Slingerbulten SUB 5! *bomb-film*

Speed Triple A

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Svalöv
Hoj
Speed Triple -05
Mycket underhållande film!

RoLLER skrev:
Medans ni andra firade midsommar gjorde jag det jag är bäst på:

Körde motorcykel och älskade.

Jag är nöjd med hur ljudet blev med tanke på hur svår miljö det är för ljudupptagning. Det e bra mycket bättre än tidigare iaf då det mest bara va vindbrus. Hoppas att ni diggar det!

Anledningen till att det e "sockerbitar" ibland i filmen är för att jag använder gamla band som jag spelat in på om och om igen. Vill du sponsra med lite band så emottages det tacksamt. :)

Hoppas att jag underhåller er lite med Slingerbultsrepan

Yours truly / RoLLER

(mina ögon sitter mycket mycket högre upp än kameralinsen)


Bra film,,men önskvärt var ju att även se hastighetsmätaren när kameran går,,härligt ljud och väldigt bra kvalitet,, :klappar
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Speed Triple A skrev:
Bra film,,men önskvärt var ju att även se hastighetsmätaren när kameran går,,härligt ljud och väldigt bra kvalitet,, :klappar

Tack!

Jag irriterar mig som f*n på det där med hastighetsmätaren jag också. Ska kolla med Gumperts om det inte går att göra nåt åt det.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag har sett en lastbil gena, det var bergis den där johanrehn80 som tröttnat på att dela ut moralkakor. Snart kommer alla lastbilschaffisar ena sig och ge tillbaka. Då fan får vi hojåkare se upp.
 
Last edited:

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
Victor skrev:
Jag har sett en lastbil gena, det var bergis den där johanrehn80 som tröttnat på att dela ut moralkakor. Snart kommer alla lastbilschaffisar ena sig och ge tillbaka. Då fan får vi hojåkare se upp.

du din lilla genare där. Notera att jag inte kom med nån moralkaka. Fick bara en ahaupplevelse när jag kollade i backspeglarna och såg linjerna slicka mot hjulen på båda sidor.
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Jaså, då va det ni som va ute och for där...såg nåt på FYRA hjul som for förbi ett par gånger...jag tyckte att jag såg Badtoy stå i korsningen mot Tullinge...kan det stämma?
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
No1 skrev:
Stämmer, Badtoy kände efter ett halvhjärtat första försök i bilen att han gjorde sig själv bäst vid sidan av vägen... :hihi
Patrik,
SWT Racing...
Jag tyckte att ansiktsfärg gick ihop med hårfärgen...va gjorde du med stackarn egentligen :lol :hihi
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
No1 skrev:
Kanske skrek lite i däcken en gång, sen vet jag inte mera... :rolleyes:
Ps! Förstår dock han till 100% då jag aldrig skulle åkt med mig själv... :pannkyss Ds!
:rofl
Låter som om ni hade lite kul iaf .tungan
Första gången jag såg dig/er så va det bara ett blått sträck som for förbi...andra gången så hann jag till och med se va det va för bil, och den va det inget fel på :tummenupp
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Helvete vad det gick jag såg det hela & han få en bild

Ja jävlar det var länge sedan det gick så där fort på en väg man inte gillar (jag e inte åk rädd i vanliga fall) men nu blev jag lite kinkig *S*

impreza.jpg
 
Last edited:

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
BadToy skrev:
Helvete vad det gick jag såg det hela & han få en bild

Ja jävlar det var länge sedan det gick så där fort på en väg man inte gillar (jag e inte åk rädd i vanliga fall) men nu blev jag lite kinkig *S*

impreza.jpg
Grym bild :yoparty Låter som om mister mäster gasade lite :tungan
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men RoLLER... För ett otränat öga så ser det faktiskt ut som att du skulle kunna kapa ett helt litet gäng med sekunder från den där tiden. Se så, ut och träna med sig nu :7peta

Och ljudet, mja... Jag gillar bas jag...
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Skit!
För ett par år sedan stannade den här killen och ledde hojen runt i kurvorna. :va
Iofs tyckte vi att du behövde få upp tempot, men det här är löjligt.
Drive safely Rullarn!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
No1 skrev:
Tror listan skulle se ut så som följer:

1, Swedie...
2, DanTheMan...
3, Roller...
4, R2...
5, Någon annan...
6, ännu en förare...
7, Och till slut, No1 den gamle...

Patrik,
SWT Racing...
:lol :rofl :lol :hihi
 

Gabor

Guest
RoLLER skrev:
Tack!

Jag irriterar mig som f*n på det där med hastighetsmätaren jag också. Ska kolla med Gumperts om det inte går att göra nåt åt det.

Underhållning på högsta nivå, :tummenupp .

Men, det där med hastmätaren....alla moppefuckon , tja frågan är om det inte är bättre som det är. klockan säger allt.

Kör försiktigt, men fort. Ha en riktigt kul sommar å så ser vi till att överleva där ute.... :Bugar
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Esquire skrev:
Men RoLLER... För ett otränat öga så ser det faktiskt ut som att du skulle kunna kapa ett helt litet gäng med sekunder från den där tiden. Se så, ut och träna med sig nu :7peta

Och ljudet, mja... Jag gillar bas jag...

Jo det e faktiskt lite yxigt kört. Jag kan bara Bulten till 90% Jag får hela tiden såna här aha upplevelser "Just ja, nu e jag här. Aha! Det är den här kurvan, fan det va ju rakt där, jag kunde ha gasat tidigare" Osv...

Så ditt otränade öga är ganska proffisgt måste jag säga. Det går att kapa ett gäng sekunder :)

100 repor till så går det någ att komma ner till 4.51 ;)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
tassen skrev:
Underhållning på högsta nivå, :tummenupp .

Men, det där med hastmätaren....alla moppefuckon , tja frågan är om det inte är bättre som det är. klockan säger allt.

Kör försiktigt, men fort. Ha en riktigt kul sommar å så ser vi till att överleva där ute.... :Bugar

Jag har 4'a årig teknisk matte i ryggen men kan fan inte räkna ut en snitthastighet. SKANDAL!

Kan nån göra det? Sträckan är 12km och tiden är 4.59.

TACK! :)
 

Gabor

Guest
RoLLER skrev:
Jag har 4'a årig teknisk matte i ryggen men kan fan inte räkna ut en snitthastighet. SKANDAL!

Kan nån göra det? Sträckan är 12km och tiden är 4.59.

TACK! :)

Räknat å fick det till stax över 70 km/tim, i snitt :lol
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
RoLLER skrev:
Jag har 4'a årig teknisk matte i ryggen men kan fan inte räkna ut en snitthastighet. SKANDAL!

Kan nån göra det? Sträckan är 12km och tiden är 4.59.

TACK! :)


Du har snittat 144 km/h!!
 

sandstream

Guest
RoLLER skrev:
Jag har 4'a årig teknisk matte i ryggen men kan fan inte räkna ut en snitthastighet. SKANDAL!
Kan nån göra det? Sträckan är 12km och tiden är 4.59.
TACK! :)
Jag fick inte vara med på matten i högstadiet men vem bryr sig när man googla fram allt nu för tiden :)

Såg att du redan fått ett svar i km/h så du får meter per sekund av mig: 40.133
Och för att glänsa så får du den exakta hastigheten också: 144.48 km/h
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top