Slutkört för iår ?

Är det slutkört för iår ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Är det slutkört för iår och hojen är avställd eller är det fortfarande några tappra ute på vägarna/banorna ? Mötte en blå R1:a i Söndags när jag var ute och rastade bilen.

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Det blev ca 10 mil i lördags som avslutning med vita fingrar som följd, så i söndags åkte hojen in längst in i garaget så bilen får plats över vintern också. :rolleyes:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Slutåkt sen en par veckor tillbaka men hade jag en cykel som gick att köra på vintern så skulle jag köra året runt, vill ha en enduro.

I Söndags visade termometern minus 3 grader efter E4:an och jag mötte väl en tre hojar mellan Umeå och Sundsvall :tummenupp Så visst finns det riktiga entusiaster.

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Jag har haft lite svårt att komma åt hojen den senaste tiden men har inte ställt undan än. Men jag får nog inse nu att det inte blir någe mer åka i år, ställer nog av den under dagen.
När jag åkte ner hit i söndags så jag mötte jag ganska många hojar, mest touring iofs.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Färdig kört

:hihi Det blev en kort tur igår ca 10 mil så nu är det nog dags att krypa in i garaget :( . :hihi Men räsern är riven & ska i väg på lack så man har vinter göra fixat :hihi

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:hihi Det blev en kort tur igår ca 10 mil så nu är det nog dags att krypa in i garaget :( . :hihi Men räsern är riven & ska i väg på lack så man har vinter göra fixat :hihi

När ni äntligen har köpt en banräser ska ni väl inte bygga om den till ännu en posörgixxer :arsele .

Ni har ju redan två finhojar, kommer väl att sluta med att ni måste köpa en fjärde gixxer :yoparty för att banhojen har blivit för fin för bana :gnissla

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Har ställt in cykeln i hobbyrummet nu... Lite bättring + stärkning av kåpor samt "ny" lack på g.

Sedan är jag sådan djävulsk prylbög så det vart en styrdämpare och ett nytt avgassystem också, KN filter och Dynojet på g... Ska fan ha mera effekt än fader innan det är klart! ;)

Ska ta och lära mig att gasa nästa år också, surt när man inte ens hänger med sin 53 åriga far!

Nu är det bara att börja ladda mentalt inför nästa säsong! Vi ses då. :tummenupp

Last edited:

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Japp, har inte kört en meter efter NRS-årsmöte :(

Så nu är det bara att se fram mot lite lerkörning nere på Gotland den 6:e november, tur man har förberett sig väl..., ingen konditionsträning sedan i vintras och har inte suttit på en cross sedan förra GGN :tummenupp

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Alldrig för få gixxrar i garaget

Abloy skrev:
När ni äntligen har köpt en banräser ska ni väl inte bygga om den till ännu en posörgixxer :arsele .

Ni har ju redan två finhojar, kommer väl att sluta med att ni måste köpa en fjärde gixxer :yoparty för att banhojen har blivit för fin för bana :gnissla

:hihi :hihi Du vet hur det är med mycket pengar :tungan vart ska man göra av dom :confused: man investerar i gixxrar. :D :D

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Jamen nu är det ju Ghostrider 3 o andra stuntfilmer som gäller i brist på egna stunt!!
Rekomenderar skarpt den nya Ghostriderfilmen iaf. utan tvekan! :martialar

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:

Finhojar rular megafett :yoparty
Hur var det man sa.... Varför klota en ful när man kan klota en snygg... Eller var det knulla ??? :)

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Depå Posering

KennethN skrev:
Finhojar rular megafett :yoparty
Hur var det man sa.... Varför klota en ful när man kan klota en snygg... Eller var det knulla ??? :)

:tungan Det spelar ingen roll hur man kör bara man har det snyggaste Teamet i depån ( respekt) :banana

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena vet inte men jag mötte inga knutters ikväll efter TIMRÅ matchen.."lite" småslirigt men jävligt skoj..vet inte men känns som att plogbilen får knuffa mig i diket innan jag ger upp!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år