Slitdelar/reservdelar/trimdelar till din 125a!

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
Väldigt bra att någon gör en bra tråd med återförsäljare! Men jag har letat på alla sidor och på ingen har jag hittat drev till min husqvarna! Husqvarna wr 125 01 Någon som vet?
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
ZaraxZ skrev:
2374160 Väldigt bra att någon gör en bra tråd med återförsäljare! Men jag har letat på alla sidor och på ingen har jag hittat drev till min husqvarna! Husqvarna wr 125 01 Någon som vet?


Bara för jag är så snäll så använde jag google och hittade den här sidan: http://www.jofrab.se/commercePortal/default.asp?msg=

De dreven är till Husqvarna, om de passar din vet jag inte men det är bara att ringa dem och fråga.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
ZaraxZ skrev:
2374160 Väldigt bra att någon gör en bra tråd med återförsäljare! Men jag har letat på alla sidor och på ingen har jag hittat drev till min husqvarna! Husqvarna wr 125 01 Någon som vet?


Eller så ringer du bara till Halvards, Knåda eller Nilssons motor! Dom har ALLT till Qvarna.
 

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
stoooffe skrev:
2374188 Bara för jag är så snäll så använde jag google och hittade den här sidan: http://www.jofrab.se/commercePortal/default.asp?msg=

De dreven är till Husqvarna, om de passar din vet jag inte men det är bara att ringa dem och fråga.
Stoooffe: Tack för att du sökte men jag har redan kollat där om dom har inte drev till min :(
Loy: Tack ska nog ringa dom imorron!
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
www.Easyparts.nl

Har det mesta när det gäller styling mm. Dock är det mest till moped, men finns mycket till 125cc hojar ändå.

De har bland annat Dellorto munstycken från storlek 100 till 160. Dessa munstycken värkar svåra att få tag i i sverige.

leverans tid brukar vara mellan 1 - 2 veckor. vilket inte är så farligt!
 

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
GasGas 450sm -04
nån som vet var man kan köpa malossi 180cc kit te ns? för dom hade inte kvar de på addemoto...
 

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Joakim_Lilja skrev:
2487034 där finns bara till NSR, inte NS 125 F:argpådato
Vart fan får man tag på Ns F delar överhuvudtaget? Har letat efter kickmekanism och lamelskruv i 100000000 år.... Lamellskruven vet jag att man kan ta nästan vilken somhelst men jag vill ha orginal bara för att jag e som jag e
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Hittar inga reservdelar till Yamaha RD AC (inte LC) cylinder och så, inga trimdelar heller.
 

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
GasGas 450sm -04
:kryckor har kollat på alla möjliga sidor nu hittar fan inget till min ns f!!! Är i akut behov av hjälp!! vill juh hinna köra lite innan säsongen tar slut,, men jag vill inte ha orginal. SNÄLLA HJÄLP!!! :kryckor
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top