Smällare

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Nja, eftersom jag i stort sett gick plus minus noll på förra beställningen pga felräknad frakt, så ligger frakten på 150:-

Men allt ni frågat om kommer jag informera om när ni skickar ett mail till mig.

Betalning senast torsdag är det som gäller, jag vet att det är löning på fredag för de flesta, men jag kan tyvärr inte vänta längre. Beställningen görs kl 16 på fredag, så den som inte betalt till mitt konto innan dess blir utan.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Nja, eftersom jag i stort sett gick plus minus noll på förra beställningen pga felräknad frakt, så ligger frakten på 150:-

Men allt ni frågat om kommer jag informera om när ni skickar ett mail till mig.

Betalning senast torsdag är det som gäller, jag vet att det är löning på fredag för de flesta, men jag kan tyvärr inte vänta längre. Beställningen görs kl 16 på fredag, så den som inte betalt till mitt konto innan dess blir utan.

Är det 150:- frakt per sak eller per beställning?
1 paket smällare = 100+150:- ?
2 paket smällare = 200+150:- ?

Är det ok om man mailar dig så sent som på torsdag?

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
150:- i frakt per beställning, alltså samma frakt om du köper ett som om du köper 10 paket.

Du får gärna maila så fort som möjligt så jag kan göra klar beställningen, det är inte så kul om det kommer in mer grejer sista dagen.

Betalning däremot kan göras på torsdag.

Jag har två olika konton, ett i Plusgirot, och ett i Swedbank, så det är bara att betala in där pengarna kommer fram snabbast.

RedRider

Invincible
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
Hojlös atm
150:- i frakt per beställning, alltså samma frakt om du köper ett som om du köper 10 paket.

Du får gärna maila så fort som möjligt så jag kan göra klar beställningen, det är inte så kul om det kommer in mer grejer sista dagen.

Betalning däremot kan göras på torsdag.

Jag har två olika konton, ett i Plusgirot, och ett i Swedbank, så det är bara att betala in där pengarna kommer fram snabbast.

Hur funkar bengalerna? Hörde att det var som en rökbomb fast färgad, fast hörde från en annan att det skulle vara nån låga å schit också.

Så, hur funkar dom?

Dominator-Rocks

Guest
:6surkart MYCKE SNACK Å LITE VERKSTADS TRÅD :mad:

Har gått igenom hela tråden nu, vart faan är alla filmer och bilder som utlovas hela tiden :6surkart

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Har gått igenom hela tråden nu, vart faan är alla filmer och bilder som utlovas hela tiden

http://www.youtube.com/watch?v=jZW1cP2JWZw

Första smällen är bara en smällare i en gångtunnel.

Andra smällen är en smällare i en 1,5 liters PET-flaska full med cider, först släpper "Redrider" ner en men den slocknar(inte med i filmen) , nästa i flaskan släpper Mr.dude och han väntar längre innans han släpper, Mr.dude tror att det är samma som innan att den slockar och går långsamt bort ca 3 meter, men jag som filmar ser att den börjar bubbla och skriker VÄNTA! Mr.dude vänder sig om, flaskan flyger upp i luften och cider sprutar överalt.

Sista är på en helt kolsvart stig i skogen, Redrider går och gnider en smällare mot en liten tändsticksask, eftersom det inte har funkat innan så tänker jag inte mer på det men helt plötsligt ser jag att det börjar brinna lite och får upp kameran samtidigt som jag kastar mig bakåt, den exploderar ca 10 meter ifrån mig.

Notera hur mycket den sista lyser upp när man ser i slowmotion :tummenupp

:yoparty

Det blir garanterat fler filmer :yoparty

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Dominator: Ta och handla lite och filma sen då :) Inget gratistittande här inte ;)

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
hur går det Dalan har du beställt smällarna????

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Eftersom det dröjt med betalning till kontot så är inte beställningen gjord än, men jag har satt stopp för nya beställningar.

Det har tagit läängre tid än väntat att få pengar till plusgirokontot från andra banker. Men imorgon kommer jag betala och beställa.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Eftersom det dröjt med betalning till kontot så är inte beställningen gjord än, men jag har satt stopp för nya beställningar.

Det har tagit läängre tid än väntat att få pengar till plusgirokontot från andra banker. Men imorgon kommer jag betala och beställa.

jag skickade pm till dig för ett bra tag sen men du har inte svarat :(

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Beställningen är gjord och skickas till mig imorgon.
Jag beställde några askar extra ifall någon känner för att handla.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ja då var det dags igen då :yoparty.

Om det smäller ikväll eller i morgon återstår att se men jag ska få det på film iaf, iofs bara i mobilen men den är helt ok så det är bättre än inget :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...