Slut på semestern

Mr Eastman

retard? ja tack!
Gick med
28 May 2003
Hoj
Vill ha en SuperRetard!
vad är semester?

det har jag inte haft sen jag gick ut skolan för 3 år sen...
nån som har lust att förklara? =)

Mvh Trötter!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Macho Woman skrev:
Man ska vara glad att man har en ett jobb att gå till så att man har en inkomst. Jag sade upp mig. Har inte hittat något nytt jobb än. Hade faktiskt känts lite trevligt att ha ett jobb att gå till efter sommaren. Man blir så jäkla fattig annars.

Du kan väl leva på din "pojkvän", han verkar vara en rik jäkel , med både pizzamoppe å räsermaksin ;-)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
McB skrev:
:rofl

SnyltJenny är kommunist.

Hört på Åsen...

Vegitant Milligan, detta med kommunism håller vi på att plocka ur tant Jenny, jag brukar dra lite storys om hur det är att jobba och bo i Ryssland & Kina, en vegetrian överlever säkert i ett kommunistland men hur kul kan det va, snart ser vi MW lasta in död pressad ko i flabben med en blå vimpel i handen ;)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
GSXR1100R skrev:
Hört på Åsen...

Vegitant Milligan, detta med kommunism håller vi på att plocka ur tant Jenny, jag brukar dra lite storys om hur det är att jobba och bo i Ryssland & Kina, en vegetrian överlever säkert i ett kommunistland men hur kul kan det va, snart ser vi MW lasta in död pressad ko i flabben med en blå vimpel i handen ;)

Det ser vi fram emot.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Sååå...då var första dagen avklarad :) det var inte såå farligt, satt och lirade Motoracer3 hela natten :crash kul spel :fakta

Jobba på ni andra så går jag och lägger mig nu, godnatt/morgon :hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Snabbe_jag skrev:
Spricka i handen :(
Usch så, du har ingen vidare tur. Men kan du få med dig stödet är det bra.

Hoppas handen läker snabbt. :tummenupp

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Jag är också första dan på jobbet efter semestern och det känns så jä*la segt...vill bara gå hem och ta 4 veckor semester till...elände...

Fast vips är det väl fredag igen...fast nu känns det långt borta. :(
Blir det midlanda på Lördag/söndag?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
U-A Loranga skrev:
Blir det midlanda på Lördag/söndag?

Det blir Midlanda, men endast på lördag. Klubben ordnar en "mini-träff" så jag far hem till kvällen och festar där.

Far du också till Midlanda?

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Hahahaha!! Slut på semestern... :D För fyra veckor sedan var alla kaxiga att jag skulle jobba...men nu.... Ingen kaxig längre, går på semester i morgon e.m. Ha de skoj på jobbet säger jag. Ska tänka på er när jag :squid , :rock och :öl

Hotrodbiker

Bara blå
Gick med
6 May 2003
Hoj
Daytona -02,Yamaha R1 -08, Kawa250 -72,Husaberg 570 -12
cbjorkman skrev:
Det blir Midlanda, men endast på lördag. Klubben ordnar en "mini-träff" så jag far hem till kvällen och festar där.

Tänkte oxå åka på Midlanda med Bike Events. Men det är inställt
pga för få anmälda... :(

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:

Jo!
Max bandagar är ju överlägsna :bow

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
MW!

Jag behöver någon som städar hemma, för det är urtråkigt. Lika så handla hem mat och tråkiga saker som toapapper, disktrasor och annat. Vill du ha det jobbet? ;)

Dock är det dåligt betalt i pengar, men du får då var i Kungliga huvudstaden, träffa fler knäppgökar från PMC, det finns dom som är i klass med Freppa (vet inte om jag ska säga tyvärr eller jubla).

Under sommaren går jag ner i vikt. Jag har svårt att äta under sommaren när det är varmt. Yoghurt eller frukt brukar jag leva på, vill inte ha varm mat.

Skönt är att jag haft semester redan men har 4 veckor till att ta ut. Ska njuta av lite ledighet senare. Kanske en resa till ett land och snorkla eller äta gott. Dricka goda drinkar och lapa sol.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
U-A Loranga skrev:
Jo!
Max bandagar är ju överlägsna :bow

Kul, då ses vi till helgen.

"chopper" gixxern har nu blivit lite mindre chopper efter att ha höjts 1,5cm bak. Kändes iaf bra på vägen. Hojen blev betydligt smidigare...sen får vi se hur det funkar på bana till helgen.

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Kul, då ses vi till helgen.

"chopper" gixxern har nu blivit lite mindre chopper efter att ha höjts 1,5cm bak. Kändes iaf bra på vägen. Hojen blev betydligt smidigare...sen får vi se hur det funkar på bana till helgen.

Kalas! Du behövde bara höja hojen förhoppningsvis, själv blev jag retad för att hålla halvgas på rakerna när jag höll fullt...

Du kommer även träffa Andreas och Dino väl mött !

// Danne

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Tack för alla vänliga tips. För att ordna upp mitt liv ska jag alltså handla disktrasor och döda kor, samtidigt som jag viftar med en blå flagga och umgås med folk i PMC. Låter spännande.

Jag har förresten fått ett seriöst jobberbjudande (om man nu ser lärarjobb som seriöst). Tills dess hoppas jag kunna leva på morfar & mormor. :( Jag är inte snygg nog för att få rika pojkvänner, tyvärr. Jag är arbetarklassaktigt blekfet och har inte råd med tandreglering. :gråta

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Macho Woman skrev:
Tack för alla vänliga tips. För att ordna upp mitt liv ska jag alltså handla disktrasor och döda kor, samtidigt som jag viftar med en blå flagga och umgås med folk i PMC. Låter spännande.

Jag har förresten fått ett seriöst jobberbjudande (om man nu ser lärarjobb som seriöst). Tills dess hoppas jag kunna leva på morfar & mormor. :( Jag är inte snygg nog för att få rika pojkvänner, tyvärr. Jag är arbetarklassaktigt blekfet och har inte råd med tandreglering. :gråta

Här kommer man med kanonerbjudande och bara dissas. Ja ja vad är en bal på slottet.... ;)

Lärarjobb är seriöst jobb (vilket jag hoppas även du anser som lärare). Det är stort ansvar hos lärarna för våra barns utbildning.Självklart kan vi inte lägga föräldraransvaret på en lärare men dock utbildningsansvaret när dom går i skolan.

Det finns tyvärr lärare som inte bör sitta som lärare idag (så som en del andra personer sitter på fel sorts jobb) och faktiskt är grunden för att barnen i den klassen inte fått en bra utbildning.

Tyvärr har väl jag sett det hos syskonbarnen. Den läraren var mer intresserad av sina studiedagar och lov än något annat

Nej, drar inte alla över en kant, finns väldigt bra lärare med.

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...