Smällare

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Har varit ute och smällt lite idag. Först en liten hink typ. La smällaren och ställde hunken över. Skojjar inte om jag säger att den flög ca 8m upplle i luften, trots att bottnen flög ur!

Var sen ute och skulle filma när jag la den under en större hunk. Men när jag tillslut fick eld på den så var batteriet i kameran slut, så det blev ingen film idag. Men den blev i en jäkla massa bitar! Detta var då en vanlig hink.

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
Har varit ute och smällt lite idag. Först en liten hink typ. La smällaren och ställde hunken över. Skojjar inte om jag säger att den flög ca 8m upplle i luften, trots att bottnen flög ur!

Hehe, ja det är löjligt härligt kul med smällare.

/O

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag och Mr.dude var ute i skogen och smällde lite med hans smällare, en liten nalle fick offra sig :tungan :yoparty

Filmen kommer imorgon.

Vi sprängde en glödlampa också :näsblod men jag fick inte med det på film :huvet

peter333

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2007
Hoj
yamaha dt50
Ja, jag har sånna. Helt okej kraft i dom, har du hittat nånstans att köpa sånna?

kan man spränga något med dom tror du? Hur stora saker isåfall.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2736587 Jag och Mr.dude var ute i skogen och smällde lite med hans smällare, en liten nalle fick offra sig :tungan :yoparty

Filmen kommer imorgon.

Vi sprängde en glödlampa också :näsblod men jag fick inte med det på film :huvet
Har ni fått alla smällare nu! Fan min morsa dampa på att skicka alla packet "med hjälp till illigal handel" enligt henne :hihi

Nån som vill köpa ca 2 hekto svart krut?

2736167 prulle har du nå smällare kvar ? och om hur mkt ska du ha för ett paket ?
Nix dock svartkrut av varierande kraft..

Eller jag kan fixa fram ett paket till. Men det ska jag ha 250 spänn för, är egentligen en polares men han har inte hämtat det så jag kan nog köpa tillbaka det för lite mer än jag sålde för..

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ni som vart med från början känner igen den lilla smällaren till höger. Det är alltså en Magnum från Italien som kom i första sändningen för några månader sen. Dom är kuliga och hyffsat bra tryck :).

Den vänstra är dock lite skojigare. Används vanligtvis av fiskare för att skrämma in fisken i nät m.m. Jag tycker dock att dom funkar bra även som dynamitgubbar :näsblod. Brinntid på 20 sek och kände en tryckvåg i bröstet på 20 meters avstånd, det är såå det ska vara :yoparty.

Edit: tra la la

Last edited:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Har ni fått alla smällare nu! Fan min morsa dampa på att skicka alla packet "med hjälp till illigal handel" enligt henne :hihi

Jado, dom sista ligger nere på macken nu.

Ni som vart med från början känner igen den lilla smällaren till höger. Det är alltså en Magnum från Italien som kom i första sändningen för några månader sen. Dom är kuliga och hyffsat bra tryck :).

Den vänstra är dock lite skojigare. Används vanligtvis av fiskare för att skrämma in fisken i nät m.m. Jag tycker dock att dom funkar bra även som dynamitgubbar :näsblod. Brinntid på 20 sek och kände en tryckvåg i bröstet på 20 meters avstånd, det är såå det ska vara :yoparty.

Har tyvärr ingen film men kan troligtvis få tag på nån mer via en kompis flickvän, återkommer med resultat här isf :tummenupp.

EDIT: Vad har peter333 för planer med sina smällare undrar jag :va.

Du vet inte var man kan köpa den större modellen? :rolleyes:

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6

Pris och fraktkostnat samt minimum antal, sen vill jag ha leverans tid.
Sen pratar vi big buissnes plutten! :D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...