Varför höja? Blir bara sämmre väghållning.125_next skrev:2515923Nån Sida där det finns höjningssats till aprilia RS?
125_next skrev:2515923Nån Sida där det finns höjningssats till aprilia RS?
prulle skrev:2516136Varför höja? Blir bara sämmre väghållning.
Fälgbanor samt skivor finns här, vet dock inte hur "billigt" det är.Hej någon som vet en bra sida där man kan köpa ett smkitt billigt... Har letat som helvete och det enda jag har hittat är massa svenska sidor där det skulle kosta mig ca 17 000 :S:S
Hej någon som vet en bra sida där man kan köpa ett smkitt billigt... Har letat som helvete och det enda jag har hittat är massa svenska sidor där det skulle kosta mig ca 17 000 :S:S
nytt är det dyrt så inihelvete. säkert över 20 tusen om du ska ha riktig broms + däck också.. mitt tips. leta beggade
Nej jag vet inte om nån annan passar, vad jag däremot vet är att jag körde utan den wiren i höstas, och det gick helt perfekt. I din sits hade jag nog ring Aprilia åf. och kollat (någon borde kunna skicka den ifall du inte vill köra) eller tittat på någon av hemsidorna som säljer Aprilia-saker (kolla första sidan i denna tråden).2889529Någon som vet om en hastighetsmätar wire från nått annat märke passar på min rs 125? har ingen aprilia handlare i närheten och skulle ha fått tag på en så fort som möjligt.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|