem, det är miljön som är problemet och det är säkrt därför det inte finns någon bana i närheten av tokholmen. Det går inte att hitta ett avfolkat ställe i närheten där folk inte behöver bry sig om ljudet.

Gissa varför dom byggde banan på en "nästan" övergiven kobbe halvvägs till ryssland....

Ta det nu inte som någon personlig kritik, men ska det bli en bana byggd så måste folk engagera sig lite... fel MYCKET!

Det har säkert gjorts försök men frågan är av vem och hur det gick / går.

/HW

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Har funnits mängder med eldsjälar, bara det att de bränt sig när de stångat sig blodiga mot alla byråkrater.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka