Slutspurten i Allsvenskan!

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
McB skrev:
Har ingen betydelse. AIK:s supportrar har gång på gång dragit skam över sitt lag, och att fortfarande nämna publiken och supportrarna som något bra är pinsamt.

Det får stå för dig, vad har du själv för lagtillhörighet?
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
Chris Ash skrev:
Noll sjukdomsinsikt.......

Du tycker alltså det är helt ok att fotbollssupportrar bringer varandra om livet om båda sidor är med på det?
Absolut inte!! Men om två rivaliserande grupper gör upp ett möte en timme innan match och en dör. Då kan jag ärligt talat inte gråta några krokodiltårar!
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Baby-ninja skrev:
Absolut inte!! Men om två rivaliserande grupper gör upp ett möte en timme innan match och en dör. Då kan jag ärligt talat inte gråta några krokodiltårar!

Här i Helsingborg hade vi för några år sen något som kallades "MC-kriget". Folk dog, jag sörjde dem inte men trivdes inte direkt med situationen heller. Skulle heller aldrig få för mig att hylla Hells Angels, oavsett hur många jättesnälla killar där finns.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Chris Ash skrev:
Här i Helsingborg hade vi för några år sen något som kallades "MC-kriget". Folk dog, jag sörjde dem inte men trivdes inte direkt med situationen heller. Skulle heller aldrig få för mig att hylla Hells Angels, oavsett hur många jättesnälla killar där finns.

EOD :tummenupp
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Baby-ninja skrev:
Hur fn kan du som ifkare sitta och skriva ner AIKs fans när era egna "wisemen"
kliver ut och plockar första bajjaren dom ser med ett järnrör och ser till att han hamnar i koma? Din jävla pajjas!!!

Jag sticker inte under stol med att också IFK:s "fans" har gjort en del dumma grejer, och sånt tar jag fullt avstånd ifrån. Saken är dock den att Black Army och deras "firma" allt som oftast figurerar i pressen med skandalösa rubriker. Wisemen må vara ett pack jävla idioter, men jämför med AIK:s firma står de sig slätt.
 

HK

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Mölndal
Hoj
Yamaha XT660X
Änglarna

Det skall bli ett nöje att gå på ett fullsatt Nya Ullevi ikväll och se på när Änglarna :angel "förnedrar" Malmö :angel

Och det var lika härligt igår när ett annat göteborgslag skickade AIK mot botten, hoppas bara att de fortsätter skunka tills de inte längre existerar.

Och personligen så anser jag att supporterklubben black army borde förbjudas, eftersom det inte har det minsta koll på sina supportrar, det är ju inte första gången de gör sig ett namn på fotbollsarenan.

(Ps. Det är en pinsamt att kalla Råsunda för en nationalarena som den såg ut igår)

:Bugar :angel
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
McB skrev:
Jag sticker inte under stol med att också IFK:s "fans" har gjort en del dumma grejer, och sånt tar jag fullt avstånd ifrån. Saken är dock den att Black Army och deras "firma" allt som oftast figurerar i pressen med skandalösa rubriker. Wisemen må vara ett pack jävla idioter, men jämför med AIK:s firma står de sig slätt.

Ja precis, och allt du vet om AIK kommer just ifrån pressens skandalösa rubriker... Trist men sant...
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
HK skrev:
Det skall bli ett nöje att gå på ett fullsatt Nya Ullevi ikväll och se på när Änglarna :angel "förnedrar" Malmö :angel

Och det var lika härligt igår när ett annat göteborgslag skickade AIK mot botten, hoppas bara att de fortsätter skunka tills de inte längre existerar.

Och personligen så anser jag att supporterklubben black army borde förbjudas, eftersom det inte har det minsta koll på sina supportrar, det är ju inte första gången de gör sig ett namn på fotbollsarenan.

(Ps. Det är en pinsamt att kalla Råsunda för en nationalarena som den såg ut igår)

:Bugar :angel

Och änglarna håller ordning på wisemen då menar du?
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Baby-ninja skrev:
Ja precis, och allt du vet om AIK kommer just ifrån pressens skandalösa rubriker... Trist men sant...

Och från Black Armys forum, som är ännu mer pubertalt än detta.
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
En riktig supporter fokuserar mer på sitt eget lag än andras, släpp AIK-snacket så ser vi framåt istället. Det är en stor match ikväll för oss på västkusten, dags att börja ladda nu, inte prata för mycket så man har mycket röstresurser ikväll när Blåvitt skall bäras fram av en talrik änglakör mot guldhöjder!

Vilka här skall dit? Kommer själv härbärgera på sektion O6, lite för nära danskarna för mitt tycke, men det får gå.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Marcus skrev:
En riktig supporter fokuserar mer på sitt eget lag än andras, släpp AIK-snacket så ser vi framåt istället. Det är en stor match ikväll för oss på västkusten, dags att börja ladda nu, inte prata för mycket så man har mycket röstresurser ikväll när Blåvitt skall bäras fram av en talrik änglakör mot guldhöjder!

Vilka här skall dit? Kommer själv härbärgera på sektion O6, lite för nära danskarna för mitt tycke, men det får gå.

Men hallå...
Man ska vara glad varje dag och igår var jag glad för att AIK fick respass.
Idag kommer jag bli glad för att Malmö tvålar till Änglarna. Uppladdningen har börjat, skall inte själv till Ullevi men det kommer en drös folk härifrån, räkna med det!
Sitter klistrad framför burken och om ni lyssnar riktigt ordentligt så får ni höra vrålet från Malmö. Har hissat flaggan på jobb och tagit med mig halsduken, allt snack cirkulerar kring matchen!

Hoppas nu bara att det blir den fotbollsfest vi alla hoppas på!

Och till Baby-ninja.... *suck*.... fakta är väl alltid fakta?? :fatta!
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Baby-ninja skrev:
Så du har alltså lagt ner energi på att regga dig på BAs forum?? Jag är imponerad! Och allt detta bara för att få smutskasta AIK en stund.... :tummenupp

Jag smutskastar AIK så fort jag kommer åt, inte bara i denna tråden.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Marcus skrev:
En riktig supporter fokuserar mer på sitt eget lag än andras, släpp AIK-snacket så ser vi framåt istället. Det är en stor match ikväll för oss på västkusten, dags att börja ladda nu, inte prata för mycket så man har mycket röstresurser ikväll när Blåvitt skall bäras fram av en talrik änglakör mot guldhöjder!

Vilka här skall dit? Kommer själv härbärgera på sektion O6, lite för nära danskarna för mitt tycke, men det får gå.

Jag instämmer, så jag kommer inte prata mer om AIK här. Tyvärr kan jag inte medverka ikväll, chefen tyckte att jobbet var viktigare. :huvet
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Baby-ninja skrev:
Hur fn kan du som ifkare sitta och skriva ner AIKs fans när era egna "wisemen"
kliver ut och plockar första bajjaren dom ser med ett järnrör och ser till att han hamnar i koma? Din jävla pajjas!!!

Jag förstår ingenting, vad har det med saken att göra? Hejar du på AIK-fansen när det är slagsmål också eller? Varenda vettig människa tar avstånd från allt som har med våld i samband med idrott att göra. Du verkar väldigt intresserad av att veta vilka lag alla håller på för att sedan komma med exempel på vad deras så kallade fans har gjort. Vem har försvarat dem liksom?

Jag förklarade i en tidigare tråd att jag höll på att bli halvt ihjälslagen av "mina egna" och du hade ändå mage att komma med ett liknande inlägg till mig.
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
Maverick_ou812 skrev:
Men hallå...
Man ska vara glad varje dag och igår var jag glad för att AIK fick respass.
Idag kommer jag bli glad för att Malmö tvålar till Änglarna. Uppladdningen har börjat, skall inte själv till Ullevi men det kommer en drös folk härifrån, räkna med det!
Sitter klistrad framför burken och om ni lyssnar riktigt ordentligt så får ni höra vrålet från Malmö. Har hissat flaggan på jobb och tagit med mig halsduken, allt snack cirkulerar kring matchen!

Hoppas nu bara att det blir den fotbollsfest vi alla hoppas på!

Och till Baby-ninja.... *suck*.... fakta är väl alltid fakta?? :fatta!

Självklart, fakta är fakta... Hade bara blivit imponerad om du skrev ihop din text själv och faktiskt visste hur många guld och så vidare... Du verkar vara en trogen supporter iaf! det ska du ha cred för!!! Åka hela vägen till ullevi för att se ditt lag spela... Eller hur va det nu? :banana
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
Chris Ash skrev:
Jag förstår ingenting, vad har det med saken att göra? Hejar du på AIK-fansen när det är slagsmål också eller? Varenda vettig människa tar avstånd från allt som har med våld i samband med idrott att göra. Du verkar väldigt intresserad av att veta vilka lag alla håller på för att sedan komma med exempel på vad deras så kallade fans har gjort. Vem har försvarat dem liksom?

Jag förklarade i en tidigare tråd att jag höll på att bli halvt ihjälslagen av "mina egna" och du hade ändå mage att komma med ett liknande inlägg till mig.

Det är så lätt att gnälla på AIK men se för fn till att ha torrt om dina egna fötter först!!!
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Baby-ninja skrev:
Det är så lätt att gnälla på AIK men se för fn till att ha torrt om dina egna fötter först!!!

Varför? Hur kan du få detta till en kamp mellan klubbarna?

Det lustiga är att den senaste matchen jag var på med HIF var när de vann svenska cupen. Jag är alltså inte speciellt intresserad längre. "Ditt och mitt lag" har ringa betydelse för mig.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top