fredde91
Ny medlem
- Gick med
- 29 Jun 2007
- Hoj
- Aprilia Mx 125cc suzuki ts125r suzuki RM 125cc och EPA TRAKTOR=)
jag har en aprilia mx 125 och vill ha en sida med massa delar men hitar ingen
Jag vet inte hur du gjorde men jag tittade i första inlägget och där stod det att allt till Honda CRM fans här. http://www.geiwiz.de/shop/catalog/index.php/Någon som vet var man hittar plaskåpor och dekaler till honda crm?
Någon som vet var man hittar plaskåpor och dekaler till honda crm?
Jag vet inte hur du gjorde men jag tittade i första inlägget och där stod det att allt till Honda CRM fans här. http://www.geiwiz.de/shop/catalog/index.php/
Annars kan vilken MC affär/verkstad (som säljer honda) ta hem det du behöver.
Samma här, men de finns typ ingen sida med mycke delar till mx 125. Mohlins och mop-shop.de har därimot lite delar.jag har en aprilia mx 125 och vill ha en sida med massa delar men hitar ingen
Samma här, men de finns typ ingen sida med mycke delar till mx 125. Mohlins och mop-shop.de har därimot lite delar.
Annars kan du ju dra till Starol i enköping, där har dom ganska mycke delar
När ska folk lära sig läsa?
www.addemoto.se - Jollypipor (RG125, NS125F, NSR125, MITO, Futura) Bigbore kit till Yamaha RD/DT 125 LC, Honda NSR 125.
suck...
har du tänkt på att han kanske inte bara ville köpa ett rör? utan han kanske vill köpa avgasventiler?
har du tänkt på att han kanske inte bara ville köpa ett rör? utan han kanske vill köpa avgasventiler?
aja, det vill iallafall jag, nån som har en aning om vart man kan hitta såna?
RGF är nog nästan ovanligast när det gäller delar, kolla igenom tråden en gång och titta hur många mycket ni hittar till RGF... nästan inget
Men har inte RGF samma motorn som aprilian, då funkar ju kolvarna från aprilian, Kolla om du kan hitta "rotax 122" någonstans på motorn då har du samma motor som aprilia rs.
Haru hört med någon suzuki ÅF om dom kan ta hem delar?
Varför höja? Blir bara sämmre väghållning.
Tjena, det är så att jag skulle behöva en ny kolv (Honda Ns 125f/r2).
Har hittat kolv på http://www.geiwiz.de/search_result.php?catid=82
Men 84 Euro för en kolv = grovt räknat 840 spänn + shipping costs.
Någon som har beställt därifrån? Vad jag har förstått så är det förskottsbetalning som gäller, kan man lita på att man får grejorna?
Tycker det blir lite väl saftigt. Så frågan är om nån vet nåt annat ställe som har kolv.
Tack på förhand
Trådlyftarn allan?
Ne du kan lita på dom, har beställt själv därifrån och de tog inte mer än 3 dar så var grejerna hemma.
840 spänn för en kolv är billigt så du borde vara nöjd med det. sen ffår du köpa kolvringar också om det inte ingår.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|