Slut på semestern

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kliver upp på badrumsvågen och inser att 4 veckors semester har genererat +3 kilo, dags att viktoptimera igen då, inga :öl och långa pass på inlines brukar hjälpa.

Tur att RR träningen är igång igen så man får svettas lite i lädret :D

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
jag har bara fått ångest under semestern...mer och mer varje dag som närmar sig jobbet, börjar första dan på jobbet om 10 timmar :skrämd :zpy

ÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Suttit de första 4 timmarna på jobbet och funderar på att smita hem redan vid 4. Hjälp vad segt det är.

Själv har jag gått ner ett par kg under semestern och det skulle förmodligen ha blivit fler om inte svinträffen kommit ivägen.

Kul att få reda på vart kilona tagit vägen... ;-)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Själv börjar jag jobba om 2 timmar ungefär. Känns faktiskt mindre jobbigt än förr om åren, troligen beroende på min vid det här laget välutvecklade likgiltighet. :mad:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag är också första dan på jobbet efter semestern och det känns så jä*la segt...vill bara gå hem och ta 4 veckor semester till...elände...

Fast vips är det väl fredag igen...fast nu känns det långt borta. :(

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Jag har tappat 3 kg under semestern :(
Hur tusan kan ni gå ner i vikt under semestern, på semestern ska man ju äta och dricka gott varje dag utan att förbränna en enda kalori, vänta tills ni fyllt 40 så ska ni få se vad metabolismförändringar kan ställa till det i kroppen ;)
Skinnstället är min måttstock, när jag inte kommer i stället så kan jag inte köra och då åker :whip och moroten fram, minst 3 kilo fett ska väck innan September.

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Har tillbringat förra veckan på KOS och druckit litervis med Tequila. har nog loosat 2-3 kg.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jag kan äta och dricka vad som helst utan att vare sig gå upp eller ner i vikt. Än så länge i alla fall, så det gäller att passa på att frossa i god mat. :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Jag kan äta och dricka vad som helst utan att vare sig gå upp eller ner i vikt. Än så länge i alla fall, så det gäller att passa på att frossa i god mat. :tummenupp
Det kunde jag åxå för 15 år sedan :( Dagens I-lands problem eller...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Kliver upp på badrumsvågen och inser att 4 veckors semester har genererat +3 kilo, dags att viktoptimera igen då, inga :öl ...
Haha, samma här. Börjar jobba på allvar idag och ligger +3 kg mot i våras. Idag slutade jag röka/snusa igen och på lördag blir det crossåka.

Micke, skall vi slå vad om vem som går ner mest till jul? Jag tror du är chanslös. :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
McB skrev:
Det är inte bara nackdelar med Herpes Simplex. :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Slut på semestern

Bingo skrev:
Haha, samma här. Börjar jobba på allvar idag och ligger +3 kg mot i våras. Idag slutade jag röka/snusa igen och på lördag blir det crossåka.

Micke, skall vi slå vad om vem som går ner mest till jul? Jag tror du är chanslös. :D
Jag e på fettoracet, men inte ända fram till jul, vad sägs om max antal tappade kilon fram till 1 September, jag ska tappa MINST 3 kilo.

GSXR1100R 4/8 79 kilo VS Bingo 4/8 XX Kilo

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Slut på semestern

GSXR1100R skrev:
Jag e på fettoracet, men inte ända fram till jul, vad sägs om max antal tappade kilon fram till 1 September, jag ska tappa MINST 3 kilo.

GSXR1100R 4/8 79 kilo VS Bingo 4/8 XX Kilo
Nä, vi kör det långsiktigt. Tävlingen skall väl inte avgöras av vem som haft den kraftigaste tarmtömningen dagen för slutvägningen? :D

Har inte vågat väga mig den senaste månaden men uppskattad dagsvikt är 86-87 kg. :rodnar

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
GSXR1100R skrev:
Hur tusan kan ni gå ner i vikt under semestern, på semestern ska man ju äta och dricka gott varje dag utan att förbränna en enda kalori, vänta tills ni fyllt 40 så ska ni få se vad metabolismförändringar kan ställa till det i kroppen ;)
Skinnstället är min måttstock, när jag inte kommer i stället så kan jag inte köra och då åker :whip och moroten fram, minst 3 kilo fett ska väck innan September.

Jag har förvandlat 4 kilo muskler till 1 kilo fett.

Hur? Enkelt! Skippat gymmet och åkt hoj och druckit bira, fast inte samtidigt :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Jepp, då har man klättrat in i ekorre-hjulet igen, dvs:

Gå upp 06, åka till jobbet, jobba, åk hem, träna, käka lite, sova :(

Tur att man har hoj, då kan man ha roligt både till jobbet och efter jobbet :D Har bara haft kortet i 2 månader, nu går det inte en dag utan att man e ute & åker :crash snacka om att man lagt sig till med behov som man inte kan va' utan :rock

/n

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...