slut efter 2 års förhållande

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Förbannat trist när sånt där händer. Tänker dock inte yttra mig i huruvida din tjej mår eller så då jag varken känner dig eller henne.
Det är tufft som fasiken när hjärtat brister men på något sätt klarar man sig ändå. Hoppas du orkar! Det är svårt att se möjligheterna nu såhär tätt inpå men ibland kan det vara trevligt att tänka på allt roligt man kan göra när man är singel.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Det finns faktiskt vi flickor som är bra också :3freak ..
Tyvärr så skriver aldrig ni pojkar när träffar flickor som är bra, bara när ni träffar dåliga, förresten så kanske de är bra, tänk alla kärkranka pojkar som ska berätta hur bra deras flickvänner är hela tiden, för alla vet, att vi är undebara ändå :hihi

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
wizlow skrev:
ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.

kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry

Tråkigt, men förstår att det blir jobbigt i längden. Som nån skrev; se till att hon vet varför du inte stod ut så att hon kanske kan göra nåt konstruktivt åt det. Problemet verkar ju ligga hos henne.

För övrigt tror jag inte att detta problemet på nåt sätt är typiskt för tjejer.

Har själv upplevt detta, varför har vissa människor det kontrollbehovet? Osäkerhet på nåt sätt antar jag, men varför? Dåliga erfarenheter?

gia

bättre än hoj
Gick med
22 Oct 2005
Hoj
1hk offroad
wizlow skrev:
varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år??

Därför att hon saknar självförtroende?
Går runt och tror att det är helt j-la omöjligt för dig att INTE hitta någon bättre än henne precis var som helst?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
gia skrev:
Därför att hon saknar självförtroende?
Går runt och tror att det är helt j-la omöjligt för dig att INTE hitta någon bättre än henne precis var som helst?
"Varför håller han ihop med mig som är så fet/ful/dum? Det finns ju massor med snygga/smarta/smala brudar som jämt kollar på honom."

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Måste nog ifrågasätta varför du åker med grabbarna till Magaluf, & sticker på kryssningar.....kanske borde du ha ägnat henne lite mer uppmärksamhet än dina polare?
Tror du grävde din egen grav, sorry!

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
HönaPower skrev:
Måste nog ifrågasätta varför du åker med grabbarna till Magaluf, & sticker på kryssningar.....kanske borde du ha ägnat henne lite mer uppmärksamhet än dina polare?
Tror du grävde din egen grav, sorry!

Litar man på varandra så ska det inte vara några problem, thats it!

På frågan varför. Samma svar som varför man åker när man är singel, fast man får ta bort ragga damer delen av det hela. Du har ju redan världens bästa pingla hemma som inte gnäller över den här kryssningen du är på, varför skulle du ens VILJA byta då. Du kan lägga all raggarenergi på att ha kul och festa loss ordentligt istället! :yoparty

Så det var HON som grävde graven, sakta med säkert.

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
CBR 900, XR600
Suomalainen skrev:

På frågan varför. Samma svar som varför man åker när man är singel, fast man får ta bort ragga damer delen av det hela. Du har ju redan världens bästa pingla hemma som inte gnäller över den här kryssningen du är på, varför skulle du ens VILJA byta då. Du kan lägga all raggarenergi på att ha kul och festa loss ordentligt istället! :yoparty

Väl talat!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
wizlow skrev:
ikväll sprack bubblan. hennes svartsjuka fick mig att brista. det blev helt enkelt för mycket. varför är en tjej konstant svartsjuk i 2 år?? VARFÖR????????. fasst jag aldrig vänstrat?. hade hon inte varit så jävla svarsjuk hade vi säkerligen vi varit tillsamans. men ja klarar inte. varför pratar du med henne? vem är de där i din telefonbok? . vart ska du ikväll? . varför ska du åka till krogen i andra städer? varför åker du på kryssningar när du har flickvän?? varför åker du till magaluf med dina kompisar de är ju bara ett ställe för singlar.?? varför är du på samma bild som den där tjejen hon har ju as kort kjol.. vem va den tjejen du hälsade på? varför tittar du mot andra tjejer.??? .. ja hon frågar till och med mina kompisar när vi festat ihop hur jag beter mig mot andra tjejer och om ja raggar på dom.?mmm mm mm mm. va har jag fått för att förtjäna dehär? jag har aldrig vänstrat eller varit otrogen !. Uscch fy fan nu vill ja bara sätta mig i bastun och tömma absolut.

