Gabor
Guest
Fluxir skrev:Vill du/ni höra hur dåligt jag har det?
Klart vi vill, sjung ut broder, sjung ut.
StAnger skrev:Det är i sådana lägen man nästan borde vara otrogen bara för att det ska vara värt tjafset...
wizlow skrev:ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.
kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry
wizlow skrev:varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år??
"Varför håller han ihop med mig som är så fet/ful/dum? Det finns ju massor med snygga/smarta/smala brudar som jämt kollar på honom."gia skrev:Därför att hon saknar självförtroende?
Går runt och tror att det är helt j-la omöjligt för dig att INTE hitta någon bättre än henne precis var som helst?
HönaPower skrev:Måste nog ifrågasätta varför du åker med grabbarna till Magaluf, & sticker på kryssningar.....kanske borde du ha ägnat henne lite mer uppmärksamhet än dina polare?
Tror du grävde din egen grav, sorry!
Suomalainen skrev:Litar man på varandra så ska det inte vara några problem, thats it!
På frågan varför. Samma svar som varför man åker när man är singel, fast man får ta bort ragga damer delen av det hela. Du har ju redan världens bästa pingla hemma som inte gnäller över den här kryssningen du är på, varför skulle du ens VILJA byta då. Du kan lägga all raggarenergi på att ha kul och festa loss ordentligt istället!
Så det var HON som grävde graven, sakta med säkert.
Måste bara få fråga, vet du om hon har haft "otur" i nå annat förhållande, kanske därför hon är som hon är ???????wizlow skrev:ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.
kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry
Jo om allt är på topp så är allt enkelt, men tyvärr det inte alltid så. Och man ska verkligen inte ge upp ett förhållande bara för de knakar lite, fast efter 2 år i ung ålder så kanske det är dags att ge efter.Suomalainen skrev:Litar man på varandra så ska det inte vara några problem, thats it!
På frågan varför. Samma svar som varför man åker när man är singel, fast man får ta bort ragga damer delen av det hela. Du har ju redan världens bästa pingla hemma som inte gnäller över den här kryssningen du är på, varför skulle du ens VILJA byta då. Du kan lägga all raggarenergi på att ha kul och festa loss ordentligt istället!
Så det var HON som grävde graven, sakta med säkert.
Genom sig själv känner man andra. Eller iaf så var hon rädd att du skulle vara otrogen eftersom att hon var det.mjukis skrev:Det roliga va att det va hon som va otrogen mot mej men jag fick ta skiten.
Så nær jag fick reda på hennes otrohet efter ca 1,5 år så va valet inte så svårt, dock vældigt jobbigt!
Att gå igenom någons mobiltelefon är som att öppna en annan persons post. Det skulle jag aldrig acceptera.mjukis skrev:Har sjælv varit i ett førhållande dær tjejen va sjuk svartsjuk.
Kommer ihåg nær vi skulle hyra film en gång och jag tog fram en ny "storfilm" (kommer inte ihåg vilken) dær det va en fræch tjej på omslaget.
Hon blev brandbil direkt och trodde ja ville hyra filmen bara før att denna tjej va med. Så, ja, vad sæger man. Jag kunde bara skratta inombords och stællde tillbaka filmen och bad henne vælja ist.
Det roliga va att det va hon som va otrogen mot mej men jag fick ta skiten.
Så nær jag fick reda på hennes otrohet efter ca 1,5 år så va valet inte så svårt, dock vældigt jobbigt!
Nu har jag en underbar tjej men hon ær lite "hemligt" svartsjuk.
Vet att hon kollar min mobil då och då. Skrattar lite før mej sjælv nær jag kommer in i rummet dær hon ær och jag ser att displayen på min mobil lyser.
Vet att jag borde sæga till henne att ge fn i min mob men jag tycker det ær lite roligt eftersom hon sæger att hon inte ær svartis men ændå måste hon kolla mobilen. Jag tror att hon vet att jag vet att hon kollar den..
Eller om Wizlow har otur?R1 Uffe skrev:Måste bara få fråga, vet du om hon har haft "otur" i nå annat förhållande, kanske därför hon är som hon är ???????
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |