slut efter 2 års förhållande

Kia

Guest
Men snokar man för mycket i nåns privatliv är väl risken att man till slut får reda på något man inte vill veta? :va

Kia

Guest
UrbanTiger skrev:
Som att ens egen tillit till den andra inte är nått att bygga ett förhållande på. Alltså att den andra parten tröttnar och kastar ut en.

Det jag menar är att vissa saker är jäkligt privata. Man behöver inte veta allt om varandra i ett förhållande. Å snokar man för mycket kanske man rör om i allt det där privata och det har man ingen rätt att göra. Behöver ju inte handla om otrohet, det kanske kommer fram nåt annat man inte vill veta om man rotar i nån annans liv...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
En vis man sa till mig en gång:
Tjejer, man kan inte leva med dem och man får inte skjuta dem.

Därför bor jag inte ihop med min tjej.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Alicia skrev:
Det finns faktiskt vi flickor som är bra också :3freak ..
Tyvärr så skriver aldrig ni pojkar när träffar flickor som är bra, bara när ni träffar dåliga, förresten så kanske de är bra, tänk alla kärkranka pojkar som ska berätta hur bra deras flickvänner är hela tiden, för alla vet, att vi är undebara ändå :hihi
wörd woman, wörd :banana

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
UrbanTiger skrev:
Men det är väl skönt att veta att man aldrig behöver bry sig om att läsa sina SMS. Det tar någon annan hand om :banana

Nästan som att ha en sekreterare! :banana

Fast det är ju inte så kul när man är med om det i verkligheten. :gnissla
Lite svartsjuk kan man väl kanske få va, men e ju helt värdelöst när det är obefogat....
Ett sånt förhållande funkar förmodligen inte i längden ändå, så man får försöka se det positiva i att bryta i tid, även om det är jobbigt. :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Fredrick skrev:
Räkna med ett hellvete efter att man råkat vara otrogen en gång :kocko Inte precis värt det.. fortfarande samma tjat ett halvår efter. Så dumpa om det inte duger med den man har.. Ganska självklart, men inte när man är ung :rolleyes: hehe aja
"Råkat" vara otrogen?
Som man bäddar får man ligga, grabben. Skyll dig själv.
(konstigt att hon stannade :confused: )

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Alicia skrev:
Det finns faktiskt vi flickor som är bra också :3freak ..
Tyvärr så skriver aldrig ni pojkar när träffar flickor som är bra, bara när ni träffar dåliga, förresten så kanske de är bra, tänk alla kärkranka pojkar som ska berätta hur bra deras flickvänner är hela tiden, för alla vet, att vi är undebara ändå :hihi

Nä men de finns en del tjejjer som tvunget måste babbla om sina pojkvänner :zpy

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
chrilla skrev:
Tråkigt, men förstår att det blir jobbigt i längden. Som nån skrev; se till att hon vet varför du inte stod ut så att hon kanske kan göra nåt konstruktivt åt det. Problemet verkar ju ligga hos henne.

För övrigt tror jag inte att detta problemet på nåt sätt är typiskt för tjejer.

Har själv upplevt detta, varför har vissa människor det kontrollbehovet? Osäkerhet på nåt sätt antar jag, men varför? Dåliga erfarenheter?

Den som bara visste. Ibland känns det som de är mitt fel. Men ja vägrar endå att inbilda mig det för ja gör allt för att inte göra henne svartsjuk. problemet måste ligga hoss henne. Hoss mina tidigare flickvänner har jag inte upplevt det minsta till svartsjuka.

Esquire skrev:
"Varför håller han ihop med mig som är så fet/ful/dum? Det finns ju massor med snygga/smarta/smala brudar som jämt kollar på honom."

Ungefär så fasst endå lite omvänt, hon ser sig som snygg, smart och snäll. Medans hon har svårt att jämföra andra tjejer med sig själv och vill gärna stå över dom. Det är vad jag tro mig ha upplevt hoss henne men har inte påpekat det direkt. Stör mig ganska skapligt på det. ungefär som att hon är den enda som duger åt mig. och att det inte skulle kunna finnas nån anna än henne i hennes liv.

HönaPower skrev:
Måste nog ifrågasätta varför du åker med grabbarna till Magaluf, & sticker på kryssningar.....kanske borde du ha ägnat henne lite mer uppmärksamhet än dina polare?
Tror du grävde din egen grav, sorry!

Du vet väl inte hur mycket uppmärksamhet jag ägnat åt henne? bortsätt från att ja vart i magaluf en vecka och på två-tre kryssingar. Det finns 354 andra dagar på året också...

R1 Uffe skrev:
Måste bara få fråga, vet du om hon har haft "otur" i nå annat förhållande, kanske därför hon är som hon är ???????

Nej hon har inte det. Jag är henne första riktigt seriösa förållande. Det kanske beror på osäkerhet av henne. Vem vet

HanneZ skrev:
Jo om allt är på topp så är allt enkelt, men tyvärr det inte alltid så. Och man ska verkligen inte ge upp ett förhållande bara för de knakar lite, fast efter 2 år i ung ålder så kanske det är dags att ge efter.

Det har knakat ganska länge dessutom, jo precis när man har det taskigt känns det som man kanske kunde få uppleva mera med någon man trivdes till 100% med och som litade på en. Hon säger att hon litar på mig men så vet jag att absolut fallet inte är för det framgår ju klart och tydligt av hennes beteende.

Mcbrud

Guest
Nu vte jag ju inte hur din fd tjej hade det i sina förra förhållanden men jag kan ju erkänna själv att fd dåliga förhållanden har satt sina spår. Killen jag var tillsammans med innan min nuvarande sambo var ett riktigt svin som behandlade mig som skit och var otrogen. Jag hade otroligt svårt att lita på killar efter det, kunde inte ens bli kramad utan att bli livrädd. Det tog ett bra tag innan jag förstod att alla killar inte är idioter.
Ditt ex kanske hade ett förhållande någon gång tidigare där killen var otrogen eller kanske tom. var liknande som hon varit mot dig nu. Detta gör givetvis inte det okey att vara sådan, man måste ha tillit till varandra och ge varandra utrymme att leva. Annars kvävs man inom kort....

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...