Ok Jin Chun
...
Var glada att ni har ett jobb att gå till. Jag har haft 1 ½ månads ofrivillig semester, jag börjar snart klättra på väggarna av att inte göra någonting.
Nu har jag varit på jobbet i över fem timmar och kan berätta att det är jävligare än jag trodde det skulle vara. Fy fan! Du har för lite ångest, Fluppen, med tanke på hur illa det kommer att bli om några timmar.fluppen skrev:jag har bara fått ångest under semestern...mer och mer varje dag som närmar sig jobbet, börjar första dan på jobbet om 10 timmar
ÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bingo skrev:Nu har jag varit på jobbet i över fem timmar och kan berätta att det är jävligare än jag trodde det skulle vara. Fy fan! Du har för lite ångest, Fluppen, med tanke på hur illa det kommer att bli om några timmar.
Jepp, nu är det i rätt härad.fluppen skrev:Tack för dina stärkande ord
ÅNGEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bättre så ??
En annan har 4Veckor kvarbörjade semestern idag.twinner666 skrev:2 VECKOR KVAR
cbjorkman skrev:Jag är också första dan på jobbet efter semestern och det känns så jä*la segt...vill bara gå hem och ta 4 veckor semester till...elände...
Din kollega måste ha en jättelem hoppas du inte bröt något.Snabbe_jag skrev:Ah efter en kanonbra dag på jobbet där allt flutit på så lyckas min kollega smälla igen baklemmen på Caddyn över min hand så nu ska jag inte på röntgen
Bingo skrev:Jepp, nu är det i rätt härad.
Närå, så illa är det faktiskt inte. Man kommer sakta in i det.
F-n vilken otur du har kommer du ut till Knudan i Mörrn så ska jag trösta digSnabbe_jag skrev:Spricka i handen
GSXR1100R skrev:F-n vilken otur du har kommer du ut till Knudan i Mörrn så ska jag trösta dig
Stålar menar du?Gustav1 skrev:Arbete ger frihet.
Gustav1 skrev:Arbete ger frihet.
Snabbe_jag skrev:Ja jag kommer ner, men kommer att vaddera röven med taggtråd
McB skrev:En sådan skylt finns uppsatt vid huvudentrén på mitt jobb. Den ljuger.
Gustav1 skrev:En liten redigering då; Arbete ger betald frihet.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |