Slingerbulten SUB 5! *bomb-film*

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mr Edholm skrev:
Vad är det för pillidutt du har runt tändningslåset? Minns inte att den varit med i tidigare Rullar-filmer. :va

Mottagaren för avstängningen av larmet. Den satt på ett krångligt ställe under en kåpa helt i onödan innan. Gumpert's va tvungen att bygga upp den lite för att transponders räckvidd inte räckte.

Irriterande!!! Man vill ju se hastighetsmätaren.
 

Bronze

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2003
Ort
Örebro
Hoj
Zx9r-98
När är det nog?

Kul att se och med en av landets alla förare som är förjävliga på att hantera en hoj!

Frågan som dyker upp är ju om det är lika kul den gången någon annan som inte är lika skicklig får sätta livet till,eller den som får för sig att korsa vägen och inte räknar med nån som håller hastigheten*3?

Har alltid gillat att se dylika filmer förrut men har börjat tänka efter och helt plötsligt känns det inte så smart.

Åker själv båge så moraliserar inte.Tummen upp ger jag till de som håller till avskiljt och stuntar,slangar o allt annat sjukt kul man kan göra(som filmen här på forumet med gröna Kawwan!).

Tidsträning gör på bana så enkelt är det!

Det var ju bara min åsikt så nu får man väl sina fiskar varma här snart :)
 

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Milano, Italia
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
RoLLER skrev:
Mottagaren för avstängningen av larmet. Den satt på ett krångligt ställe under en kåpa helt i onödan innan. Gumpert's va tvungen att bygga upp den lite för att transponders räckvidd inte räckte.

Irriterande!!! Man vill ju se hastighetsmätaren.

Mycket fin film, men som sagt, man vil se hastighetsmätaren. Kan du inte ta bort den när du filmar?
:Bugar
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
*DanTheMan* skrev:
Jävligt bra det blev med ljudet...fattas ju bara annat när Doggelito godkänt mick installationen,,i övrigt tycker jag det går i makligt tempo :hihi

:lol

Jag ska trycka ner dina 4:52 i halsen på dig! :finger
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
fan du börjar bli riktigt grym på filmgöra rullarn.. hats off!! :tuttar

hehe.. har aldrig varit i närheten av fjollträsk med hojjen men tom jag börjar kunna bulten nu :tungan

and ljudet så har du lyckats superbt, då kan du gott kosta på dig att tokvarva lite mer så man får lite örongodis oxå ;)
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
No1 skrev:
Ja ja ja, skall moppe åkaren Sweeeeeeedie joina så skall fan ta mig jag själv också göra det med "Moppen" laddad med 6 kameror... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...QUOTE]

Jag ringer VV och kollar om dom kan gjuta curbs åt oss! :lol
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Bra fart men ännu bättre ljud, blir nått att får resning till nu i vinter och hojen står avställd.

Det gick undan rätt bra och jag har svårt och bestämma mig om jag skall ge dig en :tummenupp eller en :fatta!

Förstå mig rätt, jag gasar också på exakt samma väg (dock något lugnare) och borde således inte komma med någon moralkaka men jag ser dig hellre producera fler roliga och bra filmer i framtiden än att du (eller någon annan för den delen) klotar och .... sätter en evig skugga över Slingerbulten.

Anyways, schysst rulle men kanske dags att flytta in verksamheten på en bana istället?

Jag börjar bli mer och mer gammal och förståndig tror jag :3freak

P&K Roller
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
fikade du samtidigt eller? bebistempo ju :tungan

får väl ta och åka upp den där helgen som swedie och NO 0 skulle dyka upp...
ta dit den där Dan man åxå... :rofl :rofl

men fin film.
 
Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Vad fasiken är det för monster bakdäck ca 30sek in i filmen är han åker på skorna bredvid hojen och gör en stoppie?

Edit, fel tråd, jag bläddrade tydligen runt medans jag drog hem filmklippet, my wrong :fatta!
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
Vill bara berätta att jag kör lastbil på slingerbulten ibland, och bilen är precis så bred som ett körfält.

Undvik att låna väg i skymda kurvor, för det är inte hojåkaren som får leva med bilden av en mosad biker.

BTW snygg film.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
No1 skrev:
Synd att du inte är i Stockholm just nu då jag skall dit nu och testa Imprezan lite... :hihi

Patrik,
SWT Racing...

Ps! Vi får väll köra en PM chat oss emellan så att vi får dit DIG, Roller, DanTheMan, Swedie och jag samtidigt för lite sköj filmning... :banana Ps!
insane suicidal flatout day... javisst
 

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
No1 skrev:
Synd att du inte är i Stockholm just nu då jag skall dit nu och testa Imprezan lite... :hihi

Patrik,
SWT Racing...

Ps! Vi får väll köra en PM chat oss emellan så att vi får dit DIG, Roller, DanTheMan, Swedie och jag samtidigt för lite sköj filmning... :banana Ps!

Det bara måste ju filmas, vill se! :yoparty

/blub
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Kanonrulle, det enda jag kan klaga på är att det inte är en twin som mullrar! :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
No1 skrev:
Tror listan skulle se ut så som följer:

1, Swedie...
2, DanTheMan...
3, Roller...
4, R2...
5, Någon annan...
6, ännu en förare...
7, Och till slut, No1 den gamle...

Patrik,
SWT Racing...
Åhhh nej min idol Mattias är avhängd :(
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
johanrehn80 skrev:
Vill bara berätta att jag kör lastbil på slingerbulten ibland, och bilen är precis så bred som ett körfält.

Undvik att låna väg i skymda kurvor, för det är inte hojåkaren som får leva med bilden av en mosad biker.

Var glad att du kör lastbil, då gör det mindre ont i dig den dan nån dåre tar i lite för mycket...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top