kanske inte intresserar er men var bara tvungen att skriva av mig lite. sorry
Måste bara få fråga, vet du om hon har haft "otur" i nå annat förhållande, kanske därför hon är som hon är ???????

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Suomalainen skrev:

Jo om allt är på topp så är allt enkelt, men tyvärr det inte alltid så. Och man ska verkligen inte ge upp ett förhållande bara för de knakar lite, fast efter 2 år i ung ålder så kanske det är dags att ge efter.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Har sjælv varit i ett førhållande dær tjejen va sjuk svartsjuk.
Kommer ihåg nær vi skulle hyra film en gång och jag tog fram en ny "storfilm" (kommer inte ihåg vilken) dær det va en fræch tjej på omslaget.
Hon blev brandbil direkt och trodde ja ville hyra filmen bara før att denna tjej va med. Så, ja, vad sæger man. Jag kunde bara skratta inombords och stællde tillbaka filmen och bad henne vælja ist.
Det roliga va att det va hon som va otrogen mot mej men jag fick ta skiten.
Så nær jag fick reda på hennes otrohet efter ca 1,5 år så va valet inte så svårt, dock vældigt jobbigt!

Nu har jag en underbar tjej men hon ær lite "hemligt" svartsjuk.
Vet att hon kollar min mobil då och då. Skrattar lite før mej sjælv nær jag kommer in i rummet dær hon ær och jag ser att displayen på min mobil lyser.
Vet att jag borde sæga till henne att ge fn i min mob men jag tycker det ær lite roligt eftersom hon sæger att hon inte ær svartis men ændå måste hon kolla mobilen. Jag tror att hon vet att jag vet att hon kollar den..

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
mjukis skrev:
Så nær jag fick reda på hennes otrohet efter ca 1,5 år så va valet inte så svårt, dock vældigt jobbigt!
Genom sig själv känner man andra. Eller iaf så var hon rädd att du skulle vara otrogen eftersom att hon var det.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
mjukis skrev:
Har sjælv varit i ett førhållande dær tjejen va sjuk svartsjuk.
Kommer ihåg nær vi skulle hyra film en gång och jag tog fram en ny "storfilm" (kommer inte ihåg vilken) dær det va en fræch tjej på omslaget.
Hon blev brandbil direkt och trodde ja ville hyra filmen bara før att denna tjej va med. Så, ja, vad sæger man. Jag kunde bara skratta inombords och stællde tillbaka filmen och bad henne vælja ist.

Nu har jag en underbar tjej men hon ær lite "hemligt" svartsjuk.
Vet att hon kollar min mobil då och då. Skrattar lite før mej sjælv nær jag kommer in i rummet dær hon ær och jag ser att displayen på min mobil lyser.
Vet att jag borde sæga till henne att ge fn i min mob men jag tycker det ær lite roligt eftersom hon sæger att hon inte ær svartis men ændå måste hon kolla mobilen. Jag tror att hon vet att jag vet att hon kollar den..
Att gå igenom någons mobiltelefon är som att öppna en annan persons post. Det skulle jag aldrig acceptera.

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Medan flugorna sover bättrar spindeln på sitt nät...

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
Räkna med ett hellvete efter att man råkat vara otrogen en gång :kocko Inte precis värt det.. fortfarande samma tjat ett halvår efter. Så dumpa om det inte duger med den man har.. Ganska självklart, men inte när man är ung :rolleyes: hehe aja

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...